skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Wat is een goede prijs om aandeel te kopen

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 11 jaren, 5 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Marc193
    Bijdrager

    Luitjes,

    Ik ben sinds kort beetje bezig met aandelen en loop tegen het volgende aan. Bij het opgeven orders krijg ik de ene keer de order wel en de andere keer de order niet. Dit lijkt me iets te maken te hebben met hoever je boven de marktprijs gaat zitten?? Kan iemand mij meer vertellen over wat een gesschikt percentage is om te overbieden??

    Dank en groet!

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Je probeert waarschijnlijk te kopen met limieten. Je voert dan een prijs in die niet bereikt wordt, zodat de order niet uitgevoerd wordt.

    Je kunt ook bestens kopen, dan krijg je de aandelen tegen de eerst volgende prijs van de marketmaker.

    Wat de meest geschikte percentage is, is afhankelijk van je eigen visie. Bij een te hoog opgegeven limiet loop je de aandelen mis, maar als je een te laag percentage opgeeft dan koop je te duur. Ga van te voren bij jezelf na tegen welke prijs je wilt kopen en waarom. Wat het koersdoel en eventuele stoploss is.

    https://www.binck.nl/_clients/binck_nl/data/pdf/Handleiding_Geavanceerde_Orders.pdf

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN