skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Seminar Automatisch Beleggen

Tags: 

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 7 jaren, 6 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Per 1 april van dit jaar zijn we begonnen met Automatisch Beleggen. Het is bedoeld voor beleggers die weinig tijd hebben en toch willen meeprofiteren van de ontwikkelingen op de beurs. Wij doen zelf ook mee aan de signalen die wij afgeven en de transacties worden automatisch gekopieerd door de leden. We handelen zowel op de AEX als op de Duitse DAX op systematische basis.

    Nu kunnen wij ons voorstellen dat u met vragen zit zoals waarop het systeem gebaseerd is en hoe automatisch beleggen werkt. Daarom willen wij een seminar/workshop te houden.

    Ik zal enkele handvaten geven. Daarnaast is systematisch beleggen wellicht nieuw voor u of u wilt meer informatie. Mede daarom hebben wij besloten om een seminar te organiseren over automatische en systematisch beleggen. Daarnaast kunt u natuurlijk kennis met mij maken en is er gelegenheid tot het stellen van vragen. Wij gaan dit op 1 november in Hoorn houden. U kunt zich aanmelden door ons een e-mail te sturen.

    U kunt u aanmelden door ons een e-mail te sturen.

    Deelname kost 40 euro inclusief BTW ter dekking van de kosten.

    Meldt u snel aan omdat wij een beperkt aantal plaatsen hebben.

    Meer informatie
    Voor meer informatie kunt u ons ook bellen: 06 337 335 68 of via e-mail contact opnemen.

    Programma:
    18:00 Inloop
    19:00 -19:30 Introductie
    19:30-20:00 Satilmis over systeem/traden
    20:00-21:00 Automatisch beleggen
    21:00 -21:30 Vragen
    21:30-22:00 uur Afsluiting/borrel

    Plaats
    Van der Valk Hotel in Hoorn (NH). Makkelijk te bereiken per auto. Zie https://www.hotelhoorn.com/contact#route en parkeren is gratis. Gratis koffie en thee.

    Met vriendelijke groet,

    Satilmis Ersintepe
    mobiel + 31 (0) 6 337 335 68

    http://www.dekritischebelegger.nl

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN