Tags: update
Dit onderwerp bevat 175 reacties, heeft 16 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Kor 11 jaren, 12 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
5 november 2012 om 12:31 #link naar dit bericht
Op de Main Page van PRT kan je alle indicatoren vinden
https://www.prorealtime.com/nl/NR: http://www5.picturepush.com/photo/a/11338728/img/Anonymous/PRT.gif
Die OD is een ander die heb ik even niet hier.
Maar patronen worden als kralen gerijgt. Je krijgt dus een beweging na een NR en dan krijg je een OD en vervolgens een Gap
Er zijn maar 10 patronen meer is het. Maar de knop in je kop moet om. Je kan zo zien welke analist een Crabel methode gebruikt. Is de basis waarmee bijna iedereen begint.
Nou ja het laatste is niet waar. De meeste beginnen ergens aan het eind of in het midden.
http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/aex/verwachting-koersverloop-aex?replies=81#post-9533
Op bovenstaande link de eerste bijdrage staat alles.
Meestal blijf ik bij een methode eigenlijk zou ik het bij de eerste tekst moeten laten.
5 november 2012 om 12:47 #link naar dit berichtNoach schreef:
Weet je systemen zijn vaak veel simpeler dan mensen denken. Iedereen denkt dat je een raketgeleerde moet zijn. Nu klinkt rocketscience beter.
Maar de meeste succesvolle traders zijn behoorlijk dom ergo ben je te slim of ga je nadenken dan ben je verloren.Crabel heeft 10 patronen waarvan je er maar 5 gebruikt. Heb ze allemaal genoemd en ze worden beschreven in de tekst die ik boven heb genoemd. Crabel was een leerling van Gann. Nou ja dat laatste is niet waar. Crabel was een leerling van Walter Bressert en die heeft alles van Gann gekregen. Na de dood en wel 15 jaar later. Hij heeft alles bestudeerd en ontdekt dat Gann gewoon een kleine grabbelaar was. Een oplichter dus die geld verdiende met het geven van een cursus.
Je verdient geen geld met Gann, Elliott en Hurst dat zou iedereen moeten weten. Het enige wat werkt zijn simpele patronen zoals NR en OD Heb dat de afgelopen 11 jaar wel 100 keer verteld en opgeschreven. Maar goed iedereen moet zijn dansje doen en iedereen wil het doen op zijn/haar manier. Ik vind alles best. Zo het simpel houden en gewoon de tekst lezen. Meer heb je niet nodig.
Ga je het zoeken in de EWP of Hurst dan kan ik nu al vertellen wat gebeurd je redt het niet of je loopt stuk.Als je toch leest bij de meeste analisten dan moet je langzamerhand de schellen van je ogen gevallen zijn.
Lees het drama bij Beursklets. Bedoel zijn toch geen domme jongens en keer op keer doen ze alles verkeerd. En dan komen er anderen die zeggen jammer volgende keer beter. Als ik 3 verkeerde trades doe totaal tegen de trend in dan is het niet jammer dan hou ik er meer op en dan ik ga een andere hobby kiezen.
Drie verliezen maak je niet meer goed dit jaar.Begrijp een ding niet. Zitten daar allemaal hele slimme jongens die alles beter weten. Is er nu niemand die zegt ik ga die malloot even helpen. Neem een van mijn briljante systemen en ik help die ubermalloot er even boven op.
Nee blijft bij zeggen.
Als mijn maatje een probleem zou hebben zou ik hem helpen.
Zijn dus gewoon ratten die elkaar niet helpen maar gewoon uitlachen.
Lees alles over NR en de OD meer heb je niet nodig.
De enigste ratten zijn zij die dat niet op het betreffende forum durven te laten weten en wel meelezen.
5 november 2012 om 13:01 #link naar dit berichtZou snel zijn met omhoog draaien morgen en woensdag. Woensdag kan het al draaien naar negatief. Vrijdag staat lelijk. Ziet er niet uit als een krach maar staat wel erg negatief.
De 240 is al negatief geworden.
Opent de beurs met een gap dan maar meelopen. Is een moeilijke markt maar dat is golf 4 altijd. Niemand kan er chocolade van maken. Speel het kort en niet te lang blijven zitten.
5 november 2012 om 13:09 #link naar dit berichtNoach, bedankt.
5 november 2012 om 13:14 #link naar dit berichthttp://www.iex.nl/Forum/Topic/1287745/Technische-Analyse_Kapper.aspx
Zou beginnen met die NR en de OBR
Nou ja ik zou helemaal nix weet niet hoeveel je weet waarin je handelt maar de OBR is makkelijkste om te handelen.
Dan pak je gaps erbij.
Hieronder heb je de basis:
Naam Narrow Range (Crabel)<——————————
Once False = 0
Once True = 1
Once Noft = -1
Once PI = 3.141592653If False = True and Noft = False and Not True Then
Pi=Pi
endifBodyWhite=DClose(1) > DOpen(1)
BodyBlack=DClose(1) <= DOpen(1)NRH = DHigh(0) < DHigh(1)
NRL = DLow(0) > DLow(1)Ep =False
If NRH and NRL and BodyWhite Then
Ep=True
endifIf NRH and NRL and BodyBlack Then
Ep=Noft
endifReturn Ep as “Narrow Range ??”, False as “Signaal Lijn”
5 november 2012 om 13:16 #link naar dit berichtHieronder heb je OD:
Naam Indicator OutSide Day
<—————————-Once False = 0
Once True = 1Once False = 0
Once True = 1
Once Noft = -1
Once PI = 3.141592653IF False = True and Noft = False and Not True Then
Pi=Pi
EndifBodyWhite = Close > Open
BodyBlack=Close =< OpenOD=High > High[1] and Low < Low[1]
Ep=False
IF OD and BodyWhite Then
Ep=True
EndifIF OD and BodyBlack Then
Ep=Noft
EndifSignTxt =Undefined
Return Ep Coloured By Ep as “OutSide Day”, SignTxt Coloured(102,255,255) as “?”, SignTxt Coloured(153,000,204) as “?”
5 november 2012 om 13:18 #link naar dit berichtNaam Gap:
<——————————
Once False = 0
Once True = 1
Once Noft = -1
Once PI = 3.141592653If False = True and Noft = False and Not True Then
PI=PI
EndifAmplitude = 0.001
Detector = FalseIF Low > High[True] Then
IF ABS((Low – High[True])/High[1]) > Amplitude Then
Detector = True
ENDIF
ENDIFIF High < Low[True] Then
IF ABS((High – Low[True])/Low[True]) > Amplitude Then
Detector =Noft
EndIf
EndifTrend=False
Return Detector As “Gap Selector”, Trend Coloured(150,150,150) as “Trend Lijn”
5 november 2012 om 13:25 #link naar dit berichtNaam: OBR
Frequentie is 30 minuten of een uurX=IntradayBarIndex
if X >0 then
H = High[X]
L = Low[X]
endifreturn H Coloured(0,0,0) as “FirstBarHigh”,L coloured(0,0,0) as “FirstBarLow”
5 november 2012 om 13:31 #link naar dit berichtHeb wel meer maar te veel denk ik. Zou alleen maar verwarrend werken als ik NR4 t/m NR9 en de andere patronen.
Maar met die draaidragen van de Square 5 kan je een heel eind komen.
Zou het zo doen. Als je een draai verwacht dan zet je alles klaar. Je zet je stops en je entry erboven. (high en low bar)
vervolgens probeer je zo lang mogelijk te blijven zitten
tot de volgende draai
op een bepaald moment zijn die patroon helemaal ingesleten dan heb je de code niet meer nodig
zie je dan een gap dan loop je gelijk mee
en voorzichtig beginnen neem dag om alles neer te zetten
en als je niks vind dat gelijk weggooien is niet erg een systeem moet je liggen
moet eerlijk zeggen de meeste zeg 95% vinden Toby Crabel helemaal nix
die week haalde ik 5.000 euri binnen met Crabel
en ik maar klagen weer niet gelukt 555 te scoren
zijn niet echt lui met humor die traders beetje rare lui als je mij vraagt
5 november 2012 om 13:43 #link naar dit bericht5 november 2012 om 13:44 #link naar dit berichtIk gebruik prorealtime EOD, het wordt lastig.
Deze indocatoren werken het beste met uur-koersen of nog lager5 november 2012 om 13:45 #link naar dit berichtAls je geen Realtime hebt. Is niet erg dan gebruik je de
http://www.forexpf.ru/_quote_show_/java/show_graph.php?q=AEXmaar ja ook hier moet je de boel een beetje scripten
ga het hier niet zeggen maar ik gebruik dagelijks die FOREX omdat de bars zo goed zijn
Hurst Nominal: http://www4.picturepush.com/photo/a/11338992/img/Anonymous/PRT.gif
En de OD duurde even voor ik het gevonden had
http://www4.picturepush.com/photo/a/11338992/img/Anonymous/PRT.gif5 november 2012 om 13:51 #link naar dit berichtheb jij de code van hurst nominal
5 november 2012 om 13:57 #link naar dit berichtKijk je krijgt dan zoiets: http://www4.picturepush.com/photo/a/11339042/1024/Anonymous/AEX.jpg
kost niks
dus gap vandaag en dan gelijk meelopen
klap & flap maken staat allemaal in de tekst die Crabel heeft gemaakt
5 november 2012 om 13:59 #link naar dit berichtHurst Klassiek volgens J.M. Hurst
Naam Hurst Old School
Once False = 0
Once True = 1
Once Noft = -1
Once FirstTime = 0Noft = Noft and True and False = FirstTime
IF DayOfWeek < DayOfWeek[True] Then
L40W=lowest[200](Low)
L20W=lowest[100](Close)
L10W=lowest[50](Close)
L05W=lowest[25](Close)D1=L10W-L05W
D2=L40W-L20W
D3=L40W-L10WIf D1 < 1 Then
L05W=L05W+ 1
endifIf D2 < 1 Then
L20W=L20W+ 1
endifIf D3 < 1 Then
L40W=L40W- 1
endifendif
L01W= ExponentialAverage[3](lowest[05](Close))
H01W= ExponentialAverage[7](Lowest[05](Close))If Disp = False Then
L01W=Undefined
H01W=Undefined
endifIf Disp = True Then
// L01W=Undefined
// H01W=Undefined
endifIf Disp = 2 Then
L01W=Undefined
H01W=Undefined
L40W=Undefined
L20W=Undefined
L10W=Undefined
// L05W=Undefined
endifIf Disp = 3 Then
L01W=Undefined
H01W=Undefined
L40W=Undefined
L20W=Undefined
L10W=Undefined
L05W=Undefined
endifTxtSign = Undefined
Return TxtSign Coloured (150,150,150) as “Hurst Nominal Cycle”, L40W Coloured(139,0,139) as “Low 40 Weken”,L20W Coloured(50,205,50) as “Low 20 Weken”, L10W Coloured(220,20,60) as “Low 10 Weken”,L05W Coloured (101,150,250) as “Low 5 Weken”,L01W Coloured (176,255,47) as “Low 1 Week”,H01W Coloured (224,255,255) as “High 1 Week”
5 november 2012 om 14:05 #link naar dit berichtWat is dat toch met julie en de code. Niemand vraagt aan Satilmis een code of aan Bas of aan Nikken. Kan nergens komen of ze willen een code weten. Met de codes wordt je echt geen betere trader hoor. Straks loop je hoofd over en dan ga je gekke dingen doen.
5 november 2012 om 14:08 #link naar dit berichtIk kreeg de volgende foutmelding
Fout in de indicator code
Syntax error:
De volgende variabele is onbekend:disp5 november 2012 om 14:10 #link naar dit berichtIk ben het met Noach eens, je moet eerst een conceptueel kader hebben. Met andere woorden, waarom gebruik je een indicator en wat doet het. Blindelings afgaan op een indicator is als van een vliegtuig zonder parachute springen.
Noach schreef:
Wat is dat toch met julie en de code. Niemand vraagt aan Satilmis een code of aan Bas of aan Nikken. Kan nergens komen of ze willen een code weten. Met de codes wordt je echt geen betere trader hoor. Straks loop je hoofd over en dan ga je gekke dingen doen.5 november 2012 om 14:16 #link naar dit berichtJa is precies wat ik bedoel maar dan beter uitgedrukt. Je hebt nix aan een indicator. Voor ik Hurst ben gaan gebruiken heb ik 9 maanden studie gedaan. Alle boeken gelezen. Naar Engeland gegaan. Nou ja dat laatste had ik toch gedaan maar was wel een mooi excuus.
Naam parameter: Disp
0=Uit 1=Aan 2=Wk5 3=All
http://www1.picturepush.com/photo/a/11339159/img/Anonymous/AEX.jpgHeb HS met 100 regels parameters en duizenden regels. En dan vraagt iemand kan je even doorgeven. Ja kan wel maar dan.
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.