skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Dagelijkse discussie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Dagelijkse discussie Vrijdag 19 November

Dit onderwerp bevat 44 reacties, heeft 8 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren, 5 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 41 tot 45 (van in totaal 45)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Blacky
    Blacky
    Bijdrager

    @richard
    eOD moet ook mogelijk zijn omdat je het systeem ook op dagbasis kunt aanpassen.
    Het enige is dat je winstkansen lager liggen, veel lager dan bij deze situatie die over de dag werkt. Maar het is dus wel mogelijk. We moeten wel hierover nadenken of we dit als iets aparts zouden willen opzetten.

    Herinner mij er van de week nog even aan om dit vedrer uit te zoeken

    #link naar dit bericht
    Blacky
    Blacky
    Bijdrager

    Ik zat natuurlijk vrijdag lekker te borrelen met vrienden, dus niet op de beurs meer gelet.
    Zie nu dat de DAX toch nog nieuwe top heeft gezet op 6873.
    De dow heeft aan het eind er nog even aan getrokken.
    Maandag ochtend even de S&P afwachten en kijken of dit dorser. Verwacht eigenlijk dat dit te maken heft gehad met expiratie waarbij de dow liever nog even boven 11.200 gezet moest worden.

    Maar met deze nieuwe top zullen berekeningen weer aangepast moeten worden voor de komende tijd. Vraag is nu of de bullcycle wel of niet is afgerond. Het lijkt van niet dus gaan we nog even door tot begin december.
    Maar zoals gezegd, even morgenochtend aankijken, want we zouden zomaar met een gap kunne openen,

    Tot morgen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    FINALLY: Finance Minister Says Ireland WILL Ask For A Bailout: After days and weeks of insisting that it wouldn’t need or ask for a bailout, it’s official: Ireland is asking for a bailout.

    EU leaders pushed the country last weekend to take the formal step of asking the world for help, and now it’s going to .

    http://bit.ly/ayA3Vs

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder
5 berichten aan het bekijken - 41 tot 45 (van in totaal 45)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN