skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Handelssysteem AEX

Dit onderwerp bevat 109 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Bas1234 9 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 110)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de totale portefeuille.

    De winst bedraagt:

    830 * (0.79 – 0,73) = € 49,80

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 87,2%

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vena
    Bijdrager

    Hoi Bas,

    Ik heb veel interesse in je systeem. Ik zou graag z.s.m.de signalen willen ontvangen.
    Wat moet ik daar voor ondernemen?

    Gegroet,

    Vena

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Beste Vena en andere geïnteresseerden,

    Voor mensen die mij via de Traderswinkel willen volgen; de aanmeld procedure voor mijn systeem op de website van Traderswinkel is gestart en beide partijen zijn positief. Zoals het er nu uitziet verwacht ik dat het systeem binnen enkele weken te volgen is op hun website.

    Ik blijf overigens ook mijn transacties bijhouden op dit forum.

    Groet,

    Bas

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een SHORT signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder SHORT 401.1 (ISIN DE000CF3A7V7)

    Het aantal bedraagt 830 tegen een laatprijs van 0,62

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de totale portefeuille.

    De winst bedraagt:

    830 * (0.82 – 0,62) = € 166,-

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 90,0%

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vena
    Bijdrager

    Beste Bas,

    Is het ook mogelijk om je systeem te volgen op de ‘oude manier’
    Per e-mail of SMS. Ik voel daar meer voor als aansluiten bij de Traderswinkel.

    Ik hoor het graag.

    Groeten,

    Vena

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Beste Vena,

    Naast de samenwerking met de Traderswinkel ben ik nu ook in gesprek met de Kritische belegger om het systeem via deze website aan te bieden.

    Indien de samenwerking met de Kritische belegger er daadwerkelijk komt is het de bedoeling dat jij en andere geïnteresseerden zich kunnen aanmelden op de website. In tegenstelling tot de Traderswinkel, waar je het systeem “automatisch” volgt, zal bij deze vorm een e-mail worden verstuurd waardoor je in de gelegenheid wordt gesteld om zelf te handelen.

    Als alles voorspoedig verloopt zal het binnen enkele weken mogelijk zijn om jezelf hiervoor aan te melden. Het is dan de bedoeling dat de eerste signalen vanaf 1 januari 2014 zullen worden verstuurd.

    Zodra de samenwerking definitief is zal er meer informatie worden verstrekt via deze website.

    Ik blijf overigens ook de signalen, met enige vertraging, delen via dit forum.

    Groet,

    Bas

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder LONG 381.6 (ISIN DE000CF3AZ06)

    Het aantal bedraagt 560 tegen een laatprijs van 0,96

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Gisteren aan het einde van de beursdag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder LONG 381.6 (ISIN DE000CF3AZ06)

    Het aantal bedraagt 750 tegen een laatprijs van 0,72

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Gisteren aan het einde van de beursdag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder LONG 377.75 (ISIN DE000CF3AYE6)

    Het aantal bedraagt 840 tegen een laatprijs van 0,66

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de posities van 3 en 6 december:

    De winst bedraagt:

    560 * (0,61 – 0.96) = – €196,-
    840 * (0.98 – 0.66) = €268.80

    Totale winst = 72.80

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 91,2%

    Aan het einde van de beursdag heeft het systeem ook een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder LONG 380.3 (ISIN DE000CF50379)

    Het aantal bedraagt 840 tegen een laatprijs van 0,74

    Hierdoor bestaat de portefeuille uit de volgende posities:

    840 x AEX Citigroup BEST Speeder LONG 380.3 (ISIN DE000CF50379)
    750 x AEX Citigroup BEST Speeder LONG 381.6 (ISIN DE000CF3AZ06)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de posities van 4 en 6 december (in het vorige bericht ging het om de signalen van 3 en 5 december):

    Het verlies bedraagt:

    750 * (0,60 – 0.72) = -€91,20
    840 * (0.73 – 0.74) = -€8,40

    Totale Verlies = -€99.60

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 89,5%

    Aan het einde van de beursdag heeft het systeem ook een SHORT signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder SHORT 394.96 (ISIN DE000CF507R0)

    Het aantal bedraagt 2000 tegen een laatprijs van 0,84

    (Deze positie heeft een protective stop op 0,60, dit in verband met de beschikbaarheid van geschikte Speeders.)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Dit bericht is enigszins vertraagd, aangezien ik het de afgelopen dagen een beetje druk heb gehad.

    Helaas bleek het SHORT signaal wel juist, echter werd de protective stop die stond ingesteld op 0.6 geactiveerd.

    Het verlies bedraagt:

    2000 * (0.59 – 0.84) = -€500

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 81,2%

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Gisteren aan het einde van de beursdag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder LONG 368.9 (ISIN DE000CF3AY64)

    Het aantal bedraagt 590 tegen een laatprijs van 0,93

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vrijdag aan het einde van de beursdag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder LONG 369.9 (ISIN DE000CF3AY72)

    Het aantal bedraagt 770 tegen een laatprijs van 0,74

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de gehele portefeuille.

    De winst bedraagt:

    590 * (1.29 – 0.93) = €212,40
    770 * (1.19 – 0.74) = €346.50

    Totale winst = €558.90

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 90,5%

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Vena
    Bijdrager

    Goede avond Bas,

    Sinds half geen december geen trades meer? Is het systeem nog in werking? Of ben je er mee gestopt?

    Groeten,

    Vena

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Beste Vena,

    Neehoor, het komt wel vaker voor dat het systeem enige tijd geen signaal afgeeft.

    Groet,

    Bas

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een SHORT signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Commerzbank BEST Speeder SHORT 416.11 (ISIN DE000CB1M0Q9)

    Het aantal bedraagt 470 tegen een laatprijs van 1.02

    De citibank speeders gaven nogal vreemde bied en laat prijzen af, vandaar dat ik deze keer heb gekozen voor een speeder van commerzbank

20 berichten aan het bekijken - 41 tot 60 (van in totaal 110)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN