Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 2 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 2 maanden geleden.
Re. Tip TL Mais van vanmorgen
Koers van deze Turbo nu 11,14…dit is -1,94% lager dan gisteren.
Waar komt koers 9,35 vandaan?? of is dit de inlegkoers in de hoop dat die er vandaag nog komt?
mooie adviezen
Goedemorgen Chel, lopen sommige oudere orders nog, zoals die op Turbo Long Sojabonen?
De genoemde 9,35 is inderdaad de inlegkoers.
Ik verwacht dat de turbo die koers een keer raakt, maar of dat vandaag is…….?
De tabel geeft aan wat wij in portefeuille hebben. Daarin zit onder andere de Turbo Long Sojabonen.
Bedankt Chel. Dat houdt dus in dat ik de Turbo Sojabonen goedkoper kan inkopen nu?
Waar kan ik het tabel vinden met de trades?
Ik heb hem inmiddels gevonden.
OK Chel, Thnx.
Geronimo, ik heb mogelijk wat gemist, over welke soja order heb je het ?
wanneer is die order geplaatst? en is het nu nog interessant om in te stappen ?
Daxen, kijk even bij het overzicht van Chel op p.27. Sommige orders zijn inderdaad interessant(er)…
Ben benieuwd of het saldo nog meer oploopt gezien de huidige economische situatie
ik zou graag willen weten waar ik het best kan handelen ik heb een belegging rekening bij de rabobank maar daar kan ik geen grondstoffen als mais vinden ook beleg ik een beetje bij plus 500 maar dat is beperkt en met een grote hefboom
Kan ik ook de adviezen per email binnen krijgen
Bijvoorbaat dank
MVG
Marc
graag adviezen per e-mail
alvast bedankt
[reactie bewerkt door redactie] Ik vermoed dat je de emails van Chel wilt ontvangen. Daarvoor moet je nog een keer reageren met de tekst: ik wil de emails van Chel ontvangen.
Goed bezig! ben ook een hobby belegger en vind het leuk om ervaringen te delen en tips per email te krijgen
Vandaag geen aanvullingen of wijzigingen.
De order op de Mais Future Turbo Long laten we doorlopen. Zie http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-trading/page/26#post-5737
Chel goedemorgen,
De ingenomen positie op goud is niet alleen afhankelijk van de ontwikkeling van de goudprijs maar ook van de dollarkoers.
Hoe is de visie omtrent de usdollar?
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.