skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums AEX Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums AEX AEX stijgt weer?

Dit onderwerp bevat 264 reacties, heeft 25 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Forexpros.NL Forexpros.NL 11 jaren, 9 maanden geleden.

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 265)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    FF aanhaken bij Glien,
    op een forum verzamelen mensen zich met soms heel verschillende invalshoeken. Van heel mathematisch tot heel gevoelsmatig, de consensus die heerst is: de beurs is niet (altijd/exact) te voorspellen. Juist als intelligentie en intuitie zich aan elkaar scherpen, ontstaat het beste inzicht. Vandaar dat de mastodonten onder de analisten zo gevolgd worden.
    Het energiezuinige wat Glien benoemd, zie ik bij mezelf terug in het KISS-strategem. Op m’n boerenklompen tel ik de S&P steeds tot 20 (plus en min 5) en tracht zo voorkeursdagen voor een high of een low te schatten. Zo zitten we nu op dag 21, en denk/hoop ik eerder dat Wallstreet liever nog iets omhoog gaat, dan dat dag 18 de cyclustop was.
    Tot zover…

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Ahrens is een hele goede teller een van de beste laat daar geen misverstand over bestaan. Hij is een ook een weinige die gewoon toegeeft fout te hebben gezeten of een bodem meer naar links of naar rechts had moeten liggen. Wat bijna nooit voorkomt. En daarbij is het hele aardige man.

    Iedereen telt anders moet ook iedereen gewoon doen natuurlijk. Iedere markt wordt anders geteld niet alle markten hebben het zelfde ritme. De hartslag van de markt is elke keer anders.

    #link naar dit bericht
    Geronimo
    Geronimo
    Bijdrager

    @noach: helder verhaal over indicatoren

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Murrey:
    Trap er zelf ook nog regelmatig in. De Bal had steun maar voor de 3e keer is de steun weggeblazen.

    Murrey:
    http://online-fx.do.am/load/5-1-0-30

    Beschrijving van de Levels/Majors:
    http://webcache.googleusercontent.com/search?q=cache:Sht4GPCBZd8J:leader-forex.org/_fr/0/MurreyMathsys2.doc+waist+murrey&cd=26&hl=nl&ct=clnk&gl=nl

    Boek Murrey:
    http://tiny.cc/5kyvj

    Attachments:
    Bal.jpg

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Van 12000 naar 1000 en mogelijk onderweg naar de 600-700 regio waar de vorige dalen lagen van de BDI. Enorm volatiel over langere tijd, maar ik heb geen derivaat kunnen vinden, die op de Baltic handelt. Overigens zie ik ook geen verband met de SenP, hoewel anderen daar een na/ijl effect suggereren.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Australië heeft problemen met de mijnen (verstromingen) daarom kunnen er geen kolen en andere grondstoffen worden vervoerd. Suez kanaal is dicht nou niet dicht maar de Risicopremie voor de verzekering is met 1.500% gestegen. Is dus goedkoper om niet te varen of om te varen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    glien
    Bijdrager

    Noach,

    nog wat vraagjes als je het niet erg vindt?
    Weet jij of de door jouw gebruikte formules ook te gebruiken zijn voor Future station van WHS; ik heb net een rekening geopend en hoop, dat ik nu niet moet overstappen naar chartnet?

    Heb jij de formule van de Pollio?

    Jij hecht weinig geloof aan Gann, maar de Vries, zie draadje Dax future, blijkbaar wel en hij geeft ook Gann prijslijnen aan, maar behoudt de berekening ervan voor zichzelf.

    gr
    G

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    mereoc schreef:
    Van 12000 naar 1000 en mogelijk onderweg naar de 600-700 regio waar de vorige dalen lagen van de BDI. Enorm volatiel over langere tijd, maar ik heb geen derivaat kunnen vinden, die op de Baltic handelt. Overigens zie ik ook geen verband met de SenP, hoewel anderen daar een na/ijl effect suggereren.

    Baltic Dry Index en AEX. Een vergelijking van de Baltic Dry index (BDI),een wereldwijde graadmeter voor scheepvaarttarieven en de AEX in de afgelopen drie jaar. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/beleggerskroeg/beleggerskroeg-geopend/page/45#post-3308

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    @glien,
    Ho ho heb niet gezegd dat het niet bruikbaar is. Ik kan alleen geen pannenkoeken mee bakken anderen kunnen dat wellicht wel.
    Denk dat het altijd belangrijk is dat je aangeeft op tijdsgewricht je wilt handelen ben je een swing of daytrader scalp je of ben je positiontrader of een depthtrader. Wellicht arbitreer je.

    Even snel gekeken lijkt wel erg op elkaar voor mijn gevoel is WHS een echte programmeertaal ziet er een beetje Pascal achtig uit hoop niet dat ik nu hele rare dingen ga zeggen weet n.l. niet hoe Pascal er uit dient te zien.

    Nee je kan geen code overzetten van ProRealtime naar WHS.

    Maar niet getreurd het WHS is een prachtige handelsomgeving er zitten echte hele knappe koppen die je snel verder kunnen helpen. Fibo zit er standaard in Grid en Fann in tijd gemeten bedoel ik. Ben eerlijk gezegd een beetje jaloers zou ook wel WHS willen hebben is een goede keuze niks verkeerd aan.

    Hieronder volgt de code van Pollio in ChartNet gebrabbel er lopen genoeg slimme mensen bij WHS rond die het wel kunnen vertalen.

    // Written by Tom Noach
    // Reverse engineering and Elaboration by Brechtje
    Once False = 0
    Once True = 1
    Once MediumPrice = False and Not True

    MediumPrice = (High + Low) / 2

    IF Barindex <= 5 Then
    Periode = 0
    Naamah = 0
    EndIF

    IF Barindex > 5 Then
    Sem = MediumPrice – MediumPrice[6]
    Cham = Sem[3]
    Jafet = 0.75*(Sem-Sem[6])+0.25*(Sem[2]-Sem[4])
    TimeLag = 0.33*Cham+0.67*TimeLag[1]
    NoachWave = 0.2*Jafet + 0.8*NoachWave[1]
    IF ABS(TimeLag + TimeLag[1]) > 0 Then
    A = ABS((NoachWave + NoachWave[1]) / (TimeLag+TimeLag[1]))
    GannAngle = ATAN(A)
    EndIF

    IF TimeLag < 0 And NoachWave > 0 Then
    GannAngle = 180 – GannAngle
    EndIF

    IF TimeLag < 0 And NoachWave < 0 Then
    GannAngle = 180 + GannAngle
    EndIF

    IF TimeLag > 0 And NoachWave < 0 Then
    GannAngle = 360 – GannAngle
    EndIF

    Faktor = GannAngle[1]-GannAngle
    IF GannAngle[1] < 90 And GannAngle > 270 Then
    Faktor = 360 + Faktor
    EndIF

    IF Faktor < 1 Then
    Faktor=1
    EndIF

    IF Faktor > 60 Then
    Faktor=60
    EndIF

    CyclusTijd = 0
    Ham = 0
    J = 0
    While J< 41
    Ham = Ham + Faktor[J]
    IF Ham > 360 And CyclusTijd=0 Then
    CyclusTijd =J
    EndIF
    J=J+1
    Wend

    IF CyclusTijd=0 Then
    CyclusTijd = CyclusTijd[1]
    EndIF

    Naamah = 0.25 * CyclusTijd +0.75*Naamah[1]
    Periode=Naamah
    EndIF

    If FixedPeriod > 2 then
    FixedPeriod = 1
    endif
    If FixedPeriod < 1 then
    FixedPeriod = 1
    endif

    If FixedPeriod = 1 then
    P=Round(Periode)
    If Periode < 12 then
    P = 11
    endif

    If Periode = 0 then
    P = 11
    endif
    endif

    If FixedPeriod =2 then
    P= 11
    endif

    If FreeChart > 2 then
    FreeChart = 1
    endif
    If FreeChart < 1 then
    FreeChart = 1
    endif

    If Floating = 1 then
    X=IntradayBarIndex
    if X =0 then
    Top=Highest[P](High)
    Bot=Lowest[P](Low)
    Del= (Top – Bot)
    MBot=0.236 * Del+ Bot
    Median=0.5 * Del + Bot
    MTop=0.764 * Del+ Bot

    if DClose(1) > Median then
    XTop=1.236 * Del + Bot
    else
    XTop=Top – (1.236 * Del)
    endif
    endif
    Else
    Top=Highest[P](High)
    Bot=Lowest[P](Low)
    Del= (Top – Bot)
    MBot=0.236 * Del+ Bot
    Median=0.5 * Del + Bot
    MTop=0.764 * Del+ Bot
    if DClose(1) > Median then
    XTop=(1.236 * Del) + Bot
    else
    XTop=Top – (1.236 * Del)
    endif

    EndIf

    Return Bot Coloured (220, 20, 60) as “Major Bottom”,MTop Coloured (0,128,0) as “Fib 1.764”, Median coloured(0,0,250) as “Fib 50%”,MBot Coloured (255 ,165, 0) as “1.236”,Top Coloured (0,255,0) as “Major Top”,XTop Coloured(140,140,140) as “1.236”

    Plaatje:
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/02/05/1296919380-740.jpg

    Over dat delen dat kan ik bevestigen traders delen geen informatie. Soms en dat is dan meestal is de weg welke traders hebben afgelegd een lange vol met hindernissen en obstakels. Het ontwikkelen van een handelssysteem kost jaren en voor je het goed hebt kost het soms je hele vermogen. Daarbij is strikt genomen iedereen je concurrent. Veel bekende systemen die het jaren terug goed deden Alligator, Guppy, Woodies, Wolfe, CMO en Turtles bleken het ineens niet meer te doen. Sommige traders geloven dat openbaring van een systeem gelijk het einde is.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    glien
    Bijdrager

    Beste Noach,

    wederom heel hartelijk dank voor je uitgebreide antwoord. Om nou niet de slijmjurk uit te hangen, moet me toch van het hart dat ik het echt geweldig vindt hoe jij altijd zo uitgebreid kond wil doen van alle zaken !

    gr.
    G

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Als je ziet welke indicatoren er beschikbaar zijn bij WHS dan begin ik me af te vragen of ik wel goed zit bij ProRealtime.
    Zitten hele slimme mensen daar en als ze er niet uitkomen dan zetten ze er gewoon een programmeur op. En alles wordt uitgelegd met filmpjes.

    http://chartstudio.whselfinvest.com/nederlands/chartstudio-nederlands

    Op Worden kan je ook veel opsteken zit een goede uitleg bij van de wolk en andere strategieën. Blader maar eens door het archief. Slope of Hope en Murrey alles zit er bij.
    http://www.worden.com/

    http://www.worden.com/Webinars/archive

    Ichimoku:
    http://www.worden.com/Webinars/10_05_2010

    Top Traders als Alex Elder geven lessen webinairs top site.

    Loop het meestal na om te kijken of ik het kan gebruiken in ChartNet dus backtesten, indicatoren schrijven en opnieuw testen als je wilt bijblijven kan je niet stil blijven zitten voor je het weet weten anderen meer.

    #link naar dit bericht
    mereoc
    mereoc
    Bijdrager

    Bedankt Satilmis,
    de Baltic en chocolade gaan niet goed samen.
    Blijven de dobbelstenen en de tarotkaarten over.
    Mooie uitgebreide site, compliment.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    houtblok
    Bijdrager

    de koersen zullen vandaag vlak tot hoger gaan openen. Ik denk dat de koersen over breed front zullen stijgen. Er is steeds minder onrust van europa. men wil even nu een kalme markt hebben.
    http://www.xead.nl/openigskoers-aex-maandag-7-februari-2011

    #link naar dit bericht
    Avatar
    glien
    Bijdrager

    Noach schreef:
    Als je ziet welke indicatoren er beschikbaar zijn bij WHS dan begin ik me af te vragen of ik wel goed zit bij ProRealtime.
    Zitten hele slimme mensen daar en als ze er niet uitkomen dan zetten ze er gewoon een programmeur op. En alles wordt uitgelegd met filmpjes.

    http://chartstudio.whselfinvest.com/nederlands/chartstudio-nederlands

    Op Worden kan je ook veel opsteken zit een goede uitleg bij van de wolk en andere strategieën. Blader maar eens door het archief. Slope of Hope en Murrey alles zit er bij.
    http://www.worden.com/

    http://www.worden.com/Webinars/archive

    Ichimoku:
    http://www.worden.com/Webinars/10_05_2010

    Top Traders als Alex Elder geven lessen webinairs top site.

    Loop het meestal na om te kijken of ik het kan gebruiken in ChartNet dus backtesten, indicatoren schrijven en opnieuw testen als je wilt bijblijven kan je niet stil blijven zitten voor je het weet weten anderen meer.

    Noach,

    ben blij dat ik je geattendeerd heb op whs, krijg dan tenminste een heel klein beetje het gevoel, dat je ook iets aan dit forum hebt om te leren.

    gr
    G

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Niemand heeft de wijsheid in pacht en iedere dag leer je wat bij of beter gezegd kan je wat leren.

    Let maar eens op als je verkeerd zit in de markt zit je altijd te groot of heb je te veel posities. Zit je goed dan heb je altijd te weinig of te kleine posities.

    80% van je grootste verliezen komt uit 20% van je trades. 80% van je grootste winsten komt maar uit 20% van je trades.

    Als je in staat bent die 20 aan te passen dus of je verliezen terug te brengen of je winsten groter maken kan je enorme sprongen maken.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    glien
    Bijdrager

    Noach,

    jij bent toch eigenlijk een commodoties belegger. wat denk jij van wheat? gezien het exportverbod in Rusland, de droogte in China en India, de floods in Australie. Zijn dit geen indicatoren voor een hogere tarwe prijs?

    G.

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Weet je Tarwe moet je gewoon hebben. Vervolgens komt dan de vraag hoe moet je tarwe hebben. Wat voor een soort belegger ben je.

    Laat ik een algemeen beeld geven. Sinds de romeinse tijd of nog beter gezegd sinds Jozef in Egypte de graanverdeling ter hand neemt is het brood subsidiabel d.w.z. de overheid stuurt met prijzen en onderdrukt de ongerustheid bij de burgers. De onrust in Egypte had maar met een ding te maken de stijging van de prijzen van ondermeer graan en kippen. Egypte is netto importeur van graan daar waar het vroeger de grootste exporteur was. De franse revolutie begon met het broodoproer burgers en boeren hongerend namen het niet meer. Wil je als overheid de boel sussen dan verlaag je de prijzen door het geven van subsidies. De onrust in Egypte nam af toen de overheid de prijzen omlaag drukte.

    Graan zit in een varkenscyclus boeren hebben te weinig aangeplant, de prijzen van zaad en mestmiddelen zijn bijna met 50% gestegen. Sommige landen hebben bepaalde bestrijdingsmiddelen verboden waardoor er geen garantie kan worden gegeven op een goede oogst. Landbouwgrond is gestegen de prijzen op de spotmarkt zijn gestegen maar de prijzen voor de boeren zijn gedaald. Overstromingen in Australie en Bangladesh.

    De prijzen tarwe zullen de komende 6 maanden blijven stijgen er kan nog zo’n 40% bijkomen.

    Ben je een belegger dan koop je een certificaat of een ETFS denk aan het valuata risico je kan dit afdekken met de Quanto van ABN ben je een speculant dan koop je iedere dip tot 1.250

    Voor prijzen op de grafiek volg ik altijd de europeesche prijzen welke ook door Bank of Scotland (de Turbo) de prijs is de euro en per schepel dit is eenheid die we hanteren sinds de gouden eeuw toen Amsterdam nog de grootste overslaghaven van het graan was afkomstig uit de Oost de moeder aller Negotie.

    http://www.godmode-trader.de/Weizen/Weizenpreis

    Afgebeeld Jozef houdt toezicht op de graanverkoop door Bartholomeus Breenbergh 1598 – 1657

    Persoonlijk had ik geen weerstand geboden aan Potifars vrouw ze droeg altijd van geweldige opwindende sandalen met sluiers van het linnen waar je doorheen kon kijken. De slanke enkels waar egyptische vrouwen om bekend stonden met gouden enkelkettingen geschaard en waarmee het lopen een waar festijn geworden zou zijn.


    Attachments:
    breenbergh_jozef_graan_grt.jpg
    Tarwe.jpg

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Virilokaliteit of het verhaal van de KraanVogel

    Een van de gevaren is het verdwijnen van de geschreven bronnen. In de afgelopen eeuwen is de geschiedenis van de mens vastgelegd op papier. Met de komst van film, foto en digitale opslag is een sluipend, sluimerend en langzaam groeiend gevaar in het toekomstig collectief geheugen binnenslopen. Grootste groeimarkt in de toekomst is het behoud en preparatie van deze bronnen.

    Roald Dahl is de schrijver van 2 filmscenario’s en talloze kinderboeken. In de jaren voor 1950 schreef hij het script voor een televisieserie (Thales of The unespect (ToTu)) films welke nu met steun van de overheid worden gerestaureerd. Het is voor het eerst dat er fondsen beschikbaar zijn gesteld om foto’s en films te herstellen en te bewaren voor het nageslacht. Groot-Brittannië bezit organisaties gesteund door de overheid welke waken over de Engelse identiteit (English Heritage) De stortingen zijn belastingvrij en d.m.v. fiscale vrijstelling worden donaties tijdens het leven gestimmuleerd.

    Een vrouwtjes varken heet een zeug het mannetje een beer en dan is ook nog de borg. Een vrouwtjes paard is een merrie en een mannetje een hengst maar deze laatste wordt soms moedwillig en dat is dan meestal opzettelijk tot ruin gemaakt of nog erger een oen. Een vrouwtjes kip is een hen en het mannetje een haan maar is in de meeste gevallen gecastreerd en dan heet het een kapoen. Bij het rund is dit een koe en een stier en bijna altijd een os en dan is ook nog een pink. Geiten zijn er in 4 geslachtssoorten een bok welke het donorpaspoort heeft, een sik als ontvanger van de donor, de kween en dan heb je ook nog de kluns. Iedereen kent natuurlijk de ram en zijn vrouwtje de ooi en dan is ook nog de hamel het schaap. Strikt genomen zijn er dus na de pubertijd meer volwassen vrouwen dan volledig intacte mannen.

    Quentin Tarantino is regisseur van speelfilms geen topper maar wel van grote invloed. In zijn films wordt continue gerefereerd aan andere films beroemd is de scene (Four Rooms) van 1 minuut waarin een hele aflevering 45 minuten van de ToTU (Thales Of The Unespect) wordt samengevat. In de aflevering The Man from the South is de wedenschap, een automobiel de inzet tegenover een rechterpink. Op de aftiteling getoond een kaartspel nou ja is geen kaartspel natuurlijk het is een Tarot.
    .
    .
    http://www.youtube.com/watch?v=BzYOrldilP4
    .
    .
    Op een veiling in Dublin wordt de aandacht getrokken door een set van 11 boeken van schilder Walter Crane uitgegeven door Cassell&Compagy Ltd allen eerste druk en genummerde en gelimiteerde oplage van 150 De titels van Flowers from Shakespeare tot Flora’s Feast de catalogusprijs is € 2.500 taxatiewaarde € 5.000 De conditie is goed de booklets zijn niet opgesneden of gecoupeerd. Niet vaak en dat is dan zelden zal een complete set in deze conditie worden aangeboden. De kwaliteit is museaal of bibliofiel de hamerprijs zal rond de € 6.000/7.000 liggen. De koper zal een gewetenloze handelaar zijn. Elk booklet bevat 40 prenten na coupage geeft dit 440 prenten in totaliteit en elke prent brengt gemiddeld € 75 op. Kosten van inlijsten € 30

    Op dezelfde veiling een lotje speelkaarten. Als men de aflevering van ToTu stilzet zal men op de aftiteling dezelfde kaarten zien. Op elke kaart is aan de achterkant de afbeelding van een kraanvogel te zien. De maker is dus Walter Crane de uitgever en drukker is William Blackwood. Het is de eerste druk de zogenaamde Spindler uit 1887 De catalogusprijs is € 100 de taxatieprijs is € 750 De verkoopwaarde is € 2.000 voor de sets drie bij elkaar. De Spindler versie brengt indien compleet en goede conditie € 1.000 op. Vorig jaar werd op een thema veiling van speelgoed en poppen een complete set gemaakt door Frieda Harris uit 1921 verkocht voor £ 3.000 Oscar Wilde schreef een boek “The Happy Prince and Other Tales” het werd geïllustreerd Walter Crane. Dahl kocht zijn exemplaar een eerste druk van de Prins op een veiling in Oxford in maart 1949

    Jane Seymore speelt de rol van Solitaire in “Live and Let Die” de toekomst voorspellende maagd.
    De tarot kaarten gebruikt in in de James Bond film “Live and Let Die” in 1974 werden gemaakt door Fergus Hall en worden de kaarten van de heksen genoemd en bevinden zich op dit moment in particulier bezit. Roald Dahl schonk ze als nieuwjaars geschenk aan Jane Seymour. In het wapen van de adelijke familie Seymour zwemt een zwarte zwaan.

    De grafieken dan maar:

    AEX:
    Het rustpunt zou komen te liggen op 4 maart. Verwacht daar een bodem en op de daarop volgende dagen. De volgende draai, venster in de tijd en top komt dan te liggen op 20 maart.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$aex&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Murrey: De Rode verticale lijn vertegenwoordigt een draaipunt of een venster in de tijd of daar waar het schip de wal keert. De grens ligt op 359 er kan een overshoot plaatsvinden naar 355
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/03/1299118053-150.jpg

    deMark: De telling is bij 9 Negens worden gezien als rustpunt binnen de telwijze van Tom deMark.
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/03/1299118115-320.jpg

    Trend: Voor vaststellen van trend is een simpele en doeltreffende methode waarbij toppen en bodems als referentiepunten kunnen worden genomen. Hogere toppen (rood) en hogere bodems (groen) en de trend is positief. Lagere toppen en bodems en de trend is negatief. Combinatie van bovenstaande en de trend is zijwaarts.
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/03/1299118331-970.jpg

    Gann: Een Grid (Square 52) geeft een datum van 18 maart. Een emblem geplaatst met een Sinus op een Feniks geeft dan 25 maart. Geocentrisch maar dan Emphemerisch geteld kom je op 18 maart de volgende bodem zou dan op 3 mei komen.
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/03/1299118508-940.jpg
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/03/1299118786-610.jpg

    Promisse en Conclusie: De AEX zal een herstelbeweging inzetten deze zal een lagere top maken zo rond de 20 maart vervolgens wordt een correctie ingezet welke zal eindigen rond 350 met een overshoot naar 345 De bewegingen daarna zijn zijwaarts voor een langere periode.

    Zon: Aandelen in de zonne-energie stijgen mee met de krapte en schaarste op de oliemarkt veroorzaakt door de Peak Oil.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=TAN&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Clean Energy: Energie wordt duurder schone energie dus ook.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$ECO&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    B&W: Olichargen kopen aandelen en schrijven op zelfde moment opties. Grote beleggers zijn opgehouden met schrijven en derhalve ook met het kopen van aandelen.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$BXD&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Water: Schoon water is het probleem deze eeuw. Kosten gaan exponentieel stijgen de prijs van water dus ook.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$ZWI&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Crane: Machinebouw en electriche installaties. Na het wegvallen van Stork is Crane hiervoor in de plaats gekomen in het Universum der Sektoren. Knak en in de knop gebroken. Geld vloeit langzaam en met moeite naar de grootschalige utiliteits machinebouw.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=CR&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Barnes&Noble: Boeken en Films. Opmerkelijke daling mensen lezen minder en kijken meer internet.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=BKS&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Sotheby: Veilingbedrijf en organisator van kunstverkopen. Toppend klaar om te dalen.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=BID&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    IBM: Big Blue en Barometer van de huidige stand van de Amerikaanse economie. Toppend en/of zijwaarts
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=IBM&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Housing Index: Dalend in de Kumo maar warm in de Kimono. Iedere bodem wordt in paniek gezet verdere daling dus en meer problemen voor huizenbezitters wel is nu einde in zicht.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$HGX&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Boston Beer: Bier bevat Streptomyceten en daarom is bier eigenlijk medisch verantwoord mannen weten dit instinctief. Vrouwen drinken steeds meer bier maar dit is meer impulsief
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=SAM&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    AstraZeneca: Familiaire hypercholesterolemie. Testfase op ratten is goed verlopen van de te ontwikkelen cholesterolverlagers deze komen in 2016 in beeld. Bodem.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=AZN&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Glaxosmithkline: Bodem en Koopwaardig
    Avodart de blockbuster tegen prostaatverkleining wordt binnenkort vervangen en is vanaf volgend jaar generiek. De ontwikkeling van CPHPC heeft nieuwe tegenslag maar zoals altijd komt de oplossing onverwachts.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=GSK.L&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Tengion: Op zoek naar nieuw geld voor de ontwikkeling van de Phase IV NeoBlatter van biotech bedrijf uit Philadelphia deed de koers ineenschompelen. Koopwaardig.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=TNGN&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    ID (Identity Solutions): Onbekend en dus onbemind. ID bouwer en ontwikkelaar van gezichtsherkenningssystemen, elektronische paspoorten en andere biometrische technologieën heeft een grote opdracht gekregen waarop de koers steeg. Helaas werden werden hierbij de sancties welke de USA heeft opgesteld onderdoken. Uitvoer van strategisch geacht materiaal. Het verhaal leest als een spionage roman wat het ook is. Over 5 jaar te lezen op Wikileaks.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=ID&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780
    http://finance.yahoo.com/q/pr?s=ID+Profile

    GEO: Strafinrichtingen in de USA zijn soms maar dat is dus niet altijd private ondernemingen. De Verenigde Staten heeft het hoogste percentage opsluitingen in de wereld. In 2010 lag het percentage gevangenen of gedetineerden op 0.9% Het percentage amerikanen met een crimineel verleden steeg naar 3.5% Noorwegen bezit het laagste percentage gedetineerden en wel 0.05% het aantal criminelen met verleden steeg welliswaar naar 0.1%
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=GEO&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Noorwegen: Wordt beschouwd als het veiligste land ter wereld. Scandinavië heeft het hoogste aantal misdaad romanschrijvers. Roald Dahl is helemaal niet Engels hij komt uit Noorwegen.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$NODOW&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Tyco: Moedermaatschappij van ADT Securities houdt toezicht d.m.v. elektronische enkelbanden en spraakherkenning. Het is de grootste leverancier van elektronische opsporing van kostbare goederen. Elektronische beveiliging van goederen wordt beschouwd als de groeimarkt voor de komende 10 jaar. Het potentieel wordt echter kleiner geacht dan de elektronische beveiling van personen maar wel groter geacht dan de elektronische bewaking van personen.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=TYC&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Covidien: Producent van ondermeer de Burdizzo tang en andere medische instrumenten. Grafiek oogt als een contratenor met een falsetstem.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=COV&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Runderen: Verkoopwaardig. Lente en de prijs van runderen zakt. Minder runderen minder Burdizzo.
    http://stockcharts.com/h-sc/ui?s=$DJALC&p=d&b=5&g=0&id=p76117352780

    Virilokaliteit slaat op een sociale samenlevingsvorm waarbij geen mannen deel meer nemen. Dahl verloor op jeugdige leeftijd zijn vader regiseur Tarantino idem. Zwanen blijven het hele leven gebonden aan dezelfde partner Kraanvogels pogen dit ook te doen maar doen dit niet. Jane Seymor is de tante van Brenda Swanson en was getuige tijdens het huwelijk van Sharon Stone andere getuige Jack Nicholson. Elizabeth Swann is een karakter uit de film the Pirates of the Caribean en is verliefd op Jack Sparrow. Jack wordt gespeeld door Johnny Depp.

    Links:
    http://www.english-heritage.org.uk/
    http://www.whytes.ie/
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Walter_Crane
    http://openlibrary.org/books/OL4608584M/The_Turnhout_playing_card_industry_(1826-1976)
    http://nl.wikipedia.org/wiki/Jane_Seymour_(koningin_van_Engeland)
    http://www.youtube.com/watch?v=Gi6Mqzf3bTM
    http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2011/03/02/1299050106-140.jpg

    #link naar dit bericht
    Avatar
    glien
    Bijdrager

    Noach,

    staat jouw trade nog steeds die je vorige week aangaf om op 4 maart long te gaan op de aex?

20 berichten aan het bekijken - 101 tot 120 (van in totaal 265)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN