Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 2 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
9 juni 2011 om 17:50 #link naar dit bericht
Wil ook graag ervaring opdoen, en Chel volgen.
9 juni 2011 om 17:52 #link naar dit berichtIk volg je bij deze
9 juni 2011 om 17:57 #link naar dit berichtWil eveneens ervaring opdoen, en en kijken hoe Chel succesvol is
9 juni 2011 om 18:03 #link naar dit berichtJe kan bij IB in een aantal turbo’s handelen, in elk geval goud en zilver, en misschien nog een of 2 andere grondstoffen. Ze beloven al tijden een ruimer aanbod, maar tot dusver niks van gezien.
Verder is het zo dat als je door de stop-loss gaat het wel 2 weken kan duren voordat die turbo wordt afgerekend en uit je portefeuille verdwijnt …. in die tijd kan je iedere dag dan nog even nagenieten van je verlies-trade 🙂
9 juni 2011 om 18:25 #link naar dit berichtkan iemand uitleggen hoe die hefboom werkt?
9 juni 2011 om 20:29 #link naar dit berichtwjdf schreef:
kan iemand uitleggen hoe die hefboom werkt?Kijk eens op de site van rbs markets.
Je vindt daar alle informatie over turbo’s, hefboom enz.
http://markets.rbs.nl/NL/Showpage.aspx?pageID=266Kees.
9 juni 2011 om 20:42 #link naar dit berichtHeb mij ingelogd voor het ontvangen van de e-mails.
Prettige samenwerking !10 juni 2011 om 04:27 #link naar dit berichtGoedemorgen (nieuwe) volgers.
Gisteren is de positie Natural Gas Future Turbo Long 3,58 gesloten. Hiermee hebben we bijna € 300,- verdiend. Het totale resultaat komt hierdoor op € 1895,-.
In de resultatentabel die ik gisteren heb gepost stond een foutje bij de kosten van het openen van de shortpositie op de DAX. Dat is hersteld.
Voor de duidelijkheid heb ik de aankooptabel bijgevoegd. Hierdoor kunt u zien wat we nog in portefeuille hebben.
Attachments:
resultaat_09062011.jpg
DKB_09062011.jpg10 juni 2011 om 05:40 #link naar dit berichtOok ik ben een nieuwe volger. Succes allemaal!
10 juni 2011 om 06:56 #link naar dit berichtNog een nieuwe volger erbij….en zoals altijd eerst even de kat uit de boom kijken….veel succes en volgers gewenst!
10 juni 2011 om 07:04 #link naar dit berichtGoeiemorgen
Te volgens post, ik ben benieuwd 🙂10 juni 2011 om 07:04 #link naar dit berichtik ga volgen, bedankt
10 juni 2011 om 07:21 #link naar dit berichtIk ben heel benieuwd; alleen het handelen in turbo’s en futures en bovendien in grondstoffen etc. wordt dan nieuw voor mij; is dat erg ingewikkeld?
10 juni 2011 om 07:30 #link naar dit berichtGoedemorgen allemaal, ik noem Jef en ben 14 dagen geleden begonnen met Chel zijn adviezen te volgen waardoor ik mijn eerste winst op de Dax Turbo Short 7810 binnen heb. Dit is een pracht initiatief van Chel en ik durf hem dan ook de nieuwe Robin Hood noemen.
Bedankt Chel.Attachments:
Afbeelding_181.jpg10 juni 2011 om 07:49 #link naar dit berichtWens iedereen veel succes met traden, denk hier iets te kunnen leren.
Groetjes10 juni 2011 om 08:47 #link naar dit berichtafriaan schreef:
Nog een nieuwe volger erbij….en zoals altijd eerst even de kat uit de boom kijken….veel succes en volgers gewenst!Ik wil ook volgen maar zie geen advies van vaandag?
10 juni 2011 om 08:56 #link naar dit berichtIk ga je ook volgen chel ben erg benieuwd.
10 juni 2011 om 09:02 #link naar dit berichtGoede resultaten tot nu toe!
Een black box dus, ben benieuwd hoe deze werkt?Succes!
10 juni 2011 om 09:07 #link naar dit berichtGraag ontvang ik een email met de adviezen.
M.v.g.
dennen
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.