skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1,341 tot 1,360 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Om te voorkomen dat u de inhoud van onze emails niet meer kunt lezen door diverse filters, kunt u ons verzendadres (info@dekritischebelegger.nl ) in uw adresboek of de lijst van veilige afzenders plaatsen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Morgen zijn de Amerikaanse beurzen gesloten. Ik weet dat een aantal leden zit te popelen om een positie in te nemen, maar we houden ons kruit zeker gezien de ontwikkelingen (Syrie) even droog. Het is beter om een te wachten op een goed moment dan zomaar in te stappen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden

    We nemen de volgende posities in:

    DAX

    Wij gaan short op de DAX op de openingskoers om 08:00 uur. We kopen 200 stuks DAX 30 Citigroup BSS 8541.1676. ISIN-code: DE000CT9MZN0

    De stoploss is 8541, dat is de interne stop van de speeder. Het koersdoel is 7960.

    De FDAX is gesloten op 8233. De slotkoers van de speeder om 18:30 uur was 3,16.

    Goud
    Wij zijn nog steeds positief over goud. We gaan LONG op GOUD. We kopen 100 stuks Goud Citigroup BSL 1341.8715. ISIN-code: DE000CF3AGZ8

    Stoploss: $1347 en koersdoel $1410.

    De goudprijs is gesloten op $1391,50. De slotkoers van de speeder om 18:30 uur was 3,76.

    Zilver

    Zilver lijkt de correctie afgemaakt te hebben en de stijging voort te zetten. Wij gaan long op Zilver op de openingskoers om 08:00 uur. We kopen 200 stuks Silver Citigroup Speeder Long 17.9. ISIN-code: DE000CF04W68

    De stoploss is 23,24 en het koersdoel is 26,20.

    Zilver is gesloten op 24,23. De laatste koers van de speeder om 18:30 uur was 5,35.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Steve mcq
    Bijdrager

    Beste,

    Ik ga nu voor de eerste keer eens meedoen met uw acties, ben dus een echte leek. Toen ik bij bink bank mijn order wou ingeven kon ik niet kiezen voor een markt order (openings) prijs omdat de beurs gesloten is. Hoe doe ik dit dan concreet? Stel ik een limiet order in? En op hoeveel?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Steve,

    Hierbij een reactie van een lid dit aan Binck gevraagd had:

    “Mijn vraag was hoe je nabeurs een order kan plaatsen voor uitvoering bij opening. Bvb via een limietorder ver boven de laatste bied/laat prijs?
    Dit mbt swingtrading op dagkoersen met CritiTrader”

    Reactie van Binck:

    Geachte heer,
    Hartelijk dank voor uw e-mail. U kunt inderdaad na de handelsuren een order inleggen met een limiet die wellicht groot genoeg is om de volgende dag bij opening uitvoering te krijgen.

    Let wel op dat speeders en sprinters vaak noteren tussen 08u en 18u30. Het is ook perfect mogelijk dat men voor opening van de beurs de spread (verschil tussen bied en laat) groot zet omdat de te verwachten koers (om 9u bijvoorbeeld) nog onzeker is. U betaalt in dat geval natuurlijk misschien te veel.

    Daarom is het verstandig om altijd te kijken naar de spread en indien mogelijk de onderliggende waarde anders kan het zijn dat u een uitvoering krijgt aan een hogere koers dan u zou wensen.
    Wij vertrouwen erop u met deze informatie van dienst te zijn.

    Voor eventuele vragen kunt u contact opnemen met de Klantenservice. Deze is telefonisch bereikbaar op werkdagen van 08.00 uur tot 22.00 uur en op zaterdag van 10.00 uur tot 17.00 uur via telefoonnummer 03 303 31 11. U kunt ook een e-mail sturen naar klantenservice@binck.be

    Met vriendelijke groeten,

    Dries Cloet

    T +32 (0)3 303 31 11
    F +32 (0)3 234 04 14
    I http://www.binck.be

    Nederland:
    Klantenservice & Orderdesk (Voor klanten)
    020 – 606 26 66
    klantenservice@binck.nl

    Steve mcq schreef:
    Beste,

    Ik ga nu voor de eerste keer eens meedoen met uw acties, ben dus een echte leek. Toen ik bij bink bank mijn order wou ingeven kon ik niet kiezen voor een markt order (openings) prijs omdat de beurs gesloten is. Hoe doe ik dit dan concreet? Stel ik een limiet order in? En op hoeveel?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hierbij de ingenomen posities en de prijs van de speeder.

    FDAX ingenomen 8253,50, prijs speeder: 2,95
    Goud 1392,39, prijs speeder: 3,90
    Zilver 24,1465, prijs speeder: 5,38

    Groeten,
    Satilmis

    Satilmis schreef:
    Beste leden

    We nemen de volgende posities in:

    DAX

    Wij gaan short op de DAX op de openingskoers om 08:00 uur. We kopen 200 stuks DAX 30 Citigroup BSS 8541.1676. ISIN-code: DE000CT9MZN0

    De stoploss is 8541, dat is de interne stop van de speeder. Het koersdoel is 7960.

    De FDAX is gesloten op 8233. De slotkoers van de speeder om 18:30 uur was 3,16.

    Goud
    Wij zijn nog steeds positief over goud. We gaan LONG op GOUD. We kopen 100 stuks Goud Citigroup BSL 1341.8715. ISIN-code: DE000CF3AGZ8

    Stoploss: $1347 en koersdoel $1410.

    De goudprijs is gesloten op $1391,50. De slotkoers van de speeder om 18:30 uur was 3,76.

    Zilver

    Zilver lijkt de correctie afgemaakt te hebben en de stijging voort te zetten. Wij gaan long op Zilver op de openingskoers om 08:00 uur. We kopen 200 stuks Silver Citigroup Speeder Long 17.9. ISIN-code: DE000CF04W68

    De stoploss is 23,24 en het koersdoel is 26,20.

    Zilver is gesloten op 24,23. De laatste koers van de speeder om 18:30 uur was 5,35.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Het gaat goed met LONG GOUD, ons koersdoel nadert rasse schreden. We
    VERHOGEN het koersdoel naar $1430.

    Satilmis schreef:
    Beste leden

    We nemen de volgende posities in:

    DAX

    Wij gaan short op de DAX op de openingskoers om 08:00 uur. We kopen 200 stuks DAX 30 Citigroup BSS 8541.1676. ISIN-code: DE000CT9MZN0

    De stoploss is 8541, dat is de interne stop van de speeder. Het koersdoel is 7960.

    De FDAX is gesloten op 8233. De slotkoers van de speeder om 18:30 uur was 3,16.

    Goud
    Wij zijn nog steeds positief over goud. We gaan LONG op GOUD. We kopen 100 stuks Goud Citigroup BSL 1341.8715. ISIN-code: DE000CF3AGZ8

    Stoploss: $1347 en koersdoel $1410.

    De goudprijs is gesloten op $1391,50. De slotkoers van de speeder om 18:30 uur was 3,76.

    Zilver

    Zilver lijkt de correctie afgemaakt te hebben en de stijging voort te zetten. Wij gaan long op Zilver op de openingskoers om 08:00 uur. We kopen 200 stuks Silver Citigroup Speeder Long 17.9. ISIN-code: DE000CF04W68

    De stoploss is 23,24 en het koersdoel is 26,20.

    Zilver is gesloten op 24,23. De laatste koers van de speeder om 18:30 uur was 5,35.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij handhaven de posities en laten de stoplossen alsmede de koersdoelen ongewijzigd.

    Hieronder de tabel met de openstaande posities:

    Attachments:
    CT_openstaande_posities_3_september_2013.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    posities handhaven, markt is wel gedraaid?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @bente, we sluiten uitgezonderd uitzonderlijke marktomstandigheden in de regel de volgende beursdag om 08:00 uur. Vooralsnog handhaven we de posities. Vanavond zal ik een update sturen.

    bente schreef:
    posities handhaven, markt is wel gedraaid?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We handhaven wederom onze posities. Stoplossen en koersdoelen laten we ongemoeid.

    DAX-short
    Stoploss: 8541
    Koersdoel 7960

    Goud Long
    Stoploss: 1347
    Koersdoel: 1430

    Zilver LONG
    Stoploss: 23,24
    Koersdoel: 26,20

    Zie ook:

    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/crititrader-besloten/page/135#post-11156

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Zilver is overnight onder 23,24 geweest, nu net erboven. Betekent dit eruit of opnieuw s/l 23.24?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @bente we handhaven vooralsnog de stoploss voor zilver en houden de positie aan.

    bente schreef:
    Zilver is overnight onder 23,24 geweest, nu net erboven. Betekent dit eruit of opnieuw s/l 23.24?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Onze stoploss op Zilver is geraakt op $23,24. Prijs speeder: 4,72

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Onze stoploss voor zilver is vandaag helaas geraakt.

    We handhaven de overige twee posities.

    DAX-short
    Stoploss: 8541
    Koersdoel 7960

    Goud Long
    Stoploss: 1347
    Koersdoel: 1430

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    We laten onze posities ongemoeid.

    DAX-short
    Stoploss: 8541
    Koersdoel 7960

    Goud Long
    Stoploss: 1347
    Koersdoel: 1430

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij handhaven onze posities. Wel verlagen we het koersdoel voor de DAX-short naar 8250 en de stoploss naar 8410.

    Dus:

    DAX-short
    Stoploss: 8410
    Koersdoel 8250

    Goud Long
    Stoploss: 1347
    Koersdoel: 1430

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    DAX short positie is uitgestopt, prijs speeder: 1,40. DAX 8410.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We hanhaven de goud long positie en nemen vooralsno geen nieuwe posities in

20 berichten aan het bekijken - 1,341 tot 1,360 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN