skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 8 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1,041 tot 1,060 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

We sluiten de long op goud op 1415
    prijs speeder: 6,93

Satilmis schreef:
    2e trade: 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. speeder: 5,13. Goud 1391

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Leuke trade op goud of niet? We hebben maar 50 stuks gedaan. Iedereen kon hier in principe aan meedoen.

Geinvesteerd: 256 euro.
    Netto winst: 78 euro
    Een rendement van 30%

#link naar dit bericht
    bente
    Bijdrager

Goede trade en goed mee te doen, dank

#link naar dit bericht
    bente
    Bijdrager

vanmorgen op eerste kd verkocht op 6,26 en teruggekocht op 5.69, dus iets meer winst mede omdat ik de eerste keer lager ben ingestapt op 4,48.
    verkoop op 6.81.

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Bedankt voor het compliment. Gaat de goede kant op nu. Deze week 300 euro nettowinst.

bente schreef:
    Goede trade en goed mee te doen, dank

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Short op DAX op 8407. We kopen 50 stuks DAX 30 CB BEST Speeder Short 8839.1181=DE000CZ2FXJ4. Stop: 8560 KD: 8000. Prijs speeder: 4,42

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Beste leden,

We hebben de maand mei per saldo positief afgesloten. We hopen in juni onze resultaten verder te kunnen uitbouwen.

Op dit moment hebben we een kleine short positie in de DAX. Ik verwacht een verdere daling van de Duitse beursindex. We handhaven zowel het koersdoel als de stoploss. Het gaat om een beperkte positie dus mocht het de andere kant opgaan dan is het nog geen probleem.

Voor de komende week zijn wij positief over goud. De goudprijs heeft de dubbele top rond 1400 gebroken en is daarna gedaald. Ik zie dat als een reactie op de daling en daarmee een instapkans. Een goudprijs van $1470 in de komende dagen of weken is mogelijk.

We gebruiken de dezelfde speeder op goud dus de Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2

Wel wil ik maandag even afwachten wat de actuele ontwikkeling. U krijgt dus op tijd signaal wanneer we instappen. Ik informeer u alvast wat onze plannen zijn.

Voor degenen die het leuk vinden en de tijd ervoor hebben: Ik ben ook aanwezig op onze chatbox. Ik kan u toegang daartoe geven.

Ik hoop dat u een leuk weekend gehad hebt en wens u een succesvolle handelsweek toe.

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Long op goud 1398,40. We kopen 200 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1326.8101=DE000CZ2FNP2. Stop: 1370 KD: 1470. Prijs speeder: 5,59

#link naar dit bericht
    locoelbario
    Bijdrager

de trade aankondiging niet via sms ontvangen

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Laten we het zo doen: de aankondiging doe ik per mail en het actuele signaal per SMS. Anders moet ik steeds SMS sturen.

locoelbario schreef:
    de trade aankondiging niet via sms ontvangen

#link naar dit bericht
    locoelbario
    Bijdrager

heb helemaal geen sms gehad vandaag…

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Dat kan aan je instellingen liggen. Ik zie wel dat je het ontvangen hebt.

SMS aflevering

Uw toestel moet op het moment van ontvangen aanstaan en een goed bereik hebben. Dit kunt u controleren door te kijken naar het signaal. Een bericht kan altijd later aankomen als de ontvanger tijdelijk geen bereik heeft. Dus als u weer goed bereik hebt dan kunt u die SMS altijd ontvangen. Als een toestel weer wordt aangezet dient het bericht vrijwel direct als er signaal is binnen te komen.

Wat betreft Belgische nummers is het helaas zo dat er vaker een vertraging ontstaat van een paar minuten. Dit ligt aan de infrastructuur aldaar en hier is helaas geen oplossing voor handen.

Als u in het buitenland bent zoals met vakantie kan het voorkomen dat u de berichten niet ontvangt in verband met roaming.

Zo was een lid in Duitsland en is nu aangemeld op het O2 netwerk. Het gebruik van roaming kan problemen opleveren in gevallen waarbij het thuisnetwerk (Telfort) beperkte roaming afspraken heeft met het gast netwerk. Een oplossing zou zijn om het toestel te laten roamen op een ander netwerk.

U kunt dit zelf kunnen testen door op de telefoon een netwerk te kiezen waar gebruik van gemaakt kan worden. Welke provider het beste werkt in combinatie met het thuisnetwerk durven wij niet te zeggen. U kunt bijvoorbeeld Vodafone proberen.

Het kan ook voorkomen dat er een storing is bij uw mobiele telefoonaanbieder (zoals KPN, Vodafone). Dan krijgt u ook geen SMS binnen. Dit zijn zaken die buiten ons macht liggen.

Blijf alle problemen melden. Wel na controle aub van ontvangst,bereik, roaming, netwerkstoring etc.

locoelbario schreef:
    heb helemaal geen sms gehad vandaag…

#link naar dit bericht
    locoelbario
    Bijdrager

heb niks ontvangen van jullie..
    heb wel gewoon andere smsén ontvangen…

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Heb je net mijn reactie gelezen en alles gecontroleerd?

Via de afleverrapporten kan ik zien dat het bericht op je toestel is bezorgd.

locoelbario schreef:
    heb niks ontvangen van jullie..
    heb wel gewoon andere smsén ontvangen…

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

We sluten de short op de DAX op 8260.
    prijs speeder: 5,80

Satilmis schreef:
    Short op DAX op 8407. We kopen 50 stuks DAX 30 CB BEST Speeder Short 8839.1181=DE000CZ2FXJ4. Stop: 8560 KD: 8000. Prijs speeder: 4,42

#link naar dit bericht
    locoelbario
    Bijdrager

deze wel ontvangen nu…

maar de vorige niet..

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

We sluiten de long op goud op 1409
    prijs speeder: 6,40

Satilmis schreef:
    Long op goud 1398,40. We kopen 200 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1326.8101=DE000CZ2FNP2. Stop: 1370 KD: 1470. Prijs speeder: 5,59

#link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

Maand begint goed voor ons… 🙂

Satilmis schreef:
    We sluiten de long op goud op 1409
    prijs speeder: 6,40

#link naar dit bericht
    bente
    Bijdrager

Sms voor goud niet ontvangen, kon hierdoor niet sluiten. Wat verwacht je voor goud?
    Mvg

20 berichten aan het bekijken - 1,041 tot 1,060 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN