skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader

Dit onderwerp bevat 463 reacties, heeft 40 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 12 jaren, 4 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 281 tot 300 (van in totaal 464)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het nettoresultaat (inclusief bankkosten) staat op 326 euro, oftewel 3,3% van het startkapitaal. Daarmee hebben we binnen een week meer dan 300 euro rendement gemaakt. Hierbij een tussentijdse update van de resultaten.

    De nieuwe wijze van traden lijkt dus beter te zijh.

    Ik zie weinig reacties van jullie. Wat vinden jullie nu van de nieuwe opzet? Ik hoor graag jullie mening op het forum dus jullie kunnen posten onder deze tekst.

    Veel reacties bieden mij een stimulans om door te gaan. Anders denk ik dat ik het voor de katse viool doe.

    Attachments:
    Crititrader_8_december_2011.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    andy
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Ik volg de trades wanneer mogelijk maar ben niet altijd achter mijn computer of ipad om te traden. Dit tempo is redelijk te volgen ook al doe ik slechts aan een aantal trades (ca. 30%) mee (als ik tijd heb irt mijn werk en als ze een beetje passen in mijn eigen simpele visie). Dank voor dit initiatief. Ik waardeer het, dus ga alsjeblieft door! Ik zou het leuk vinden om soms te snappen op basis van welke argumenten je voor een bepaalde transactie kiest.
    groet, andy

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Knarf
    Bijdrager

    Ik sluit me aan bij andy. Doordat ik niet alle transacties heb meegemaakt, dus ook net wat winst gemist. Hierdoor bij mij de teller nog in de min. Het blijft nog even afwachten hoe in praktijk tijdsverschil van handelen doorwerkt in eindresultaat. 60% van de trades nu zijn positief gesloten.
    Wat mij betreft zo verder, maar blijf bij mijn oproep dat ik als vergelijking graag zou willen vernemen van degenen die (nagenoeg) alle trades hebben gevolgd of deze ook de ruim 300,- hebben kunnen behalen.
    Op naar spannend weekeinde.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Graag meer reacties en opmerkingen! En ook hierbij de oproep van Knarf:

    Knarf schreef:
    Wat mij betreft zo verder, maar blijf bij mijn oproep dat ik als vergelijking graag zou willen vernemen van degenen die (nagenoeg) alle trades hebben gevolgd of deze ook de ruim 300,- hebben kunnen behalen

    #link naar dit bericht
    Avatar
    xmaarten
    Bijdrager

    Zou ook graag de signalen willen ontvangen aub.
    gr.Maarten

    #link naar dit bericht
    HebHaas
    HebHaas
    Bijdrager

    Ook ik heb afgelopen week niet alle trades mee kunnen doen maar sta desondanks een kleine € 100,- in de plus. De nieuwe opzet valt me 100% mee! Ik had aanvankelijk verwacht dat het door de voorgenomen afname van signalen minder zou worden. Dat we kansen zouden gaan missen, etc. Dat gevoel heb ik niet meer.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Long op de AEX op 301,22. Wij kopen speeder 1000 stuks long 280: CT Lim Speeder Long 280 20-01-2012= DE000CG27S25

    prijs speeder:2,20

    koersdoel 304. stoploss: 301

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Long op Goud op 1.711,65. Wij kopen speeder 500 stuks long 1700: Goud CT Lim Speeder Long 1700= DE000CG27V46

    prijs speeder:1,10

    koersdoel 1720 stoploss: 1706

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten Long op AEX op 302,3 en nemen winst

    prijs speeder: 2,31

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Long op de AEX op 301,22. Wij kopen speeder 1000 stuks long 280: CT Lim Speeder Long 280 20-01-2012= DE000CG27S25

    prijs speeder:2,20

    koersdoel 304. stoploss: 301

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten Goud Long op 1.711,30

    prijs speeder: 1,10

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Long op Goud op 1.711,65. Wij kopen speeder 500 stuks long 1700: Goud CT Lim Speeder Long 1700= DE000CG27V46

    prijs speeder:1,10

    koersdoel 1720 stoploss: 1706

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op de AEX op 300,92. Wij kopen speeder 500 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder:1,96

    koersdoel 297. stoploss: 302,5

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    Beste Satilmis
    Ook ik volg je trades dagelijks en moet zeggen dat het me perfect bevalt.
    Het tempo is goed bij te houden,daar waar het bij de start over je heen spoelde. Ik doe ook niet mee aan alle trades maar het heeft toch al een mooi paar eurotjes opgebracht.
    Ik heb de neiging om vooraf alles te analyseren(een gewoonte van bij aandelen)waarvoor er uiteraard bij daytraden op aangeven van ..geen tijd is, maar je leert er hèèl wat van.
    Dat er geen tijd is om te argumenteren waarom je een bepaalde trade doet is begrijpelijk,bij bepaalde trades is tegen de tijd dat je het uit moet leggen de kans al voorbij.
    Alvast dank voor het initiatief, en laat het vooral niet afweten.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij kopen 500 stuks bij op AEX 303,72.

    Prijs speeders: 1,69

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de AEX op 300,92. Wij kopen speeder 500 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder:1,96

    koersdoel 297. stoploss: 302,5

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de Short positie op de AEX op 302,39 en verkopen alle stukken.

    prijs speeder: 1,81

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de AEX op 300,92. Wij kopen speeder 500 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder:1,96

    koersdoel 297. stoploss: 302,5

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op de AEX op 302,78. Wij kopen speeder 1000 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder:1,78

    koersdoel 297. stoploss: 303

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short positie op de AEX verkopen alle stukken.

    AEX op 302,96
    prijs speeder: 1,76

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de AEX op 302,78. Wij kopen speeder 1000 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder:1,78

    koersdoel 297. stoploss: 303

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan Short op de AEX op 305,00. Wij kopen speeder 1000 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder: 1,56

    koersdoel 297. stoploss: 305

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de Short positie op de AEX en verkopen alle stukken.

    AEX: 303,76
    prijs speeder: 1,67

    Satilmis schreef:
    Wij gaan Short op de AEX op 305,00. Wij kopen speeder 1000 stuks short 320: AEX CT Lim Speeder Short 320 16-12-2011= DE000CG0M626

    prijs speeder: 1,56

    koersdoel 297. stoploss: 305

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hierbij de resulaten van CritiTrader. Het nettoresultaat (inclusief bankkosten) is gestegen van een verlies van 42 euro naar een winst van 401 euro (4,1%).

    Tot nu toe is er ruim 11 punten op de AEX gewonnen.

    Zowaar geen slechte prestatie en wij zijn hard op weg om ons streven van 500 euro per maand te halen (even afkloppen).

    Ik was vandaag flink in de weer met posities, een beetje teveel getraded, mijn excuses daarvoor. Eigenlijk moet ik zeggen: ik zat te prutsen.

    Reacties

    Er hebben een aantal mensen gereageerd, waarvoor mijn dank. Ik zou graag meer reacties willen aangaande de tradingwijze en de oproep van @knarf:

    Wat mij betreft zo verder, maar blijf bij mijn oproep dat ik als vergelijking graag zou willen vernemen van degenen die (nagenoeg) alle trades hebben gevolgd of deze ook de ruim 300,- hebben kunnen behalen.

    Laat je reactie wel achter op het forum, in dit draadje. Als er onvoldoende reacties zijn, ben ik van plan te stoppen.

    Verschillen in resultaten

    Wat betreft de verschillen in resulaten: Allereerst hoeven jullie natuurlijk niet de signalen te volgen. Je kunt het zien als een hulpmiddel.

    Als jullie meegedaan hebben dan kan het voorkomen dat er een verschil is tussen mijn in/uitstap. Dit kan zowel een voordeel zijn als een nadeel. Dus 50% kans. Ik ga er dan van uit dat de voordelen en de nadelen elkaar opheffen.

    Motivatie

    Sommige bezoekers willen graag een motivatie van mij waarom ik een bepaalde positie innneem. Zoals ik als zei, gebeurd dit op basis van grafieken.

    Zoals @bumba (zie hieronder) terecht schreef: ik heb in de trade geen tijd om uit te leggen. Ik kan dit wel nabeurs doen als er behoefte is. Er moeten dan wel concrete vragen zijn.

    Dat er geen tijd is om te argumenteren waarom je een bepaalde trade doet is begrijpelijk,bij bepaalde trades is tegen de tijd dat je het uit moet leggen de kans al voorbij. Alvast dank voor het initiatief, en laat het vooral niet afweten.

    Attachments:
    Crititrader_verbeterde_versie_week_2.jpg

20 berichten aan het bekijken - 281 tot 300 (van in totaal 464)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN