skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader besloten

Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 3 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 261 tot 280 (van in totaal 2,170)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan opnieuw long op de AEX op 293,75. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.25=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,11. Eerste KD: 297. Stoploss:292

    #link naar dit bericht
    Jerke
    Jerke
    Bijdrager

    …vreemd: nu, bij opnieuw Long, staat de AEX rond 294,25 dus 0,5 punt hoger; bij bepaling resultaten dus eigenlijk uitgaan van stand AEX bij ontvangst alert….maar dat wordt lastig, misschien per trade een correctie verdisconteren van gemiddeld één punt…

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dit punt is al eerder aan de orde geweest. Het kan voorkomen dat mijn aankoop- en verkoopprijzen kunnen verschillen met dat van u (als u meedoet). Die verschillen kunnen zowel positief als negatief zijn. Dat is inherent aan internet.

    Ik kan immers iets te vroeg instappen of juist te laat. Het kan in uw voordeel of nadeel dan werken. Per saldo zullen deze effecten elkaar opheffen.

    Jerke schreef:
    …vreemd: nu, bij opnieuw Long, staat de AEX rond 294,25 dus 0,5 punt hoger; bij bepaling resultaten dus eigenlijk uitgaan van stand AEX bij ontvangst alert….maar dat wordt lastig, misschien per trade een correctie verdisconteren van gemiddeld één punt…

    #link naar dit bericht
    Nathan Road
    Nathan Road
    Bijdrager

    Ik hoop dat het met SMS jes wat beter gaat Satilmis, ik wacht het even af, heb trouwens op Twitter even reklame voor je gemaakt, misschien helpt het met het ledenaantal

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 296,43.
    prijs speeder: 1,38

    Satilmis schreef:
    Wij gaan opnieuw long op de AEX op 293,75. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.25=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,11. Eerste KD: 297. Stoploss:292

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hendrik1967
    Bijdrager

    Prima deal en txs !

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 298,07. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 309.57=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,20. Eerste KD: 296. Stoploss: 299.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Paul
    Bijdrager

    Hoi Satilmis Hoe komt het dat de sprinters duurder zijn dan speeders
    vr Gr Paul

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op de AEX op 297,78
    prijs speeder:1,24

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op de AEX op 298,07. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Short 309.57=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,20. Eerste KD: 296. Stoploss: 299.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Paul schreef:
    Hoi Satilmis Hoe komt het dat de sprinters duurder zijn dan speeders
    vr Gr Paul

    Paul, Sprinters kennen een restwaarde en dit is niet bij Speeders het geval. Vandaar dat Speeders goedkoper zijn.

    Als de interne stoploss geraakt wordt, krijgt u bij Sprinters iets terug. Bij Speeders krijgt u niets terug.

    Vandaag weer een mooie long trade gedaan op de AEX. Daarmee hebben we ons eerdere verlies van deze week nagenoeg weer weggewerkt. Verliezen horen erbij, als u daar niet tegenkunt, moet u niet traden of beleggen.

    Wellicht zijn de verwachtingen te hoog gespannen geworden. Ik ben geen flappentap (geldautomaat). Ik doe mijn best om zo goed mogelijk signalen te geven. Het kan ook verkeerd gaan. Wat we de laatste maanden hebben laten zien was uitzonderlijk goed eigenlijk.

    Er zijn veel services in de markt die je gouden bergen beloven maar uiteindelijk falen. Wij zijn ook niet onfeilbaar. Maar het gaat om naar de langere termijn te kijken en die vind ik prima.

    Op lange termijn blijven we goed presteren met een rendement van 2400 euro sinds 1 april.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    STEFMATT
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Dit punt is al eerder aan de orde geweest. Het kan voorkomen dat mijn aankoop- en verkoopprijzen kunnen verschillen met dat van u (als u meedoet). Die verschillen kunnen zowel positief als negatief zijn. Dat is inherent aan internet.

    Ik kan immers iets te vroeg instappen of juist te laat. Het kan in uw voordeel of nadeel dan werken. Per saldo zullen deze effecten elkaar opheffen.
    Hier moeten we inderdaad kunnen mee leven, ’t is de bluts met de buil …
    Ook bij het sluiten kan het voor- of tegenvallen. Vandaag heb ik de long
    positie bijvoorbeeld kunnen sluiten op 1.52 …

    #link naar dit bericht
    Avatar
    STEFMATT
    Bijdrager

    Hier moeten we inderdaad kunnen mee leven, ’t is de bluts met de buil …
    Ook bij het sluiten kan het voor- of tegenvallen. Vandaag heb ik de long
    positie bijvoorbeeld kunnen sluiten op 1.52 …

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan long op de AEX op 294,60. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.34=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,20. Eerste KD: 297. Stoploss:293

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de long op de AEX op 296,72
    prijs speeder: 1,43

    Satilmis schreef:
    Wij gaan long op de AEX op 294,60. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 283.34=DE000CT9EBK4. prijs speeder: 1,20. Eerste KD: 297. Stoploss:293

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beursman11
    Bijdrager

    mooie trade hoor !!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    STEFMATT
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Paul, Sprinters kennen een restwaarde en dit is niet bij Speeders het geval. Vandaar dat Speeders goedkoper zijn.

    Als de interne stoploss geraakt wordt, krijgt u bij Sprinters iets terug. Bij Speeders krijgt u niets terug.

    Vandaag weer een mooie long trade gedaan op de AEX. Daarmee hebben we ons eerdere verlies van deze week nagenoeg weer weggewerkt. Verliezen horen erbij, als u daar niet tegenkunt, moet u niet traden of beleggen.

    Wellicht zijn de verwachtingen te hoog gespannen geworden. Ik ben geen flappentap (geldautomaat). Ik doe mijn best om zo goed mogelijk signalen te geven. Het kan ook verkeerd gaan. Wat we de laatste maanden hebben laten zien was uitzonderlijk goed eigenlijk.

    Er zijn veel services in de markt die je gouden bergen beloven maar uiteindelijk falen. Wij zijn ook niet onfeilbaar. Maar het gaat om naar de langere termijn te kijken en die vind ik prima.

    Op lange termijn blijven we goed presteren met een rendement van 2400 euro sinds 1 april.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    STEFMATT
    Bijdrager

    Sat,
    Wat mij betreft ben je stilaan wel een “flappentap” (woord kende ik nog niet !). Vandaag weer gecashed, twee maal zelfs want ik was door omstandigheden gisteren blijven zitten met die short positie !!
    Dit kan geen toeval meer zijn en dat we moeten kunnen omgaan met nu en dan een verliestrade treed ik volledig bij.
    Wil wel nog even terugkomen op die sprinters. Ik zit bij Binckbank (België) en daar betaal je slechts 5 euro per transactie voor sprinters uitgegeven door ING. Voor speeders is dit meer dan het dubbele. Ik reageerde hierop en men stelde mij voor om jouw signalen voor speeders om te zetten naar sprinters van ING. Via hun tool gaat dat in principe vrij simpel. Graag jouw mening hierover.

    Stefan

    #link naar dit bericht
    Avatar
    geranimo
    Bijdrager

    Beste Sat,

    Ik zit in dezelfde situatie als STEFMATT bij binck, dit terzijde.

    Ik zou graag je posities beter begrijpen, waarom je een positie inneemt, wanneer wel wanneer niet. Wat zijn je triggers of signalen die je belangrijk vindt.

    Zou je hier over willen uitweiden? Ik begrijp dat wij niet dezelfde jaren ervaring als jou hebben. Maar ik leer graag bij.

    Over de service ben ik best tevreden, ik ben wel regelmatig eens te laat waardoor ik soms beter kan instappen of helemaal niet en een trade mis loop. Ik zit dus niet op hetzelfde percentage als citytrader zelf. vandaar ook bovenstaande vraag, als ik een beetje kan anticiperen wanneer er een signaal zou kunnen komen zou dit helpen.

    Kort samengevat, doe zo verder.
    mvg,

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    We hebben deze week per saldo een kleine winst gemaakt. Dat was de kers op de taart voor deze maand. In juni hebben we alweer onze minimale doelstelling gehaald.

    We hebben 12 trades gedaan waarmee we € 634 verdiend hebben. Dat betekent dus dat we minder trades doen terwijl we ons streefbedrag overtreffen. Deze trend willen wij in juli doorzetten.

    Natuurlijk zal niet elke trade goed gaan. Dat is inherent aan traden maar als u op langere termijn kijkt gaat het redelijk goed. Sinds 1 april hebben wij nu een winst van 61 punten op de AEX gepakt en ruim € 2.300 winst. Ook hebben we enkele DAX-punten binnengehaald.

    Op dit moment zijn we een van de weinigen die een dergelijk resultaat kunnen halen.

    Het zal ook zo kunnen zijn dat u niet aan alle acties meedoet. Daar bent u vrij in. Ook kunnen de aankoop-en verkoopprijzen verschillen. Dat is inherent aan inherent.

    Zeg het voort

    U zou ons een groot plezier doen als u CritiTrader bekender maakt op andere sites of fora. Dat kan ook via de sociale media zoals facebook of twitter.

    U kunt deze link gebruiken: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/crititrader/

    Alvast hartelijk dank!

    Uw reacties

    Bent u tevreden met deze service? U kunt uw ervaringen kwijt op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader

    Tradingmethode

    @geranimo: mijn methode is vooral enorm hard werken, ik maak werkdagen van 15 uur. Dus het is vooral bloed, zweet en tranen.

    Ervaring speelt zeker een rol. Daarnaast ook training van je oog. Constant jezelf vernieuwen is een must.

    Veel traders nemen een paar indicatoren en denken dat ze er zijn. Dat is een manier om snel je geld te verliezen. Ook handelen mensen op basis van logica. Ik zal dit zeggen: de beurs werkt niet logica. Het heeft er niets mee te maken.

    Anticiperen op mijn signaal is moeilijk, dan zou je weten hoe ik werk. Vaak weet ik dat ook niet. Ik stap in als ik een signaal zie. Niets is mechanisch. In de westerse wereld zijn wij gewend om machines te bouwen en als een machine te werken. Zo werk ik niet.

    Binnenkort wil ik een workshop geven waar ik het een en ander uitleg. Die zal voor een beperkte groep toegankelijk zijn. Insteek is om interactie te hebben zodat ik vragen kan stellen en kan beantwoorden.

    Kosten

    @stefmatt: ik kom op je vraag binnenkort terug.

    Speeders

    Wij kunnen melden dat de handelstijden van Speeders zijn verruimd. Vanaf 25 juni zijn ze verhandelbaar tussen 08:00 uur tot 18:30 uur. Een positie kan dus tot 18:30 uur gesloten worden.

    Buikdanseres

    Deze weekend kunnen we weer van verdiende geld uit eten gaan. Deze keer valt ons oog op een restaurant met buikdanseres.

    Ik wens u een heel prettig weekend toe.

    Groeten,
    Sat(ilmis)

    geranimo schreef:
    Beste Sat,

    Ik zit in dezelfde situatie als STEFMATT bij binck, dit terzijde.

    Ik zou graag je posities beter begrijpen, waarom je een positie inneemt, wanneer wel wanneer niet. Wat zijn je triggers of signalen die je belangrijk vindt.

    Zou je hier over willen uitweiden? Ik begrijp dat wij niet dezelfde jaren ervaring als jou hebben. Maar ik leer graag bij.

    Over de service ben ik best tevreden, ik ben wel regelmatig eens te laat waardoor ik soms beter kan instappen of helemaal niet en een trade mis loop. Ik zit dus niet op hetzelfde percentage als citytrader zelf. vandaar ook bovenstaande vraag, als ik een beetje kan anticiperen wanneer er een signaal zou kunnen komen zou dit helpen.

    Kort samengevat, doe zo verder.
    mvg,

20 berichten aan het bekijken - 261 tot 280 (van in totaal 2,170)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN