skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Tides Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Tides Zonsverduistering (22 juli) stockmarket crash ?

Dit onderwerp bevat 5 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar kwli 14 jaren, 8 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    kwli
    Bijdrager

    Op 22 juli is er een totale zonsverduistering te zien en ook het langste van deze eeuw.
    Weet iemand misschien of er een verband is tussen een zondsverduistering en een crash op de aandelen beurzen? Op een of andere manier komt dit onderwerp telkens weer terug bij een zonsverduistering.
    Jaren geleden was er ene steve puetz die e.e.a voorspelde maar tegenwoordig horen we ook niks van hem meer.

    @elmer heeft chris carolan hier weleens iets overgeschreven?

    Groet,
    Kwok-wa

    #link naar dit bericht
    Elmer
    Elmer
    Bijdrager

    Vooral vanuit langetermijnperspectief Kwok-wa:

    Wednesday’s eclipse is very important from a long-wave cycle standpoint, but it will not necessarily mark a precise market turn. Nonetheless, it is a topping force at work, and with prices rising somewhat strongly into this time period, a reversal on the eclipse is possible.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    kwli
    Bijdrager
    #link naar dit bericht
    Avatar
    KriBel
    Bijdrager

    Hallo Kwili,

    Ik heb je links bekeken. Ik vroeg me af of je dergelijke artikelen ook begin dit jaar had, zeg maar voor de start van de stijging begin maart. Heb je enig idee over de betrouwbaarheid van deze ‘voorspellingen’.
    Verder vroeg ik me af of je na je aanvankelijke succes voor de zomer nog steeds handelt op de ‘tides’.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    kwli
    Bijdrager

    Hallo Kribel,

    Die links ben ik pas de afgelopen dagen tegengekomen dus kan ik helaas niet vertellen hoe betrouwbaar deze zijn, de 3 onderste links hebben betrekking op de planeten standen die wel correct zijn, kijk maar ook op http://www.markettiming.nl staat ook heleboel astro gebeuren op en elke week een gratis nieuwsbrief tevens staat er een ftv uitzending van afgelopen dinsdag wel zo interessant.

    Uiteraard handel ik nog steeds conform de tides, ik zou het niet anders weten. (maar ben pas net afgelopen vrijdag weer terug van 3 weken vakantie)
    Voor de zomer ging het inderdaad mega goed ja…..eind mei/begin juni begonnen met 1000 euro te beleggen basis van de tides binnen een maand is dit gegroeid tot 15.000 euro en rond 10 juli stond het zelfs ff op 20K ….maar toen kwam de verkeerde draai voor mij, ik had verwacht dat 14 juli een top zou zijn en daarna een flinke dalen zou gaan volgens maar helaas we hebben het allemaal op de beurzen gezien het is het omgekeerde het werd een mega stijging..mijn positie’s (put 250 en 260) waren dan ook uitgestopt op reps -25% en – 30%…..(Let op mensen…..er kan inderdaad ook fout gaan !!!)
    Per saldo sta ik nu nog op +/- 14.000 euro

    Ik heb hier trouwens een link met de laatste stukje van elmer over de tides en hij heeft in een klein regeltje naar mij gerefereerd met mijn winst van 15k
    http://www.ganntrader.org/zonmaanintro.pdf

    Groet,
    Kwok-wai

6 berichten aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN