skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Trackers

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 10 jaren, 11 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Whitman
    Whitman
    Bijdrager

    Hoi,

    Ik ben een absolute beginner met als doel om een substantieel deel van mijn spaargeld met meer rendement opzij te zetten. Ik heb geen ambitie om veel of intensief bezig te zijn met beleggen.

    Daarom heb ik het idee dat trackers wel bij mij passen. Op belegger.nl zag ik onlangs een verslag van de top 10 best presterende ETFs, met bizarre rendementen. Is het raadzaam om de boel te verdelen over enkele van die ETFs en wat stabielere trackers van iShares zoals de BRIC50?

    Bij voorbaat dank voor jullie adviezen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Hoe meer spreiding des te lager je risico en des te lager je rendement. In het algemeen wordt aangeraden om zo breed mogelijk te spreiden.

    Met Critivestor beleggen we gespreid met trackers. Zie: http://forum.dekritischebelegger.nl/abonnementen/critivestor/. Misschien dat iets voor u.

    Whitman schreef:
    Hoi,

    Ik ben een absolute beginner met als doel om een substantieel deel van mijn spaargeld met meer rendement opzij te zetten. Ik heb geen ambitie om veel of intensief bezig te zijn met beleggen.

    Daarom heb ik het idee dat trackers wel bij mij passen. Op belegger.nl zag ik onlangs een verslag van de top 10 best presterende ETFs, met bizarre rendementen. Is het raadzaam om de boel te verdelen over enkele van die ETFs en wat stabielere trackers van iShares zoals de BRIC50?

    Bij voorbaat dank voor jullie adviezen.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN