skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Reacties op columns Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Reacties op columns Zijn beleggers te optimistisch?

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 14 jaren, 8 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht

    Sinds de bodem van maart zijn de beurzen met 50 % of meer gestegen en er heerst een groeiende consensus dat beleggers de economische vooruitzichten daarmee te zonnig inschatten.

    Zijn beleggers te optimistisch?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    In de discussie hoe we de huidige fase van gloeiende koopwoede nu noemen wens ik me niet te mengen.

    Voor mij is de BDI de gids doorheen het mijnenveld. Hij vertelt me het volgende:

    De BDI is in twee fasen gestegen in 2009. Fase 1 werd ingezet midden januari met top midden maart. Na een geringe terugval steeg hij in fase 2 tussen midden april en midden juni. Sindsdien in verval waarin hij bijna de stijging over fase 2 terug heeft afgegeven.

    De aandelen markten zijn in 2 fasen gestegen in 2009. Fase 1 werd ingezet midden maart met top midden juni.Na een geringe terugval stegen zij in fase 2 tussen begin juli en huidig.

    Ik ga er dus van uit dat binnen ongeveer 2 maanden minimaal fase 2 van de stijging van de aandelenbeurzen sinds midden maart 2009 opnieuw is afgegeven.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN