skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Kun je eenvoudig, veilig en goedkoop in een beleggingsfonds, met wat rendement?

Dit onderwerp bevat 22 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door cash cash 13 jaren, 1 maand geleden.

3 berichten aan het bekijken - 21 tot 23 (van in totaal 23)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Beste Cach.Bedankt,Dat ziet er gelikt uit.
    Tijdens het stoeien dacht in de volgende regels(5) een hoger of lagere koers te plaatsen,zodat regel 4 zich zou herhalen met nieuwe aangepaste prijzen. net zoals dat overzicht van Noach er uitzag.vandaar die opmerking begrijp je ?
    Hoe die Noach dat zo snel in elkaar flanst is mij een raadsel !
    Maar dit ziet er ook goed uit!
    Het is alleen wel jammer dat de rendementen na lang rekenen gehalveerd zijn
    Zo zit ik nog te rekenen met net zo’n (driepoot)stategie voor arcelor.
    Koop 100 aandelen voor 25.70 verkoop de call dec 2012/28voor 3.90 en de put24 voor 3.95 samen 7.95
    Investering 25.70-7.95=17.95 bij levering in dec 2012 op 28 maak je 56 % rendement dat is per mnd (nu nog 22) 2.54×12= 30 % per jaar
    Het voordeel van arcelor is dat de optie prijzen veel hoge zijn dan R.D,maar dat betekend ook dat het risco toeneemt.
    En anders put plicht op 24,dan middelen en kosten ze 20.97,dan het zelfde trucje weer uitvoeren
    m.v.g.Daxen

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Hallo Daxen,
    Bedankt vor het compliment. Het is maar een eenvoudig opzetje hoor.
    Bij mijn voorbeeld is ooj geen rekening gehouden met transactiekosten dus alles is BRUTO!

    Je kan heel veel doen met Excel/ Kijk maar eens op:
    http://www.gratiscursus.be/Excel_2010/index.html

    Hier leer je spelenderwijs omgaan met Excel.
    Niet vergeten dat als de koers flink daalt je dus de aandelen binnen krijgt, welliswaar op een gemiddelde prijs maar toch. Je ziet dat zelf ook zie ik in de laatste 3 regels.

    Groet,
    Cash

3 berichten aan het bekijken - 21 tot 23 (van in totaal 23)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN