skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading CritiTrader 2012

Dit onderwerp bevat 708 reacties, heeft 80 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 421 tot 440 (van in totaal 709)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,39

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op Goud.

    prijs speeder: 2,41

    Satilmis schreef:
    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,39

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,34

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op Goud.

    prijs speeder: 2,36

    Satilmis schreef:
    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,34

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,34

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op Goud.

    prijs speeder: 2,54

    Satilmis schreef:
    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,34

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,53

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op Goud.

    prijs speeder: 3,18

    Satilmis schreef:
    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,53

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 3,44

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op Goud.

    prijs speeder: 3,45

    Satilmis schreef:
    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 3,44

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,84

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    We sluiten long op Goud.

    prijs speeder: 3,07

    Satilmis schreef:
    Wij gaan LONG op goud

    Wij kopen 1000 stukken Goud CT Lim Speeder Long 1680 12-09-2012=DE000CG31N99

    prijs speeder: 2,84

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jay
    Bijdrager

    satilmis ik volg je al een tijdje en soms doe ik wat mee maar desnelle trades op goud kan je echt niet mee doen omdat je sluit met een paar centen dan zijn wij te laat en sta je al dik in de verlies,heb geluk gehad dat ik met een trade wat langer ben blijven zitten,maar verder complimenten, hoop ook dat je wat rustige trades verder doet succes gr

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers,bezoekers,

    CritiTrader is in een hogere versnelling geraakt wat betreft de resultaten. Vandaag konden we een mooie winst van ruim 1.000 euro netto bijschrijven.

    Daarmee hebben in 2 dagen een forse nettowinst behaald van ruim 2600 euro. De trades zijn snel maar ze zijn wel de moeite waard. Ik zal ook kijken wat ik voor de kleine man kan doen en trades wat langer laten lopen. Er geldt wel echter dat als ik ingestapt ben en het niet loopt ik ook zeer snel uit die positie stap. Wat dat betreft hou ik de vingers aan de knoppen.

    De persoon die mij zit te bashen op een ander forum: Als je kritiek hebt, meldt het dan hier. Het is laf om op een ander forum mij uit te zitten schelden.

    Straks zal ik weer een resultatenoverzicht hier neerzetten. Ik bedank iedereen die een reactie geplaatst heeft en ik hoop op meer feedback en reacties.

    AvondTraden

    Recent heb ik een demo-avond gegeven die redelijk werd bijgewoond. Ik zie dat het aantal mensen dat echt deelneemt achterblijft. Wat is de reden? Is het praktisch niet handig? Zijn de kosten te hoog? Ik ben bereid tot een aanzienlijke prijsverlaging (50%) als meer mensen meedoen en dan denk ik aan minimaal 10 personen. Gaarne jullie reacties.

    #link naar dit bericht
    Hedgevestor
    Hedgevestor
    Bijdrager

    Knap werk Satilmis. Je stelt je kwetsbaar op en daytrading is niet voor iedereen weggelegd. Mooie performance neergezet. Keep on THE good work.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk
    Bijdrager

    Ik waardeer het enorm wat je doet!! Wie stelt zich nou verder zo kwetsbaar op,open en bloot met al je acties!? Niemand die ik ken tenminste! Chappoo !! Ik zou met cfd’s ook wat mee kunnen doen,misschien wat lange of middellange termijn voor de kleinere beleggers onder ons? Ideetje misschien? Dat zou al fantastisch zijn.Ik ben met een paar tientje ook al tevreden :-))

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste volgers,bezoekers,

    Het is een lange tijd geleden dat wij de resultaten publiceerden van CritiTrader. Het kost ook best wat moeite om alles bij te houden. Maar zoals jullie mij kennen en mijn integriteit staat boven alles, heb ik de resultaten bijgewerkt.

    Januari

    We hadden in januari een vliegende start maar op het einde van de maand ging het mis. Ik geef dat eerlijk toe. We hadden een short positie op goud en waren overnight. Die avond steeg goud met ruim 70 dollar. Dat leverde een verlies op van bijna 2400 euro.

    Daarna maakte ik het nog bonter door wederom een verlies te lijden van ruim 1200 euro.

    Onze resultaten doken van een plus naar dieprode cijfers en we moesten niet alleen afwassen maar ook stofzuigen, de vloer boenen en de bloemetjes binnen zetten in plaats van buiten zetten.

    Over januari kwam het verlies uit op 3.000 euro.

    Februari

    We gingen niet bij de pakken neerzitten. Afwassen zou anders een baan voor het leven worden.

    In februari herpakten we ons. We konden het verloren terrein terugwinnen door short posities op goud. Gisteren was een mooie dag voor ons met short op zilver. Dat leverde een winst van 570 euro en 720 euro op.

    Totaal Resultaat
    Vandaag hebben we weer een mooie winst behaald van ruim 1.000 euro. De totale winst staat nu op 923 euro oftewel een rendement van 9,23%.

    Inclusief de winst over december staat de teller op 1.369 euro oftewel een rendement van 13,69%. Niet gek zou ik zeggen.

    Hieronder zien jullie het overzicht met alle trades en de resultaten.

    Rendementen uit het verleden bieden geen garantie voor de toekomst


    Attachments:
    CritiTrader_tussenstand_1_maart_2012.jpg
    Resultaten_CritiTrader_1_maart_2012.jpg

    #link naar dit bericht
    cewepa
    cewepa
    Bijdrager

    Hoi satilmis,

    De avondtrading vind ik supertof, maar zoals je weet trade ik met het wisselgeld van velen vea jullie.
    Dus is het voor mij aan die prijs niet rendabel om hieraan mee te doen.
    + ik werk ook regelmatig in de avond, dus kan ik er niet de hele avond bij zijn.
    En zoals je weet ben ik in love met de ED.

    😉

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Wij gaan short op zilver op 35,16.

    Wij kopen 100 stuks Silver CT Speeder Short 37.5=DE000CG24H96

    prijs speeder: 3,22

    Koersdoel: 34,20, stoploss: 35,42.

20 berichten aan het bekijken - 421 tot 440 (van in totaal 709)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN