skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Gratis proefabonnement Crititrader januari 2014

Dit onderwerp bevat 300 reacties, heeft 43 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 8 jaren, 11 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 301)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Goud stijgt flink verder!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Beregoed
    Bijdrager

    Saltimis,

    Zou jij mij ook op e-mail lijst willen zetten van crititrader.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Morgen is er expiratie van de futures. Dat betekent dat wij doorrollen naar de september FDAX. Voor de stoploss en het koersdoel heeft het geen gevolgen aangezien de verschillen gering zijn.

    Verstandig is om de positie aan te passen naar de september FDAX.

    Op basis van de september future is ons openingskoers 10.013. De aankoopprijs van de speeder blijft gelijk.

    Hieronder het bericht van Binck:

    Vrijdag 20 juni 2014 is de expiratiedatum voor opties en futures. U kunt tot onderstaande tijdstippen handelen in de expirerende series:

    TOM MTF
    Op http://www.binck.nl/TOM kunt u lezen welke opties op TOM MTF worden verhandeld.

    16:00 uur: XNL opties
    17:30 uur: Aandelenopties

    NYSE LIFFE
    Op http://www.binck.nl/TOM kunt u lezen welke opties op NYSE LIFFE worden verhandeld.

    13:00 uur: Valutaopties en -futures
    16:00 uur: Index futures (FTI & MFA)
    17:30 uur: Aandelenopties

    Exercise opdrachten voor expirerende series van aandelenopties kunt u via internet of telefonisch via de Klantenserive & Orderdesk opgeven tot vrijdag 20 juni 2014, 17:30 uur.

    Buitenlandse opties en futures
    Op vrijdag 20 juni 2014 kunt u tot onderstaande tijdstippen handelen in de expirerende buitenlandse opties en futures:

    Eurex futures
    09:00 uur: Swiss Market Index Future (FSMI)
    12:00 uur: Stoxx Europe 50 Index future (FSTX)
    12:00 uur: Dow Jones EuroSTOXX 50 Index Future (FESX)
    13:00 uur: German Stock Index Future (FDAX)

    Eurex opties
    12:00 uur: Euro STOXX 50 (OESX)
    13:00 uur: DAX (ODAX)

    Chicago Mercantile Exchange
    15:30 uur: E-Mini S&P-500 Future (ES)
    15:30 uur: E-Mini Nasdaq-100 Future (NQ)

    Chicago Board Options Exchange
    22:00 uur: Aandelen opties
    22:15 uur: Tracker opties

    Exercise opdrachten voor expirerende series van US opties kunt u uitsluitend telefonisch via de Klantenserive & Orderdesk opgeven tot vrijdag 20 juni 2014, 22:00 uur.

    Voor vragen staat onze Klantenservice & Orderdesk u graag te woord. U kunt contact opnemen op telefoonnummer 020 606 2666 of een e-mail sturen naar klantenservice@binck.nl. De Klantenservice & Orderdesk is bereikbaar op werkdagen van 08:00 uur tot 22:00 uur en op zaterdag van 10:00 uur tot 17:00 uur.

    Met vriendelijke groet,

    Binck

    Satilmis schreef:
    De FDAX short de Juni serie is ingenomen op 10.006,00. Prijs speeder: 1,59

    Satilmis schreef:

    We gaan short op de FDAX. We kopen morgen bij de opening om 08:00 uur,

    100 stukken DAX 30 CT BEST Speeder Short 10145.7362.
    ISIN-code: DE000CF50FS6

    Het koersdoel is 9780 en de stoploss is 10.050.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Begrijp ik nu goed dat er zowel via speeders als futures posities zijn ingenomen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Nee, de speeders zijn gebaseerd op de futures. De Juli futures lopen morgen af. De speeders zijn nu gebaseerd op de september futures.

    Dus geen posities via futures ingenomen.

    Edo schreef:
    Begrijp ik nu goed dat er zowel via speeders als futures posities zijn ingenomen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Ik begrijp het.Dut zou alleen invloed kunnen hebben op de openingskoers en koersdoel dus?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Edo
    Bijdrager

    Wat is je tijdlijn met betrekking tot het koersdoel in dit geval trouwens? Je verwacht een aardige daling begrijp ik….

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het heeft in ons geval alleen invloed op onze openingskoers (van de FDAX) van de trade. De aanschafprijs van de speeder blijft hetzelfde.

    Het koersdoel blijft gehandhaafd.

    Het is slechts een doorrol actie.

    Edo schreef:
    Ik begrijp het.Dut zou alleen invloed kunnen hebben op de openingskoers en koersdoel dus?

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    Conditie veranderd van DAX naar ➡ FDAX september 2014, order wordt bewaakt op de bracket limieten met ondergrens 9780 en bovengrens 10050!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    retaliator
    Bijdrager

    ForcefielD schreef:
    Conditie veranderd van DAX naar ➡ FDAX september 2014, order wordt bewaakt op de bracket limieten met ondergrens 9780 en bovengrens 10050!

    Dat de stoploss en de take profit op hetzelfde niveau blijft liggen is voor mij niet duidelijk. Het lijkt mij dat de stoploss dan op een hoger punt moet liggen omdat de transactie op een hoger punt van de FDAX sept is aangegaan. 10.006 vs. 10.013. Ik denkd at de stoploss en de takeprofit daarme ook moet worden verhoogd met dat verschil. Dus met 13 punten.

    Klopt dit Satilmis?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    retaliator
    Bijdrager

    Oftewel de granswaarden 10063 en 9793

    #link naar dit bericht
    Avatar
    geranimo
    Bijdrager

    Kan je ook niet gewoon dax index blijven gebruiken voor onderliggende waarde?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Zojuist is de FDAX short positie uitgestopt op 10.050. Prijs speeder: 1,20.

    #link naar dit bericht
    ForcefielD
    ForcefielD
    Bijdrager

    Yes, unfortunately, de bewaking heeft zijn werk gedaan op € 1,20 de speeder verkocht, aangekocht op € 1,60, 100 stuks, verlies moeten nemen van € 40 euro exclusief transactiekosten.

    #link naar dit bericht
    cash
    cash
    Bijdrager

    Ook verlies genomen op € 1,45 valt dus mee.
    Zonder stoploss gewerkt. Vind dat link op expiratiedagen koersen kunnen dan onder invloed van een gunstige expiratie alle kanten op.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    geranimo
    Bijdrager

    hoe komt mijn uitstop prijs vor de speeder was 1,12 zelfde speeder en zelfde trigger, is toch een serieus verschil

    #link naar dit bericht
    Avatar
    retaliator
    Bijdrager

    geranimo schreef:
    hoe komt mijn uitstop prijs vor de speeder was 1,12 zelfde speeder en zelfde trigger, is toch een serieus verschil

    Het kan dat jouw broker de order te laat heeft doorgegeven. Je had de trigger wel goed staan? In ieder geval zou ik daar gaan klagen want een andere reden zie ik niet, tenzij je de conditie niet goed hebt overgenomen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    retaliator
    Bijdrager

    Ze hebben er standaard 150.000 klaarstaan terwijl het volume nu nog slechts 11.000 is. Dus het kan niet doordat er geen kopers zijn.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We nemen vooralsnog geen posities in.

20 berichten aan het bekijken - 221 tot 240 (van in totaal 301)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN