skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums AEX Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums AEX Verwachting koersverloop AEX

Tags: 

Dit onderwerp bevat 175 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Kor 11 jaren, 4 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 141 tot 160 (van in totaal 176)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager
    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Excuses voor het ongemak. Server was overbelast. Gelieve niet te snel achter
    elkaar een bericht te posten.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    A3
    Bijdrager

    Noach, het lukt mij niet om de “Rus” automatisch te laten verversen. Heb de 4 knoppen volgens uw plaatje ingedrukt maar geen resultaat.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Lees wel eens op andere sites wat mensen van mij vinden. Je vindt dan agressief, kwaardaardig, grof echt je leest soms dingen waarvan je denkt ok het zal wel. Moet je voorstellen ik heb een abo van 155 euro per maand bij IT voor koersenfeed.

    En dan leg ik uit bij de Kritische belegger uit hoe je gratis koersenfeed kan gebruiken.

    Ze pikken mijn grafieken en stelen mijn teksten maar daar mag je nix van zeggen van Satilmis. Maar eerlijk is eerlijk meestal klagen ze niet bij mij maar op een andere site.

    AutoFeed
    Je moet alles in de goede volgorde doen dus eerst op S bovenaan en dan op de connect (dat is meest linkse symbol) klikken (1 keer) en dan nog een keer op + en op het meest rechtse symbol van die M

    Heb nog eens gecontrolleerd maar doet het bij mij. Ben nog even naar een ander beeldscherm gelopen maar was daar ook goed. Maar ja nu is mevr Noach weer boos omdat ik pagina met bestelde schoenen heb weggemaakt. Nu moet ze opnieuw beginnen en bestelt dan voor straf alles dubbel op mijn naam.

    Als bovenstaande niet lukt dan moet je gaan zoeken dus welke Java versie en alles weghalen en opnieuw installeren.

    Als het nog niet werkt kan je de opties pagina automatisch verversen maar dat is afhankelijk van je browser.

    Kwaadaardig en agressief stond er echt. Klote Frans pikt mijn grafieken en mijn draaidata en dan loopt die op andere sites de mooie sier te maken. Wat een eikel zeg.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    strep
    Bijdrager

    Noach, het lukt me wel op de RUS, ik kan zelf de AEX aanzetten. Ik zie geen futures, klopt?

    BTW, waarom kan ik dat soort mooie grafieken niet op Alex Pro maken?
    Als ik daar jouw codevan bv. Hurst inkopieer krijg ik elke keer error.

    Alvast bedankt, alles wat je schrijft is erg leerzaam.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    A3
    Bijdrager

    Noach, bedankt. Ga ’t proberen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    A3
    Bijdrager

    Strep, proficiat. Helaas, mij lukt het niet.
    Ben a-technisch. Geen idee hoe ik Java wijzig. Krijg daar regelmatig venstertjes van voor automatisch updaten. Lijkt me dat de laatste versie er dan staat?
    Browser is Internet Explorer.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Forex: http://www4.picturepush.com/photo/a/11353377/img/Anonymous/Forex.jpg

    Controleer of je instelling hebt zoals op het plaatje.

    De Futs kan je ook vinden op het plaatje.

    De code die ik gaf kan je niet in protrader gebruiken

    was chartnet, IT of PRT realtime

    en die instellingen dat is best moeilijk hoor je moet iets weten van Java of van Beans anders kom je er nooit achter

    je kan zelfs de snelheid verversen instellen

    je kan de gekste doen met die Forex

    maar laat ik maar simpel houden

    je kan bijna alles koersen inlezen

    om te controleren kan je best op tick zetten

    links boven krijg je dan in het geel een symbol

    elke keer als je connnect geeft die symbol heel snel geef het toe

    maar wacht eens jullie zijn toch niet havinhamza

    heb dit uitgelegd aan havinhamza en dan gebruiken jullie ineens de rommel van havinhamza

    zie je dat bedoel ik

    #link naar dit bericht
    Avatar
    strep
    Bijdrager

    ooh, je hebt gelijk de ED beweegt realtime, de AEX lukt mij ook niet !

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @noach, je weet dat ik altijd verlang van mensen een bron te noemen. Ere wie ere toekomt.

    http://www.iex.nl/Forum/Topic/1279647/14/VD-e-compadres.aspx

    Op andere site’s heb ik geen invloed.

    Noach schreef:
    Lees wel eens op andere sites wat mensen van mij vinden. Je vindt dan agressief, kwaardaardig, grof echt je leest soms dingen waarvan je denkt ok het zal wel. Moet je voorstellen ik heb een abo van 155 euro per maand bij IT voor koersenfeed.

    En dan leg ik uit bij de Kritische belegger uit hoe je gratis koersenfeed kan gebruiken.

    Ze pikken mijn grafieken en stelen mijn teksten maar daar mag je nix van zeggen van Satilmis. Maar eerlijk is eerlijk meestal klagen ze niet bij mij maar op een andere site.

    AutoFeed
    Je moet alles in de goede volgorde doen dus eerst op S bovenaan en dan op de connect (dat is meest linkse symbol) klikken (1 keer) en dan nog een keer op + en op het meest rechtse symbol van die M

    Heb nog eens gecontrolleerd maar doet het bij mij. Ben nog even naar een ander beeldscherm gelopen maar was daar ook goed. Maar ja nu is mevr Noach weer boos omdat ik pagina met bestelde schoenen heb weggemaakt. Nu moet ze opnieuw beginnen en bestelt dan voor straf alles dubbel op mijn naam.

    Als bovenstaande niet lukt dan moet je gaan zoeken dus welke Java versie en alles weghalen en opnieuw installeren.

    Als het nog niet werkt kan je de opties pagina automatisch verversen maar dat is afhankelijk van je browser.

    Kwaadaardig en agressief stond er echt. Klote Frans pikt mijn grafieken en mijn draaidata en dan loopt die op andere sites de mooie sier te maken. Wat een eikel zeg.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Nee was toen met Nikken. Stal mijn manier van opmaak.

    Ik was daar boos om jij vond het niet de moeite waard. Is ook zo.

    Maar ik vind het zo allemaal soms makkelijk gaan. Zou er nix over zeggen maar dan gaan ze mij nog belachelijk maken ook.

    Zelfde als met Peerke (Ta_Phoenix) wat die allemaal over zich heeft gekregen. Op het laatst kreeg die een verbod en een ban.

    Iedereen met een verstand is daar weggetreiterd. Wat krijgen ze voor terug. Een puber die iedereen oplicht en crimineel die zich technisch analist noemt.

    Ben redelijk in staat mijn eigen boontjes te doppen.

    Gekke is als je gewoon vraagt dan krijg je gewoon alles. Je hoeft mijn naam niet te noemen maakt me nix uit. Maar elke keer dat gejat dat stoort.
    Zijn geen dingen waar je druk om maakt.

    Was ook komisch bedoelt

    Maar die gekke ouwe Peerke had het weer goed gezien. Theo Kraan probeerde Peerke al binnen te halen. Maar dat doet die niet.

    Die ouwe malloot heeft een systeem en niemand krijgt er inzage in.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Als je goed bent, ben je honing voor de zwermen. Een ongekroonde koning, the man en Julius Ceasar himself. Iedereen wil dan van je jatten maar omgekeerd ben je een idioot een malloot een eenoog zonder oog. Helaas is dat zo.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    je moet die preview er uit gooien die blokkert hele systeem

    gewoon weg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ok, bedankt voor de tip.

    Noach schreef:
    je moet die preview er uit gooien die blokkert hele systeem

    gewoon weg

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Weet je niemand durft te zeggen. Op maandag omhoog, dinsdag omlaag enz Zijn allemaal gewoon bang

    Heb overal maling aan. Bedoel wat kan ik verliezen. Heb geen abo geen leden je kan nix kopen en ik lever geen diensten.

    Maar ik heb elke keer de top de bodems goed en dan kunnen ze gewoon niet uitstaan. En dan gaan ze je treiteren en belasteren.

    Maar mischien werk ik wel harder en doe ik wel meer mijn best.

    Gekke is dat nog nooit iemand heeft gevraagd hoe ik het doe.

    Moet ook zo blijven beurzen zijn niet voorspellen.

    Maandag bodem is niet anders.

    Ok ben weg Peerke de Beurshond ophalen

    groet

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Voor veel particulieren is traden een zekerheidje. Net als koffiezetten: even pruttelen en klaar.

    Het is hard werken, elke dag updates voor jezelf maken. Analyseren en nog eens kijken. Zelfs dan ben je nog onzeker.

    Traden gaat over omgaan met onzekerheid en is daarom vooral mentaal zwaar.

    Noach schreef:
    Weet je niemand durft te zeggen. Op maadag omhoog dinsdag omlaag enz Zijn allemaal gewoon bang

    Heb overal maling aan. Bedoel wat kan ik verliezen. Heb geen abo geen leden je kan nix kopen en ik lever geen diensen.

    Maar ik heb elke keer de top de bodems goed en dan kunnen ze gewoon niet uitstaan. En dan gaan ze je treiteren en belasteren.

    Maar mischien werk ik wel harder en doe ik wel meer mijn best.

    Gekke is dat nog nooit iemand heeft gevraagd hoe ik het doe.

    Moet ook zo blijven beurzen zijn niet voorspellen.

    Maandag bodem is niet anders.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    wout
    Bijdrager

    super noach je had het helemaal goed met de middag begint de daling
    ik heb veel aan je indicatoren om uit te proberen erg leerzaam allemaal

    #link naar dit bericht
    Avatar
    manamaxl
    Bijdrager

    Bedankt Noah voor de dagelijkse uitleg; erg educatief en petje af voor wederom de juiste draai.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Jakobse
    Bijdrager

    Beste Noach,

    Sinds kort ‘geattendeerd’ op dit draadje. Inmiddels al aardig onder de indruk van jouw ‘voorspellende’ (als ik dat mag zeggen) gaven. Chapeau! Ik zal mij verder gaan verdiepen in de ‘attributen’ die je hierbij tevens ‘umsonst’ aanbiedt, want voorlopig is het meerendeel nog ‘abacadabra’ voor mij.

    Groeten,
    Jakobse

20 berichten aan het bekijken - 141 tot 160 (van in totaal 176)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN