Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 2 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
11 juni 2011 om 05:54 #link naar dit bericht
Dit bericht dient om het posten van de trading signalen mogelijk te maken.
11 juni 2011 om 05:57 #link naar dit berichtBeste,
Had ook graag de turbo adviezen van jou ontvangen!
11 juni 2011 om 07:47 #link naar dit berichtVoor maandag leggen wij de volgende order in: aankoop 400 stuks AEX Turbo Long 317. Wij proberen ze aan te kopen voor € 2,10.
Zoals gebruikelijk geven we een doorlopende order op, die we zo nodig intrekken als onze visie verandert. uiteraard melden we dat tijdig op dit forum.
Dus als je mee wilt doen kun je een doorlopende order opgeven. Als de order is uitgevoerd wordt de positie opgenomen in de aankooptabel, voorzien van koersdoel en stoploss.
@julie
Ja, je kunt nog ingestappen voor de trade €/JPY 108.9011 juni 2011 om 16:16 #link naar dit berichtOok dit bericht dient om het posten van de trading signalen mogelijk te maken…
11 juni 2011 om 16:40 #link naar dit berichtJef schreef:
Zoals Cash het bedoeld, ik heb gisteren de Turbo short S&P500 1310 aangekocht. NL0009808575
Redelijk nipt maar ik ben ervan overtuigd dat de S&P voor een daling staat.
Mijn doel is momenteel 1,08 en de stoploss 0,30.Gr Jef
Nogal kort op de bal ,volgens mij,
mvg
12 juni 2011 om 07:47 #link naar dit berichtOok dit bericht ter bevesteging voor het ontvangen van tradingsignalen.
Maar maandag LONG?MVG
12 juni 2011 om 08:07 #link naar dit bericht@pdf,
Allereerst welkom. Zonder voor Chel te willen praten. Ik volg hem al een tijdje en ik moet bekennen hij doet het meer dan uitstekend! Mijn makke is dat ik misschien te kritisch ben en eerst de kat uit de boom kijk mijn eigen analyse er op los laat en dan pas beslis of ik een trade aan ga. Nu denk ik weer het gaat zo goed zal je net zien doe ik een keer mee is dat net de eerste verliestrade 😆
Als je kijkt naar de limiet van de voorgestelde Turbo en de laatste koers dan houdt hij rekening met nog een kleine daling tijdens deze bodemvorming om deze turbo laag in te kopen. Ik denk dat dit een prima strategie is. Of het de juiste is zal alleen de toekomst kunnen uit wijzen.Groet,
Cash 😀12 juni 2011 om 18:27 #link naar dit berichtOok dit bericht ter bevesteging voor het ontvangen van tradingsignalen.
12 juni 2011 om 19:17 #link naar dit berichtorlandojak schreef:
Nogal kort op de bal ,volgens mij,mvg
Dan zul jij a.s. maandag dus ook niet meegaan in de AEX Turbo Short neem ik aan.
12 juni 2011 om 20:11 #link naar dit berichthallo chel
ik kijk uit naar je instap moment maandag of een van de volgende dagen als je instap moment er aan komt , graag je visie over het zilver de eerst volgende dagen12 juni 2011 om 20:54 #link naar dit berichtWas het niet AEX long voor maandag ?
Of heb ik wat gemistMvg
13 juni 2011 om 02:45 #link naar dit bericht13 juni 2011 om 05:18 #link naar dit berichtMijn visie op zilver is niet gewijzigd ten opzichte van hetgeen ik heb verwoord op 4 juni jl. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/8#post-5272
Wij proberen daarom vanaf 3 juni een shortpositie in te nemen. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/8#post-5256 Die order loopt nog.
13 juni 2011 om 06:07 #link naar dit berichtAEX Turbo long 317. NL0009556661
13 juni 2011 om 08:49 #link naar dit berichtIk ben benieuwd en volg je vanaf vandaag.
13 juni 2011 om 14:44 #link naar dit berichtLeuk om te lezen,ik ga het dagelijks proberen te volgen.
13 juni 2011 om 18:11 #link naar dit berichtEerste stappen zijn gezet. Ben benieuwd hoe het afloopt.
13 juni 2011 om 19:12 #link naar dit berichtMar Tielbek schreef:
Dan zul jij a.s. maandag dus ook niet meegaan in de AEX Turbo Short neem ik aan.sory voor de late reactie,jawel ben vandaag niet ingestapt,maar wacht op 1 van volgende dagen voor een ideaal instap moment,verder volg ik deze forum met veel interesse.
mvg13 juni 2011 om 19:38 #link naar dit berichtheeft iemand die TURBO AEX LONG 317 al binnen gehaald of wachten jullie
op de gegeven aankoop prijs van chel. -
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.