skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Tradershoek

Dit onderwerp bevat 350 reacties, heeft 30 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Mitzi Mitzi 12 jaren, 5 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 351)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 4 februari 2011:

    DAX vanaf 3 september koopsignaal op 6100 pnt. Koers vandaag 7216
    AEX vanaf 12 januari verkoopsignaal op 362 pnt (we zitten in de markt, short). Koers vandaag 366
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt (we zitten in de markt, short). Koers vandaag 2338
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1349
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,359
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd (we zitten in de markt, long). Koers vandaag 89

    De stoploss niveau’s voor onze posities zijn: AEX 370,50, NQ 100 2350 en Olie 86 dollar.

    Een goed weekend toegewenst!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 7 februari 2011:

    DAX vanaf 3 september koopsignaal op 6100 pnt. Koers vandaag 7284
    AEX vanaf 12 januari verkoopsignaal op 362 pnt. Koers vandaag 370

    Met de shortpositie op de AEX zitten we erg dicht tegen de stoploss aan. Afwachten of we er morgen ook onder blijven.

    De signalen voor de EUR/USD, Nasdaq 100, Goud en olie volgen morgenochtend.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 7 februari 2011:

    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt (we zitten in de markt, short). Koers vandaag 2349
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1348
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,359
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd (we zitten in de markt, long). Koers vandaag 87

    De stoploss niveau’s voor onze posities zijn: AEX 370,50, NQ 100 2350 en Olie 86 dollar. Het systeem werkt met einde dag koersen, waardoor we de stoploss koersen daarop activeren. Dat betekent voor de AEX en de NQ 100 dat we er erg dichtbij zitten, maar de stoploss koersen zijn EOD nog niet doorbroken. Maar, zoals gezegd, we hebben niet veel ruimte over.

    Allen een prettige dag toegewenst!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 8 februari 2011:

    DAX vanaf 3 september koopsignaal op 6100 pnt. Koers vandaag 7323
    AEX vanaf 12 januari verkoopsignaal op 362 pnt. Koers vandaag 371

    Met de shortpositie op de AEX zijn we door de stoploss gegaan. Morgenochtend geef ik aan op welke koers we de Turbo proberen te sluiten.

    De signalen voor de EUR/USD, Nasdaq 100, Goud en olie volgen eveneens morgenochtend.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De overige signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 8 februari 2011:

    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt (we zitten in de markt, short). Koers vandaag 2362
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1364
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,362
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd (we zitten in de markt, long). Koers vandaag 87

    Zowel de AEX als de NQ 100 zijn door hun stoploss niveau’s gegaan. Deze gaan we sluiten. De NQ 100 op 2350 en AEX Turbo Short 374 op € 1,60. De koers van de Turbo staat nu iets lager, maar ik verwacht dat de koers de 1,60 vandaag of morgen wel zal halen.

    Zoals eerder gemeld verwacht ik dat goud oploopt naar 1385. Mogelijk dat wij dan instappen. Even afwachten.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 9 februari 2011:

    DAX vanaf 3 september koopsignaal op 6100 pnt. Koers vandaag 7321
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 369

    We hebben vandaag de shortpositie AEX op 1,60 euro gesloten.

    De signalen voor de EUR/USD, Nasdaq 100, Goud en olie volgen morgenochtend.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De overige signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 9 februari 2011:

    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt (we zitten in de markt, short). Koers vandaag 2361
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1365
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,372
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd (we zitten in de markt, long). Koers vandaag 87

    Zoals eerder gemeld verwacht ik dat de koers van goud nog iets oploopt om vervolgens weer te dalen. Ik kijk nu naar de Goud Turbo Short 1419 die ik voor 4,45 wil aanschaffen. Deze order leg ik vandaag al in, maar verwacht niet dat de koers vandaag al de richtkoers van 1385 bereikt.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 10 februari 2011:

    DAX vanaf 3 september koopsignaal op 6100 pnt. Koers vandaag 7340
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 371

    De signalen voor de EUR/USD, Nasdaq 100, Goud en olie volgen morgenochtend.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De overige signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 10 februari 2011:

    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt (we zitten in de markt, short). Koers vandaag 2364
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1363
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,360
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd (we zitten in de markt, long). Koers vandaag 87

    Intraday is de koers van de NQ 100 door de stoploss van 2350 gegaan. Zowel omhoog als omlaag. Normaal gesproken stap je er dan uit. Zeker met een future. Dat had ik overigens niet zo duidelijk gesteld, vandaar de ik de positie heb gehouden en verwacht dat we de 2350 nog wel een keer op de borden zullen zien. Dan stappen we uit en komt het signaal op neutraal.

    Allen een fijne dag toegewenst!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 11 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Zie opmerking volgende bericht.
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 370

    De signalen voor de EUR/USD, Nasdaq 100, Goud en olie volgen morgenochtend.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De overige signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 11 februari 2011:

    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2379
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1360
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,355
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd. Koers vandaag 86

    Ik ga twee verbeteringen doorvoeren op het systeem. Daarmee ga ik me deze week bezighouden. Ik ga wat korter op de bal spelen waardoor de ritjes korter worden en hopelijk profijtelijker. Als voorbeeld noem ik de ritjes op de NQ 100 en Olie. Die hebben op een leuke winst gestaan en nu staan we op verlies. Natuurlijk is dat een kwestie van timing, want het gaat uiteindelijk om het resultaat. Door wat korter op de bal te spelen hebben we het resultaat wat beter in de hand. We kunnen daardoor te vroeg uitstappen, dat nemen we voor lief. Hoewel dit allemaal mooi klinkt zullen er altijd verlieslatende trades bijzitten. Daar moet u wel rekening mee houden.

    Om het een en ander inzichtelijk te houden Zal ik een Google spreadsheet aanmaken en de link mee posten met de berichten.

    Nog iets over de positiegrootte. Doordat we wat korter op de bal gaan spelen stappen we in eerste instantie altijd in met de helft van het te beleggen kapitaal. Daarmee bedoel ik de helft van het kapitaal dat we per positie zouden willen inleggen. Als we echt een goed trade te pakken hebben (zoals het signaal op de DAX) dan nemen we ‘onderweg’ nog een helft op. Ook als we te vroeg instappen, doen we dat. Als we op een vals signaal zijn ingestapt of een tegengesteld signaal ontvangen dan gooien we de boel er uit. Ook dat zal ik duidelijk aangeven in de spreadsheet.

    De eerder gemelde orders laten we vervallen. We sluiten nog wel de shortposities NQ 100 op 2350 en Olie. De Light Sweet Crude Oil Future Turbo Long 84 sluiten we op 8 euro.

    Door deze aanpassingen zullen we actiever handelen, maar mijn doel is dat iedereen de signalen moet kunnen volgen. Dus ook mensen die niet de hele dag achter hun computer zitten en/of altijd in de gelegenheid zijn om orders op te geven. De systematiek blijft dus gelijk. Ik geef aan op welk niveau ik instap met de daarbij behorende koers van de Turbo. Je kunt het systeem ook via CFD’s volgen. Hetzelfde geldt voor het uitstapniveau.

    De eerste instappogingen die wij ondernemen zijn op de DAX en de EUR/USD. Ik verwacht dat de EUR/USD daalt tot circa 1,34 om vervolgens weer te stijgen. Ik leg dan ook een order in voor aanschaf van de EUR/USD Turbo Long 1,322 op € 3,20 (huidige koers € 4,29).

    De DAX heeft op de korte termijn een verkoopsignaal gegeven. Voor de lange termijn staat het signaal nog op koop. Mogelijk krijgen we een correctie binnen de stijgende trend. In ieder geval stap ik short in rond de slotkoers van vrijdag jl. Dat doen we door de aanschaf van de DAX Turbo Short 7550 op € 3,85 (huidige koers € 4,07).

    Zodra deze orders worden uitgevoerd neem ik ze op in een Google spreadsheet en meld ik op dit forum wat we er vervolgens mee doen. Ook als mijn mening verandert en ik de genoemde orders intrek meld ik dat. Dat doe ik altijd na beurs, zodat iedereen kan meedoen. Dus het intrekken van een order gebeurt na beurstijd en niet tijdens de beursuren.

    Het is al met al een heel verhaal geworden, maar ik hoop dat het duidelijker is en ook leuker om deze draad te volgen. Al is het maar op papier. Dat kan nu overigens ook via de spreadsheet.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 14 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7397.
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 370
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2386
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1365
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3479
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd. Koers vandaag 85

    We hebben de DAX Turbo Short 7550 aangekocht op € 3,85. Zoals eerder gemeld hebben wij de helft van het aankoopbedrag gebruikt. Mogelijk kopen wij later nog een deel (de andere helft). Voor de grootheid “de helft” kan iedereen een bedrag invullen dat hij/zij zou willen besteden aan deze trade.

    De order EUR/USD Turbo Long 1,322 op € 3,20 is nog niet uitgevoerd. Misschien dat het vandaag lukt.

    Mogelijk komen er spoedig twee trades bij en wel op olie en goud, maar zo ver is het nog niet.

    De link naar de Google spreadsheet met daarin opgenomen de positie (in dit geval TS Dax) omvang van de positie (in dit geval 1/2), Koersdoel Turbo en de stoploss volgt bij de volgende posting.

    Ik wens u allen een fijne (beurs)dag toe!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 15 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7400.
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 371
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2382
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1374
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3498
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd. Koers vandaag 85

    De order EUR/USD Turbo Long 1,322 op € 3,20 is nog niet uitgevoerd. Misschien dat het vandaag lukt.

    Wat te doen met positie op de DAX Turbo Short 7550 staat aangegeven in bijgevoegde tabel.

    Ik wens u allen een fijne (beurs)dag toe!

    Attachments:
    DKB_15022011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 16 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7414.
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 371
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2398
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1375
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3574
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd. Koers vandaag 85

    De order EUR/USD Turbo Long 1,322 op € 3,20 is nog niet uitgevoerd. We blijven het proberen.

    Wat te doen met positie op de DAX Turbo Short 7550 staat aangegeven in de gisteren geposte tabel. Er is (nog) niets veranderd ten aanzien van het koersdoel en de stoploss.

    Ik wens u allen een fijne (beurs)dag toe!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 17 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7406.
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 373
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2398
    Goud (future) op 14 januari verkoopsignaal op 1361 usd. Koers vandaag 1385
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3623
    Olie (future) op 28 januari koopsignaal op 89 usd. Koers vandaag 86

    De order EUR/USD Turbo Long 1,322 op € 3,20 is nog niet uitgevoerd. We blijven het nog één dag proberen. Daarna bepaal ik of de instapkoers aanpassen of de trade laten lopen.

    Voor goud en olie komt er een koop respectievelijk verkoop signaal aan. Daarover meer in de volgende posting.

    Wat te doen met positie op de DAX Turbo Short 7550 staat aangegeven in de gisteren geposte tabel. Er is (nog) niets veranderd ten aanzien van het koersdoel en de stoploss.

    Ik wens u allen een fijne (beurs)dag toe!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 18 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7427.
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 374
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2392
    Goud (future) op 18 februari koopsignaal op 1389 usd. Koers vandaag 1389
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3694
    Olie (future) op 18 februari verkoopsignaal op 86 usd. Koers vandaag 86

    De order EUR/USD Turbo Long 1,322 op € 3,20 is nog niet uitgevoerd en laten we vervallen. Mogelijk dat we later een goed instapmoment zien.

    Voor goud is er een koopsignaal afgegeven. We kiezen voor de Goud Turbo Long met een stoploss op 1337. Deze proberen wij te kopen op 3,60. Dit betekent dat ik de koers nog wel een paar dollar zie dalen. Afwachten of dat ook daadwerkelijk gebeurt.

    Voor olie is er een verkoopsignaal afgegeven. We kiezen voor de Light Sweet Crude Oil Future Turbo Short met een stoploss op 98. Deze proberen wij te kopen op 9,95. Dit betekent dat ik de koers nog wel een paar dollar zie stijgen.

    Mochten deze orders worden uitgevoerd dan zal ik in de tabel opnemen wat het koersdoel is. Tevens zal ik de stoploss vermelden.

    Wat te doen met positie op de DAX Turbo Short 7550 staat aangegeven in de eerder geposte tabel. Er is (nog) niets veranderd ten aanzien van het koersdoel en de stoploss.

    Ik wens u allen een fijne weekend toe!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 21 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7322
    AEX vanaf 9 februari neutraal op 369 pnt. Koers vandaag 371
    Nasdaq 100 op 7 januari verkoopsignaal op 2280 pnt. Koers vandaag 2392
    Goud (future) op 18 februari koopsignaal op 1389 usd. Koers vandaag 1407
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3681
    Olie (future) op 18 februari verkoopsignaal op 86 usd. Koers vandaag 91

    De order voor de Goud Turbo Long met een stoploss van 1337 op 3,60 laten we doorlopen. Mocht deze worden uitgevoerd dan moet de koers behoorlijk dalen. Afwachten of dat daadwerkelijk gebeurt.

    De order aankoop Light Sweet Crude Oil Future Turbo Short met een stoploss op 98 is uitgevoerd tegen een koers van 9,95 euro. Ik gaf al aan dat ik verwachtte dat de koers een paar dollar zou stijgen. Dat ging wel erg hard. Het is nog maar de vraag of de koers binnen de stoploss blijft. Als de turbo binnen de stoploss blijft dan hebben we kans op een aardig rendement. We zullen zien.

    Een fijne (beurs)dag toegewenst!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vergeten de tabel bij te voegen. Achteraf lukt dat niet meer. Dan maar in een apart bericht.

    Attachments:
    DKB_22022011.jpg

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De signalen met daarbij de afgeronde slotkoersen van 22 februari 2011:

    DAX vanaf 11 februari verkoopsignaal op 7371 pnt. Koers vandaag 7318
    AEX vanaf 22 februari verkoopsignaal op 369 pnt. Koers vandaag 369
    Nasdaq 100 op 22 februari neutraal op 2323 pnt. Koers vandaag 2323
    Goud (future) op 18 februari koopsignaal op 1389 usd. Koers vandaag 1401
    EUR/USD op 20 januari koopsignaal op 1,346 usd. Koers vandaag 1,3672
    Olie (future) op 22 februari neutraal op 95 usd. Koers vandaag 95

    De order voor de Goud Turbo Long met een stoploss van 1337 op 3,60 laten we doorlopen. Mocht deze worden uitgevoerd dan moet de koers behoorlijk dalen. Afwachten of dat daadwerkelijk gebeurt.

    De Light Sweet Crude Oil Future Turbo Short ging direct door de aangegeven stoploss van 7,00 euro. Dat leverde dus een verlies op.

    Het verkoopsignaal gegeven op de AEX gaan we opvolgen door de aanschaf van de AEX Turbo Short 380 op 2,05 euro. De AEX zal nog wel iets moeten stijgen voordat onze order wordt uitgevoerd.

    Daarnaast gaan we nog een keer proberen een long positie in de EUR/USd in te nemen. Dat doen we door de aankoop van EUR/USD Turbo Long 1,334 op 3,15 euro. Afwachten of de order wordt uitgevoerd.

    Een fijne (beurs)dag toegewenst!

    Attachments:
    DKB_23022011.jpg

20 berichten aan het bekijken - 161 tot 180 (van in totaal 351)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN