skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Chel Trading

Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 8 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 81 tot 100 (van in totaal 420)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Kattie
    Bijdrager

    Chel,
    als Belgische klant van Binck stel ik vast dat het Belgische aanbod anders is: zo is bijvoorbeeld wel zilver short 44,20 beschikbaar, maar niet 44,10. USD/JYP short 86,6 is in de verste verte niet te bespeuren. Een idee hoe dat probleem verholpen kan worden? Dank!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julie
    Bijdrager

    Hallo, ik ben Julie en kom hier ook even de trades volgen.
    Iedereen succes !

    Aan Kattie,
    Ben ook bij Binck en beide, zowel Silver als Usd/Jyp zijn
    beschikbaar.Nog even goed kijken.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Kattie
    Bijdrager

    Julie,

    Hoe zoek jij dan bij Binck? Ik kan toch niet meer doen dan de turbo’s op zilver oproepen, of is er nog een andere manier?

    Dank bij voorbaat voor je hulp!

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mac
    Bijdrager

    Kattie schreef:
    Julie,

    Hoe zoek jij dan bij Binck? Ik kan toch niet meer doen dan de turbo’s op zilver oproepen, of is er nog een andere manier?

    Dank bij voorbaat voor je hulp!

    Aan Kattie
    Je kan het snelst zoeken op het isin nummer bij binck. dit nummer vindt je door op het order dat Chel voorstelt te klikken, je komt dan bij rsb bank en hier vindt je het isin nummer vb voor usd/ypn turbo short 86,60 is dat NL0009563915

    #link naar dit bericht
    Avatar
    julie
    Bijdrager

    Ben hier ook terug

    Kattie,
    Je vindt turbo Silver 44.10 juist na 43.00
    en Usd/Jpy op de 11de lijn

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Kattie
    Bijdrager

    @mac:

    Dit zal het eenvoudigste zijn. Had daar nog niet aan gedacht. Bedankt!

    @julie:

    Heb jij dan een andere platformversie dan ik? Ik heb bijvoorbeeld zelfs niet de zilver short 43, en van usd/jyp zie ik niet eens 11 lijnen op het scherm… Hoe kan dat nu?
    In ieder geval zal ik mij moeten behelpen met de isincodes.

    Bedankt allebei! Het is aangenaam vast te stellen dat mensen bereid zijn te helpen!
    Kattie

    #link naar dit bericht
    Avatar
    geranimo
    Bijdrager

    Ik volg dit draad je met grote interesse. Doe zo verder!

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De aankooporder van 100 stuks USD/JPY Turbo Short 86,6 tegen een koers van € 6,25 laten we vervallen.

    De overige orders laten we doorlopen.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    Vandaag laten we de orders doorlopen. Er komen geen nieuwe aankopen bij.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    In mijn drang om grondig mijn kennis van turbo’s bij te stellen,ben ik gestart om een exell in elkaar te draaien om de standen van de door Chel voorgestelde aankopen te volgen.
    Voor de Bund Future Turbo Short 129.60 kom ik uit op de volgende cijfers:
    Stand op heden = 125.10, om de turbo te starten aan 6€ moet de koers stijgen tot 126.27, het financieel niveau is 132.27.
    Met deze standen (bij de start) krijg ik een hefboom van 21.05 = 126.27/132.27-126.27.
    Ik stel deze vraag omdat mijn twijfel voortkomt uit het feit dat chel bij de start van de turbo zelf de hefboom bepaalt,indien dit het geval is klopt mijn berekening van de hefboom niet.
    Bij de minste wijziging van de onderliggende waarde in mijn exell wijzigt ook de hefboom.
    Met dank
    bumba

    #link naar dit bericht
    Avatar
    blommetje
    Bijdrager

    @bumba
    Het klopt dat bij verandering vd onderliggende waarde de hefboom verandert.
    Immers: hefboom = koers onderliggende waarde/ intrinsieke waarde.
    Nmbm kloppen jouw berekeningen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Gorcum
    Bijdrager

    Graag meld ik me ook aan voor de tips!

    Ik ben heel benieuwdo of het werkt. Ik heb vandaag al even geoefend met sprinters AEX maar dat was geen succes, klein verliesje geaccepteerd. Ik moet er nog even inkomen.

    Is 10.000 startgeld echt verplicht?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Gorcum schreef:

    Ik ben heel benieuwdo of het werkt. Ik heb vandaag al even geoefend met sprinters AEX maar dat was geen succes, klein verliesje geaccepteerd. Ik moet er nog even inkomen.

    Is 10.000 startgeld echt verplicht?

    Gorcum, de resultaten van de gesloten posities kun je hier vinden: Chel Trading Resultaten

    10.000 euro is genomen omdat dan iedereen mee kan doen, maar een lager of hoger bedrag mag natuurlijk ook. U bent tot niets verplicht en handelt voor eigen risico.

    #link naar dit bericht
    chel
    chel
    Bijdrager

    De aankooporder 100 stuks Maïs Future Turbo Short 875 tegen een koers van € 12,30 laten we vervallen.

    De positie short op de DAX is gesloten op een koers van € 9,91. daarmee loopt ons resultaat met ruim € 215,- op (zie resultatentabel). Is niet heel veel, maar wel mooi meegenomen 😀

    Attachments:
    resultaat_08062011.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bumba
    Bijdrager

    blommetje
    Alvast exuses voor de late reactie en dank voor de toch enigzins geruststellende bevestiging dat mijn berekeningen toch kloppen.
    Blijkbaar ben ik hier als nieuweling toch op het verkeerde forum bezig,gezien de weinige reacties op gestelde vragen.
    Indien dit zo is dat vragen buiten het ordergebeuren beter op een ander forum gesteld worden kan men mij gerust laten weten waar ik beter terecht kan.
    Groet
    bumba

    #link naar dit bericht
    Avatar
    pauldeb
    Bijdrager

    Ik start met het volgen van deze tips. Waar kan ik meer vinden over de methode om Turbos te selecteren?

    Groet
    pauldeb

    #link naar dit bericht
    k62schu
    k62schu
    Bijdrager

    Ik Ben benieuwd of dit gaat bevallen.
    Heb nog niet zo veel ervaring met turbo’s.
    Een mooie manier om eens uit te proberen.

    #link naar dit bericht
    RonRoffa73
    RonRoffa73
    Bijdrager

    Dag allemaal,
    Wie weet bij welke trader ik het beste kan handelen, zodat ik alle orders makkelijk en voor een aantrekkelijke prijs kan inleggen? Bedankt, groet, Ron

    #link naar dit bericht
    Avatar
    robertb
    Bijdrager

    Ik ben heel benieuwd of de trading signalen werken in deze markt. Ik ga het nauwgezet volgen.

20 berichten aan het bekijken - 81 tot 100 (van in totaal 420)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN