skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,040 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Long op goud 1385,05. We kopen 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. Stop: geen KD: 1455. Prijs speeder: 4,69

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We zitten nog steeds long goud voor degenen die het gemist hebben.

    Satilmis schreef:
    Long op goud 1385,05. We kopen 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. Stop: geen KD: 1455. Prijs speeder: 4,69

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Short op AEX op 371,20. We kopen 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 376.8217=DE000CZ2FX77. Stop: geen KD: 366. Prijs speeder: 0,59

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Bijkopen 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 376.8217=DE000CZ2FX77. AEX 372,13. Speeder: 0,51

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 371,20. We kopen 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 376.8217=DE000CZ2FX77. Stop: geen KD: 366. Prijs speeder: 0,59

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Bijkopen 200 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. speeder: 3,98. Goud 1376

    Satilmis schreef:
    Long op goud 1385,05. We kopen 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. Stop: geen KD: 1455. Prijs speeder: 4,69

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op goud op 1388 en verkopen alle stukken. speeder: 4,93

    Satilmis schreef:
    Bijkopen 200 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. speeder: 3,98. Goud 1376

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 371,90 en verkopen alle stukken
    prijs speeder: 0,53

    Satilmis schreef:
    Bijkopen 500 stuks AEX CB BEST Speeder Short 376.8217=DE000CZ2FX77. AEX 372,13. Speeder: 0,51

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Short op AEX op 370,93. We kopen 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 376.8217=DE000CZ2FX77. Stop: 374 KD: 350. Prijs speeder: 0,62

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    2e trade: 50 stuks Gold CB BEST Speeder Long 1325.2318=DE000CZ2FNP2. speeder: 5,13. Goud 1391

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Zijn er Überhaupt mensen die de signalen volgen eigenlijk?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    ja hoor volg ze nog steeds, maar zijn niet altijd uit te voeren, zoals gemeld in de vorige mail.
    Deze keer zit ik met beide akties mee. Gelukkig gaat het de goede kant uit.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 366,92
    prijs speeder: 1,02

    Satilmis schreef:
    Short op AEX op 370,93. We kopen 250 stuks AEX CB BEST Speeder Short 376.8217=DE000CZ2FX77. Stop: 374 KD: 350. Prijs speeder: 0,62

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Oke gelukkig zijn er mensen in deze draad die iets van zich laten horen.
    De shorts op de AEX hebben we gesloten met een leuke winst.

    Heb je dezelfde speeder gebruikt?

    Terugkomend op jouw verzoek, zal ik dat in overweging nemen maar de beurs werkt eenmaal niet op die manier dat je vooraf een positie gaat overwegen. Een alternatief is aan te kondigen. Wel gebruik ik vaak dezelfde speeders en die kun je bij je favorieten zetten.

    bente schreef:
    ja hoor volg ze nog steeds, maar zijn niet altijd uit te voeren, zoals gemeld in de vorige mail.
    Deze keer zit ik met beide akties mee. Gelukkig gaat het de goede kant uit.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Gebruik meestal dezelfde speeder en ook nu in dezelfde speeder voor aex. Verkoop op 0,98. Heb deze ook bij favorieten staan evenals de goud long speeder die ik opgenomen heb vanmorgen op 4.60.
    het probleem is dat als je het nivo van instap aangeeft meestal het moment al voorbij is. Wat ook niet helpt is dat jezelf geen trade uitvoert, zodat we kunnen zien of de trade daadwerkelijk mogelijk was.
    Misschien een idee om de instap in een range aan te geven van bv. 0.03. Bij de goudtrade heb je geen s/l betekent dit dat het 1325 is, dit vind ik wel gevaarlijk aangezien ik nog een terugval verwacht richting 1320. Heb je wel al een koersdoel op het oog? Beiden zowel s/l als koersdoel zijn niet aangegeven in de trade.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Sommige dingen kan ik eenmaal niet voorkomen. Gisteren stapte ik bijvoorbeeld ook te vroeg uit. Na mijn instap ging de AEX lager.

    Wat ook niet helpt is dat jezelf geen trade uitvoert, zodat we kunnen zien of de trade daadwerkelijk mogelijk was.

    Ik geef als controle zowel de koers van de AEX als de prijs van de speeder mee. Op die manier kun je zien waar ik ingestapt ben en tegen welke prijs. Alle trades zijn wel degelijk mogelijk.

    Daarnaast geef ik tegenwoordig een signaal na sluiting van de beurs zodat het rustiger is en iedereen mee kan doen.

    Misschien een idee om de instap in een range aan te geven van bv. 0.03.

    Ik zal kijken wat ik kan doen, dat wordt dan volgende maand.

    Bij de goudtrade heb je geen s/l betekent dit dat het 1325 is, dit vind ik wel gevaarlijk aangezien ik nog een terugval verwacht richting 1320. Heb je wel al een koersdoel op het oog? Beiden zowel s/l als koersdoel zijn niet aangegeven in de trade.

    Excuses, ik heb hier geen stoploss meegegeven. Het gaat hier om een beperkte positie.

    De stoploss hanteer ik op $1370. Het eerste koersdoel is 1406.

    De goudprijs heeft de neiging om omhoog te gaan. Steun werd gevonden bij 1322. Vervolgens 1340,1355 en gisteren op 1374. Dus ik verwacht dat niet, zo eigenwijs als ik ben.

    bente schreef:
    Gebruik meestal dezelfde speeder en ook nu in dezelfde speeder voor aex. Verkoop op 0,98. Heb deze ook bij favorieten staan evenals de goud long speeder die ik opgenomen heb vanmorgen op 4.60.
    het probleem is dat als je het nivo van instap aangeeft meestal het moment al voorbij is. Wat ook niet helpt is dat jezelf geen trade uitvoert, zodat we kunnen zien of de trade daadwerkelijk mogelijk was.
    Misschien een idee om de instap in een range aan te geven van bv. 0.03. Bij de goudtrade heb je geen s/l betekent dit dat het 1325 is, dit vind ik wel gevaarlijk aangezien ik nog een terugval verwacht richting 1320. Heb je wel al een koersdoel op het oog? Beiden zowel s/l als koersdoel zijn niet aangegeven in de trade.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    ok bedankt voor je duidelijke reactie.
    Had zelf de s/l op 1369,8 liggen.
    Laten we hopen dat de 1400 snel geslecht gaat worden.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Op de beurs moet je veel geduld en uithoudingsvermogen hebben. Het gaat om golven en geen rechte lijn. Dus of steeds hogere bodems en toppen of steeds lagere bodems en toppen.

    Misschien helpt deze MP-aria je:

    bente schreef:
    ok bedankt voor je duidelijke reactie.
    Had zelf de s/l op 1369,8 liggen.
    Laten we hopen dat de 1400 snel geslecht gaat worden.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Voor degenen die het leuk vinden en de tijd ervoor hebben: Ik ben ook aanwezig op onze chatbox. Ik kan u toegang daartoe geven.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Blijft de s/l van 1470 liggen of gaat die nu omhoog en wat wordt het nieuwe koersdoel?

20 berichten aan het bekijken - 1,021 tot 1,040 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN