skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums AEX Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums AEX AEX daalt weer?

Tags: 

Dit onderwerp bevat 108 reacties, heeft 14 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 9 jaren, 9 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 101 tot 109 (van in totaal 109)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    eurotokkie
    Bijdrager

    Ben ik helemaal met je eens mereoc. Het is makkelijk een koe in de kont te kijken. Noach doet het prima.

    Groet en Respect

    Tokkie

    #link naar dit bericht
    woord
    woord
    Bijdrager

    Vind Noach een verrijking voor de site meesterlijke verhalen met inhoud
    prachtig zoals hij het doet,Maar je steekt je nek uit en er zijn altijd mensen die zelf niks kunnen alleen goed klagen als het niet naar zin is.

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Met het voorbij gaan van maart komen de oude toppen weer in zicht. Intra-day heeft de S&P de 1338 getikt. Toch hebben we nog geen versnelling gezien. Ook mag het sentiment nog aanzwellen. Bij voorkeur is het daarom wachten op 1 tot 3 dagen waarin totaal 2% tot 4,5% koerswinst wordt geboekt. Op dit moment lijkt dus de S&P af te stevenen op de regio 1350-1400. Waarbij de top voor woensdag de 13e april gezet kan worden.

    Gezien de achterstand die de deutsche DAX heeft is het waarschijnlijk dat de cycluslow die daarop gaat volgen niet al te diep zal zijn. Pas in mei wordt de kans aanzienlijk dat de indexen een sprong terug gaan doen.

    Deze posting is bedoelt ter discussie, en behoeft aanvulling vanuit technische hoek zoals o.a. MurreyMath en Gann. Diegenen die dagelijks willen finetunen kunnen op de chat terrecht.

    #link naar dit bericht
    doetiehetniet
    doetiehetniet
    Bijdrager

    Vind Noach een verrijking voor de site meesterlijke verhalen met inhoud
    prachtig zoals hij het doet,Maar je steekt je nek uit en er zijn altijd mensen die zelf niks kunnen alleen goed klagen als het niet naar zin is.

    ===
    Het is mij prima naar het zin, klaag ook niet maar merk alleen op dat de gegevens op blog niet altijd betrouwbaar en buigzaam zijn helaas.

    Voor mij is een trader die poetst wanneer het hem uitkomt niet eerlijk en dus wat ie zegt niet echt zere neus te nemen.
    De rookgordijnen die erom heen worden getrokken voegen niks toe aan de inhoud van de etensbak van peerke zal ik maar zeggen.

    Hoor & lees liever info van trader die inhoudelijk en eerlijk z;n trades op tafel legt, daar leer je n.l. van.
    zoveelste bewijs >> 371 is bereikt vandaag dus die shortfailure vindt je niet meer terug in de blog.

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Er zijn twee soorten mensen. Zij die vooruit kijken, en zij die achteruit kijken. Diegenen die verwachtingen uitspreken en een stoploss als achteruitkijkspiegel hanteren, kunnen rustig voorwaarts georiënteerd blijven. Het is helaas indien verwachtingen niet uitkomen. Zo verwacht ik dat mensen positief zijn en steun geven. Bijvoorbeeld melden: “Jammer dat betreffende voorspelling niet uitkwam”. Bij beschuldigingen is het ook goed gebruik correct en volledig gedocumenteerd te zijn. De bewijslast ligt dan bij de aanklager. Trouwens iemand hoeft bij een verwachting geen positie in te nemen, ook kan hij de stoploss op instap gezet hebben. In beide gevallen is er geen sprake van een winst of verlies. Tenslotte is het een ongeschreven wet dat publicisten niet afgekat worden, zie het maar als journalistieke vrijheid. Zeker als op deze site geen posities worden gemeld, is het ongepast kritiek te spuien.  

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    @mereoc,

    Wijze woorden. Kan het er helemaal mee eens zijn.

    Er zijn al genoeg afzeiksites. Proberen van elkaar te leren levert veel en veel meer op.

    Groet en succes met evt. trades,

    Cash

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Menu

    Een cocktailtje van Hollandse garnaaltjes op een bedje van ijsbergsla, met huisgemaakte single malt whisky-saus, gegarneerd met een schijfje citroen en wat peterselie.

    Rollade van het schaap in knoflook gebakken en/of pangasius-filet met tijm. Daarbij in hun jas gekookte krieljes, asperges in boter, een tartiflette van spitskool, en een salade net rettisch en gehakte walnoot.

    Een crepe met aardbeitjes gecombineerd met een bolletjes ijs, opgefleurd met kiwi-saus en aardbei-saus.

    Hier een gruwelijke blik op het slagveld:

    Attachments:
    orgie.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik zal u een grafiek laten zien waarom de AEX daar steun vond.

    De 408,50 is dus belangrijk.

    Attachments:
    AEX_steun_27_juni_2014.jpg

9 berichten aan het bekijken - 101 tot 109 (van in totaal 109)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN