Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 13 jaren, 7 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Zoeken
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Beleggerskroeg geopend
Tags: Beleggerskroeg, forex, forexmarkt, KB Guru van de dag, KvdD-titel, webinar, zilver
Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 13 jaren, 7 maanden geleden.
Tegen mijn principe in ga ik maandag voor een stijging naar 349,50
Ik ben nog niet overtuigd van de uitbraak en ga voor een terugtest naar 343,00.
Na een weekend kunnen bijkomen van alle beursperikelen gaan we morgen gewoon verder met onze titelstrijd. Dit is het lijstje deelnemers tot nu toe:
Satilmis 343,00
Johan 345,00
Luc lcdnlf 346,90
Mike 348,34
Chel 349,50
Alle kroeggangers kunnen/mogen meedoen, door ‘even’ de eindstand van de AEX voorspellen. Dat kan tot 11.00 uur!
Luc heeft de eerste titel van deze week binnen. Gefeliciteerd Luc!
Al gezien hoe goud en zilver vandaag zowel in dollar als in euro “door het dak gaat”?
Chel, dank, onderschat niet de indicaties die Bollinger band geven.
Ze willen de goudenstandaard weer terug 🙂
Wereldbank wil goudstandaard weer invoeren.
Dat zegt president Robert Zoellick van de Wereldbank in de Financial Times. Volgens hem is een opvolger nodig voor wat hij het Bretton Woods II systeem noemt. Dit is de huidige situatie van schommelende wisselkoersen. Dit was de opvolger van het Bretton Woods systeem uit 1944, waarin sprake was van vaste wisselkoersen.
Voor morgen gok ik opnieuw op een gelijk slot ten opzichte van de vorige beursdag. Opnieuw is mijn “motivator” de Bollinger band.
Morgen gok ik op 346,69
Ik ga dit keer voor de 348,00.
Mijn ‘systeem’ geeft morgen de 348,80 aan.
Ik ga een keer tegen mijn plusjessysteem in. Dit doe ik omdat er weinig ruimte is tussen de gokjes van Johan en Chel en mijn systeem geeft aan dat ik in die buurt moet voorspellen, maar ook omdat ik het gevoel heb dat we wel eens een keer moeten dalen.
Daarom kies ik voor 345,00
Ik houd nog steeds rekening met een daling: 344,00.
De lijst deelnemers aan de “KB Guru van de dag” titel:
Satilmis 344,00
Mike 345,00
Luc lcdnlf 346,69
Johan 348,00
Chel 348,80
Alle kroeggangers kunnen/mogen meedoen, door ‘even’ de eindstand van de AEX te voorspellen. Dat kan tot 11.00 uur!
Johan grijpt de dinsdagtitel. Gefeliciteerd Johan met deze zeer zuivere voorspelling!
Johan, proficiat.
Morgen ga ik voor 347,74
Van harte Johan.
Ik ga weer voor het bijna gebruikelijke plusje tot 349,60.
Ik ga maar weer voor bijna twee punten lager 345,00
Chel en Luc bedankt! Ik zie toch een flinke correctie aankomen en zet in op 344.
Blijven banken nog even de “kop van jut”?
Wij zien een correctie in goud en zilver tezamen met een zwakte van de euro. Ik verwacht dat beurs ook terugvalt en wel naar 346,00.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.