skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums AEX Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums AEX voorlopig geen daling Neutral

Tags: 

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Geert 14 jaren, 1 maand geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    bertvanderham
    bertvanderham
    Bijdrager

    Neutral

    Ik denk dat de beurs voorlopig doorkabbelt zoals de laatste weken.
    Al die doem theoriën, daar geloof ik niet in,het zijn altijd onverwachte gebeurtenissen die de AEX omlaag en soms omhoog stuwen.
    Vooral als er weer overnames gaan plaatsvinden gaat de koers omhoog.
    Het zal mij niet verbazen als op 16 april de koers zelfs hoger is dan 360.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Geert
    Bijdrager

    Bert, we zitten nu eenmaal in een doomperiode. Ooit gehoort van de South sea Bubbel? Die tijd bevinden wij ons nu. De huizenmarkt staat op een all-time high. Afgelopen 250 – 270 jaar is een woning in Nederland nog nooit zo duur geweest. Dus er gaat nog heel veel ellende komen. Er is niks meer hogers. Vele problemen. Zie staatschulden, vergrijzing en krediet expansie is over. Ofwel de Global Depression is onderweg. Deze malen veel groter dan 1930. Toen was er nog geen sprake van een globale economie. Niet iedereen had een woning om creditcard. Er zal nog een debt-implosie aankomen. Dat is doom, maar de waarheid.

    Maar vaak zijn de maanden april/mei/juni nooit zo gevaarlijk. Vanaf juli begint het vaak. September en oktober zijn het gevaarlijkst.

    Dus april 360 is zeer goed mogelijk. Maar of we nog echt hoger gaan weet ik niet. Vooralsnog vind ik 362 al een uitdaging.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN