Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 3 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
1 juli 2011 om 17:00 #link naar dit bericht
Graag ontvang ik de emails met adviezen
2 juli 2011 om 09:12 #link naar dit berichtOmdat we werken met een niet al te grote portefeuille neem ik geen grotere posities in dan de omvang van de Soja Future. Dus één positie mag maximaal 1500 euro bestrijken. Vanut die optiek koop ik niet bij, maar ook vanwege de toename van de volatiliteit. Dat kan in ons voordeel uitpakken, maar ook in ons nadeel.
Overigens is het opmerkelijk dat volgens RBS de laagste koers iets onder onze stoploss is geweest terwijl mijn positie nog open staat?
Ik heb nog steeds vertrouwen in de positie op Soja, want anders zou ik nu doorgeven om te sluiten. We blijven dus gewoon zitten met 100 stuks.
2 juli 2011 om 09:12 #link naar dit berichtOok maandag ondernemen we niets extra’s. De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633
5 juli 2011 om 03:49 #link naar dit berichtVandaag ondernemen we wederom niets extra’s. De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633
6 juli 2011 om 05:31 #link naar dit berichtGisteren is onze positie op de AEX gesloten op ons koersdoel van € 3,25. Een 'leuke' 53% op deze trade. Het totale resultaat komt hierdoor op € 2118,-. De tabel is bijgewerkt.
Vandaag ondernemen we wederom niets extra's. De aankooporder op Goud laten we doorlopen. http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/chel-trading/page/23#post-5633
Attachments:
resultaat_05072011.jpg6 juli 2011 om 08:30 #link naar dit berichtGood Job Chel !
Bij nat. gaz. valt mij de afgelopen weken de relatief hoge omzetten van de augustus future op. Waardoor het vermoeden ontstaat dat de notering lager kan gaan deze maand. Heb jij vanuit jouw benadering een bodemkoers voor nat.gaz. in gedachten? Groet, Mereoc
6 juli 2011 om 14:09 #link naar dit berichtAangemeld voor emails 😀
6 juli 2011 om 14:14 #link naar dit berichtGraag e mail voor aankopenn Anthon dank
6 juli 2011 om 14:25 #link naar dit berichtbij deze de aanmelding voor email
groeten
tom6 juli 2011 om 14:35 #link naar dit berichtde turbo short goud is binnen?
6 juli 2011 om 15:54 #link naar dit berichtik kom er nog niet uit maar ben wel positief
6 juli 2011 om 15:56 #link naar dit bericht@uvansteden wat is onduidelijk?
6 juli 2011 om 18:15 #link naar dit berichtGraag ontvang ik de emails met adviezen
Groet
Marc6 juli 2011 om 19:27 #link naar dit berichtKan ik ook de adviezen per email binnen krijgen
Bijvoorbaat dank
MVG
Kees
6 juli 2011 om 21:18 #link naar dit berichtBen benieuwd naar de adviezen per mail. Ziet er erg sterk uit tot nu toe!
Bedankt alvast.
Mvg
Remko7 juli 2011 om 04:32 #link naar dit berichtIk zie als bodem voor de Natural Gas Future 3,90. Dat kan wel eens het punt zijn waarop wij ook weer instappen.
7 juli 2011 om 04:35 #link naar dit berichtDe order op goud is uitgevoerd en opgenomen in de bijgevoegde aankooptabel.
Er zijn ook een aantal herberekingen op koersdoelen en sloploss niveaus uitgevoerd. Zeker als u dezelfde posities heeft ingenomen, verzoek ik u aandacht te besteden aan deze wijzigingen.
We leggen vandaag een nieuwe order in op de Mais Future Turbo Long 498. Daarvan willen wij 100 stuks aankopen tegen een koers van € 9,35.
Attachments:
DKB_06072011.jpg7 juli 2011 om 05:48 #link naar dit berichtBedankt Chel, veel waardering voor je werk!
Goed gaan, Mereoc7 juli 2011 om 07:30 #link naar dit berichtKan niet wachten tot ik de eerste tip van Chel binnen heb.
Meld me dus bij deze aan voor de tips per mail, bedankt
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.