skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Handelssysteem AEX

Dit onderwerp bevat 109 reacties, heeft 9 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Bas1234 9 jaren, 9 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 110)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Bijlage

    Attachments:
    Transacties_01-10-2013.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Bas, een signaal achteraf doorgeven is makkelijk. Daarbij kan torenhoge imaginaire winsten gemaakt worden.

    Bas1234 schreef:
    Bijlage

    [attachment=11469,1428]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Ik zie dat je reageert op mijn bericht waarin ik alleen een bijlage heb gepost. Deze bijlage heeft betrekking op de voorgaande drie berichten. Ik heb namelijk een positie aangekocht op vrijdag 27 September, deze aankoop heb ik zaterdagochtend op het forum gezet. Vervolgens heb ik nog een positie aangekocht op maandag 30 september, deze aankoop heb ik dezelfde avond nog op het forum gezet.

    Vervolgens heb ik op 1 oktober beide posities weer verkocht, ook dit heb ik dezelfde dag op het forum gezet. Bij het uploaden van dit bericht vergat ik de bijlage toe te voegen waarin ik, als extra bewijs, een screenshot van mijn orderoverzicht laat zien. Dit heb ik daarom in een apart bericht toegevoegd, echter is dit op een nieuwe pagina terecht gekomen waardoor het lijkt alsof het bericht op zichzelf staat.

    Ik hoop hiermee e.e.a. verduidelijkt te hebben.

    groet,

    Bas

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder long 362,89 (ISIN DE000CF3A501)

    Het aantal bedraagt 600 tegen een laatprijs van 0,88

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een LONG signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder long 361,03 (ISIN DE000CF3A1S6)

    Het aantal bedraagt 790 tegen een laatprijs van 0,66

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de totale portefeuille.

    De winst bedraagt:

    600 * (1,17 – 0,88) = 174,00
    790 * (1,33 – 0,66) = 529,30

    Totale winst: 703,30

    Hierdoor komt het cumulatieve rendenement vanaf 1 januari 2013 op 94,6%

    Attachments:
    Transacties_10-10-2013.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Gisteren heeft het systeem een SHORT signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder SHORT 391,1 (ISIN DE000CF04HJ8)

    Het aantal bedraagt 590 tegen een laatprijs van 0,93

    #link naar dit bericht
    Avatar
    houtworm
    Bijdrager

    ik neem aan dat de positie met verlies gesloten is.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Voor de eerste keer het signaal gevolgd met één het deksel op de neus

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag tegen het einde van de middag is de positie in AEX Citigroup BEST Speeder SHORT 391,1 uitgestopt.

    Het verlies bedraagt:

    590 * 0,93 = € 548.70

    Hierdoor komt het cumulatieve rendenement vanaf 1 januari 2013 op 85.5%

    Allereerst vind ik het erg leuk dat mensen mijn post lezen 🙂 Het systeem heeft een winstpercentage van ruim 70%, dit betekent dat 7 van de 10 transacties met winst worden afgesloten. Dit betekent helaas ook dat er ook verliezen worden geleden.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een SHORT signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder SHORT 396,11 (ISIN DE000CF04KT1)

    Het aantal bedraagt 840 tegen een laatprijs van 0,67

    #link naar dit bericht
    Avatar
    houtworm
    Bijdrager

    het is de eerste keer dat ik je volg het zal wel pech zijn. ben benieuwd hoe de BEST Speeder SHORT 396,11 het gaat doen. we hebben wel een hogere top neergezet. (aex)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de totale portefeuille.

    De winst bedraagt:

    840 * (0.78 – 0,67) = € 92,40

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 87,1%

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Vandaag heeft het systeem een SHORT signaal afgegeven en daaropvolgend heb ik een positie ingenomen in de AEX Citigroup BEST Speeder SHORT 394,75 (ISIN DE000CF04FW5)

    Het aantal bedraagt 750 tegen een laatprijs van 0,68

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Hallo Bas , wat zijn de mogelijkheden om het systeem te volgen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Hoi Daxen,

    Binnenkort komt mijn website online met daarop een uitgebreide omschrijving van mijn systeem en de mogelijkheid je aan te melden. Na aanmelding ontvang je bij elk signaal dat het systeem afgeeft direct een e-mail met daarin alle details van de ingenomen positie.

    Zodra de website daadwerkelijk online staat, ik verwacht binnen 1 tot 2 weken, zal ik een berichtje posten op dit forum.

    Alvast bedankt voor de getoonde interesse!

    Groet,

    Bas

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Daxen
    Bijdrager

    Hallo Bas heb je nog nagedacht het systeem aan te bieden via de traderswinkel?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Beste Daxen,

    Ik heb de website van de traderswinkel bezocht en ook reeds contact met hen gehad. Ik ga de komende tijd onderzoeken of dit voor mij een interessant optie is.

    Ook hiervan houd ik je op de hoogte!

    Groet,

    Bas

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Bas1234
    Bijdrager

    Het systeem heeft vandaag aan het einde van de beursdag een verkoopsignaal gegenereerd voor de totale portefeuille.

    Het verlies bedraagt:

    750 * (0.68 – 0,62) = € -45,-

    Hierdoor komt het cumulatieve rendement vanaf 1 januari 2013 op 86,3%

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 110)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN