skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 441 tot 460 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Juiste timing!! helaas ben ik er niet op tijd bij maar de volgende keer hoop ik wel weer erbij te zijn! Bedankt namens de kleine man 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Henk, de volgende keer zal ik vragen of ze op jou willen wachten 🙂

    henk schreef:
    Juiste timing!! helaas ben ik er niet op tijd bij maar de volgende keer hoop ik wel weer erbij te zijn! Bedankt namens de kleine man 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Henk, de volgende keer zal ik vragen of ze op jou willen wachten 🙂

    Perfect! Hoe groot kun je de service maken 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers,bezoekers,

    Er zijn vandaag nogal wat aanmeldingen geweest. Ik heet de nieuwe volgers van harte welkom. Wij zijn een van de weinige sites die dit jaar een positief rendement laten zien. Zo staat Critivestor op 13,25% en Hedgevestor op 6,53%

    CritiTrader staat op een nettowinst van 923 euro oftewel wel een rendement van 9,23%.

    Wij hebben een topweek achter de rug. Sinds 29 februari hebben we een resultaat behaald van 2350 euro netto.

    Sinds 1 februari is de nettowinst 3945 euro. Afijn, jullie kunnen de resultaten met alle trades het zelf zien op http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/resultaten-crititrader#post-8295

    Zilver

    Vandaag hebben we een kleine positie short Zilver genomen, speciaal voor den kleine man (geen olie in de kan). Die loopt lekker. De zilverprijs staat nu op $34,62. De instap was $35,16.

    Heeft er nog iemand met deze actie meegedaan?

    Dringend verzoek

    Ik zou graag willen dat u er iets terug doet voor ons. Ik zou het op prijs stellen als u CritiTrader bekendmaakt op andere sites en fora en bij jullie bekenden.

    Jullie kunnen deze link gebruiken: http://forum.dekritischebelegger.nl/trading-tips/gratis-trading-tips/

    Avond Traden

    Er is interesse getoond in het Avond Traden. IQC vroeg zich af of er nog een demoavond komt. Ik wil die best wel geven alleen als mensen serieus zijn. De vorige keer warren er veel deelnemers maar uiteindelijk weinig inschrijvingen.

    Ook de prijs van een strip heb ik verlaagd naar 7,50 euro om leden tegemoet te te komen. Dat betekent dus dat ik 3 uur lang bezig ben voor slechts 7,50. Ik wil dat alleen doen als ik minimaal 15 deelnemers heb.

    Reacties en suggesties zijn van harte welkom, ook van de zogenaamde zwijgende meerderheid.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    hoeky
    Bijdrager

    Mooie service dit!!
    Heb helaas de zilver actie gemist. Volgende keer erbij.
    Heb wel interesse in het avond traden. Zit alleen in het buitenland, dus moet even kijken of ik het red qua tijden. Ga me even inlezen.
    Ga mijn best doen crititrader bekend te maken.

    Vr.gr

    Alwin

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    hoeky, bedankt voor je reactie!

    Ik mis nog steeds reacties van mensen die wel de mails ontvangen maar niets van hun laten horen. Dat demotiveert mij!!!

    Dus ik wil graag meer reacties zien en hulp om deze service bekender te maken.

    Verspreid het woord op diverse fora en internet.

    Wat betreft de avondtrading

    Dit idee heb ik gelanceerd voor mensen die overdag geen tijd hebben maar avonds beschikbaar zijn.

    Het idee ontstond bij ons dus om die mensen in de avond de gelegenheid te geven om tradingsignalen te volgen: AvondTrader.

    Hoe werkt het

    Wij zullen op 2 vaste dagen per week in de avond gaan traden van 19:00-22:00 uur. Het gaat om een maandag -en woensdagavond. De signalen zullen gepost worden op de chat. Zowel de instap als de uitstap wordt gegeven.

    Zodra wij een kans zien zullen wij het koersdoel en stoploss melden. Wij zullen de hele trade meelopen. Dus tijdens de trade pas ik de stoploss en koersdoel aan.

    Op deze manier kunnen abonnees het real time volgen.

    De objecten zijn Euro-dollar, goud, zilver, olie,S&P.

    Wat heb je nodig?

    In ieder geval een platform als je mee wilt doen met de acties. Dit kunnen geen speeders of turbo’s bij Binck zijn. Die zijn dan namelijk gesloten 🙂

    Je kunt handelen met CFD’s of futures of waarin je maar wilt. Ik zal alleen het signaal geven.

    Een voorbeeld

    06/02/2012 20:38:12 ‹Satilmis› LONG Euro-dollar 1,3125
    06/02/2012 20:38:36 ‹Satilmis› koersdoel 1,3132
    06/02/2012 20:38:56 ‹Satilmis› stop 1,3115
    06/02/2012 21:18:49 ‹Satilmis› EXIT
    06/02/2012 21:20:16 ‹Satilmis› 1,31251,3138
    06/02/2012 21:20:24 ‹Satilmis› maar liefst 13 pips

    hoeky schreef:
    Mooie service dit!!
    Heb helaas de zilver actie gemist. Volgende keer erbij.
    Heb wel interesse in het avond traden. Zit alleen in het buitenland, dus moet even kijken of ik het red qua tijden. Ga me even inlezen.
    Ga mijn best doen crititrader bekend te maken.

    Vr.gr

    Alwin

    #link naar dit bericht
    Avatar
    neuromanagement
    Bijdrager

    Ik doe mee met het avondtraden en zal me aanmelden voor de chat.
    Per welke datum gaat dit in?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @neuromanagement, ik wil eerst meer aanmeldingen zien voordat ik de sessies weer opstart. Dus ik zet je op de lijst. Beschik je over een platform en wil je gelijk beginnen met de sessies?

    De prijs heb ik nu gesteld op 7,50 euro inclusief BTW per avond. Er wordt gewerkt met een strippenkaart systeem. 1 strip=1 avond. Dus je kunt zoveel strippen kopen als je wilt en meedoen wanneer je het beste uitkomt.

    neuromanagement schreef:
    Ik doe mee met het avondtraden en zal me aanmelden voor de chat.
    Per welke datum gaat dit in?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Hoi Satilmis,
    ik ben zeer zeker blij met de service en wil met cfd’s mee doen zoveel mogelijk en acties voor “den kleine man” met speeders.
    Ik hoop dat de service in elk geval voort blijft bestaan maar kan helaas ’s avonds niet meedoen en overdag helaas ook niet altijd.Maar ik vind het wel een keurige service en zal zeker mensen verder inlichten!!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    neuromanagement
    Bijdrager

    Uiteraard beschik ik over een platform. Ik zit o.a. bij IB.
    Ik wacht wel even af wanneer de sessies dan (wel) beschikbaar komen, om vervolgens definitief te besluiten. De wereld gaat door.

    #link naar dit bericht
    gotcha
    gotcha
    Bijdrager

    Beste Satilmis

    Waarom meld u zich niet aan bij zulu als trader dan kan iedereen u volgen met veel of weinig geld met CFD’s, goud of zilver … dag of nacht en van elke plek hier op aarde.
    Niemand mist u trade meer want het gaat dan automatische en ook nog zonder kosten.

    U hoeft zich niet druk te maken over een strippen kaart want iedereen die bij u aangesloten is daar verdiend u een pip van.

    Dus als je goed bent veel volgelingen en pips ben, je slecht dan vertrekken ze weer.
    Eerlijk is eerlijk.
    En hier op de site kan u uw ervaringen vertellen.

    Ik ben al een volgeling van Forex maar zal ook zeker een volgeling van u worden want u doet het goed.
    Zie deze site het spreekt voor zich.
    http://alwaysfunzulutrade-live.blogspot.com/

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goed en morgen,

    Deze trade gaat erg goed. De speeder is nu al 4,00. We verlagen de stoploss voor de zilverprijs naar $34,90.

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op zilver op 35,16.

    Wij kopen 100 stuks Silver CT Speeder Short 37.5=DE000CG24H96

    prijs speeder: 3,22

    Koersdoel: 34,20, stoploss: 35,42.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten de short op Zilver op $34,1950 en nemen winst: 55 euro netto. Den kleine man kan tevreden zijn.

    Er is geen olie in de kan (Dat is de kleine man, de kleine burgerman Zo’n doodgewone kleine man met een confectiepakkie an! (Louis Davids)

    Prijs speeder: 3,97

    Satilmis schreef:
    Wij gaan short op zilver op 35,16.

    Wij kopen 100 stuks Silver CT Speeder Short 37.5=DE000CG24H96

    prijs speeder: 3,22

    Koersdoel: 34,20, stoploss: 35,42.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Leuke trade voor den kleine man,hopelijk snel weer een nieuwe kans 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Satilmis schreef:
    Goed en morgen,

    Deze trade gaat erg goed. De speeder is nu al 4,00. We verlagen de stoploss voor de zilverprijs naar $34,90.

    gotcha schreef:
    Beste Satilmis

    Waarom meld u zich niet aan bij zulu als trader dan kan iedereen u volgen met veel of weinig geld met CFD’s, goud of zilver … dag of nacht en van elke plek hier op aarde.
    Niemand mist u trade meer want het gaat dan automatische en ook nog zonder kosten.

    U hoeft zich niet druk te maken over een strippen kaart want iedereen die bij u aangesloten is daar verdiend u een pip van.

    Dus als je goed bent veel volgelingen en pips ben, je slecht dan vertrekken ze weer.
    Eerlijk is eerlijk.
    En hier op de site kan u uw ervaringen vertellen.

    Ik ben al een volgeling van Forex maar zal ook zeker een volgeling van u worden want u doet het goed.
    Zie deze site het spreekt voor zich.
    http://alwaysfunzulutrade-live.blogspot.com/

    Hallo Gotcha,
    bij welke broker zit je nu en kun je zeker aanbevelen?Ik wil dat wel eens gaan proberen maar zou graag op de ervaring van een deelnemer afgaan qua broker.En hoe gaat eea dan te werk als ik zo’n account heb geopend?
    mvg,
    Henk

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Steve mcq
    Bijdrager

    Hallo,

    Ik ben een nieuwe volger en had graag de signalen ook per mail ontvangen.

    Alvast bedankt

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op de AEX op 327,35. Wij kopen 250 stuks AEX CT Lim Speeder Short 360 16-03-2012

    ISIN Code: DE000CG30B45

    prijs speeder: 3,31.

    Stoploss: 328. Eerste Koersdoel: 324,13

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Ik doe mee….welliswaar met een goedkopere serie met dezelfde SL. Laat maar komen die daling 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik had nog een verzoek gedaan.

    Ik zou graag willen dat u iets voor ons terug doet. Ik zou het op prijs stellen als u CritiTrader bekendmaakt op andere sites en fora en bij jullie bekenden. Kan ook op Twitter/Facebook/Linkedin.

    Jullie kunnen deze link gebruiken: http://forum.dekritischebelegger.nl/trading-tips/gratis-trading-tips/

    Alvast bedankt!

    henk schreef:
    Ik doe mee….welliswaar met een goedkopere serie met dezelfde SL. Laat maar komen die daling 🙂

20 berichten aan het bekijken - 441 tot 460 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN