skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Dagelijkse discussie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Dagelijkse discussie sluiten dagdraadje nodig

Dit onderwerp bevat 6 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren, 5 maanden geleden.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Met het sluiten van een draadje onder de forum regels tref je niet de betrokkene maar alle goedwillende forumleden… 😉 jammer.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Peetaex, er werd geprobeerd te spammen. Daarom was sluiting van het draadje noodzakelijk. Als jullie echt geïnteresseerd zijn in een discussie, maak dan een nieuw draadje aan en doe actief mee, niet alleen consumeren.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    spammen is not done, daar heb je helemaal gelijk in.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Klopt, als je eens wist hoeveel werk het kost, ik heb geen batterij aan personeel. Het bijwerken van het forum en de site doe ik zelf.

    Dus laten we het leuk en leerzaam houden en mensen die echt geïnteresseerd zijn in kennis -en ervaringuitwisseling nodig ik hierbij uit.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    OpaBikkel
    Bijdrager

    Beste Satilmis, het was niet mijn bedoeling om te spammen. Daarvoor mijn excuses. Ik was alleen benieuwd hoe er wordt gehandeld.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    OpaBikkel, het spammen sloeg niet specifiek op jou. Ik heb mensen de kans gegeven op een eerlijke manier te communiceren. Daarvoor heb ik ook afspraken gemaakt. Als mensen het dan toch nog proberen is dat jammer.

7 berichten aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN