Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 2 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
31 mei 2011 om 04:14 #link naar dit bericht
De kooporder 100 stuks EUR/CHF Turbo Long 1,14 voor € 8,05 is uitgevoerd. De order, inclusief de bijbehorende limieten, is in de tabel opgenomen.
De andere orders (olie en de DAX) laten wij doorlopen.
Attachments:
DKB_30052011.jpg31 mei 2011 om 06:53 #link naar dit bericht31 mei 2011 om 13:15 #link naar dit berichtHallo Bumba,
ik heb vorige week ook advies gevraagd over welke Broker in te schakelen.
Mij is toen ALEX geadviseerd. Verder heb ik me laten vertellen dat Lynx, Binck en Todays Brokers ook goed zijn.In het verleden handelde ik met IB= Interactive Brokers. Die zijn echt goedkoop maar daar zul je waarschijnlijk niet met Turbo´s kunnen handelen.
31 mei 2011 om 13:52 #link naar dit berichtHello Mar Tielbek
Met brokers heb ik ook niet veel ervaring,de door u genoemde ken ik wel maar je moet toch ook uitkijken naar de kosten.
Als ik zie welke de kosten zijn bij Chel dat scheelt dan maar eventjes 3;45 x2 = 6,90€ waar je dan ook niets aan hebt,en je moet bij een goede broker toch ook de nodige uitleg krijgen indien je er om vraagt.
Groeten31 mei 2011 om 15:07 #link naar dit berichtHallo Mar Tielbek,
is het niet zo dat lynx en today brokers handelen via ib (interactieve brokers)?
groetjes
31 mei 2011 om 15:38 #link naar dit berichtgoed initiatief die email toezending
Ben reeds mee met de eur/chf en de dax short.
succes31 mei 2011 om 16:13 #link naar dit berichtHallo iedereen,
Ik ga ook proberen de adviezen van onze Chel te volgen
groetjes
31 mei 2011 om 16:14 #link naar dit berichtOok ingeschreven voor de e-mail nu, thx
31 mei 2011 om 16:17 #link naar dit berichtHallo Basrio,
van Today´s Brokers weet ik inderdaad ook dat die via IB handelen. Een soort tussen hndel zal ik maar zeggen en dus ook behoorlijk duurder dan IB.
Lynx weet ik niet zeker.31 mei 2011 om 16:56 #link naar dit berichtHallo Basrio,
van Today´s Brokers weet ik inderdaad ook dat die via IB handelen. Een soort tussen hndel zal ik maar zeggen en dus ook behoorlijk duurder dan IB.
Lynx weet ik niet zeker.31 mei 2011 om 17:01 #link naar dit berichtBasrio,
voordat ik dat vergeet te zeggen is dat IB stukken goedkoper is dan Today´s Brokers. IB is ook een zeer betrouwbare grote BRoker met naast hun Engelstalig Handelsplatform ook een Apart draaiend Nederlandstalig platform met de nodige ondersteuning via Webex seminars etc.
Was ikzeer tevreden over.31 mei 2011 om 17:03 #link naar dit berichtHallo Chel en collega-volgers.
Opgelet, een verwittigd trader is er twee waard:
Zevenster is begonnen met de ordertips van Chel te volgen, met desastreuze gevolgen… Dit zet een punt achter de mooie resultatenreeks van de Chel-portefeuille. Het is namelijk zo dat beurstransacties van Zevenster steeds faliekant aflopen.
Prove me wrong!!31 mei 2011 om 17:19 #link naar dit berichtHey Chel,
Gisteren ingestapt met de EUR/CHF trade. Lees goede dingen hier op het forum. Ben benieuwd wat er nog komen gaat
31 mei 2011 om 17:27 #link naar dit berichtZevenster schreef:
Het is namelijk zo dat beurstransacties van Zevenster steeds faliekant aflopen.
Prove me wrong!!Wat bedoel je er mee Zevenster?
31 mei 2011 om 17:50 #link naar dit bericht@satilmis:
Ik heb soms de indruk dat de koersen wachten tot ik ingestapt ben om de andere kant op te gaan. Zakken wanneer ik long koop en omgekeerd.
Murphy heeft me al een paar keer goed te grazen genomen hoor… Hopelijk kan ik hem toch ’s terugpakken dank zij uw tips.
Ik heb bij het observeren van uw portefeuille alvast al geleerd dat ik tot nu toe waarschijnlijk te gretig was om ergens in te stappen en daardoor mijn limieten te hoog plaatste.
BTW: prachtig initiatief!31 mei 2011 om 18:38 #link naar dit berichtHallo Chel,
Ik volg je thread al enige tijd en ben uitermate enthousiast. Vanaf heden ga ik je trading tips volgen!
Groeten,
Joep31 mei 2011 om 19:44 #link naar dit berichtInteressant, ik ga ze volgen!
Grtz,
Emielio31 mei 2011 om 19:51 #link naar dit berichtNieuwe leden, hartelijk welkom op ons forum. Om het wat leuker te maken kunnen jullie een avatar (foto of plaatje)nemen.
Klik op “Mijn afbeelding” in uw profiel. “Bestand kiezen” en vervolgens “Upload new avatar”.
Alvast bedankt.
1 juni 2011 om 04:21 #link naar dit berichtWelkom nieuwe en minder nieuwe volgers!
De kooporder 100 stuks DAX Turbo Short 7810 is uitgevoerd tegen een koers van € 7,53. De positie inclusief stoploss en het koersdoel is opgenomen in de tabel.
Inmiddels vestigen we met de order op olie een record. Record in de zin van dat deze al bijna een maand in het orderboek ligt en nog niet is uitgevoerd. We laten de order doorlopen en leggen geen nieuwe orders in.
Attachments:
DKB_31052011.jpg -
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.