skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggen Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggen Onderzoek

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door JanS JanS 12 jaren, 6 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Koekjesmonster
    Bijdrager

    Hallo mensen, ik zit met een probleempje.
    Vanmiddag moet ons onderzoek ingeleverd worden, over beleggen, voor economie.
    Nu zou ik vandaag iemand interviewen die op het laatste moment is afgehaakt.
    Is er onder jullie misschien iemand die deze vragen kan en wil beantwoorden?

    Is de afgelopen twee jaar het aantal beleggers afgenomen? Met hoeveel ongeveer?

    Is het geld wat men gemiddeld (per persoon) belegt, relatief afgenomen de afgelopen twee jaar? Met hoeveel ongeveer?

    Zijn er ook zaken, zoals bijvoorbeeld goud/zilver en obligaties, waar meer in belegd wordt dan twee jaar geleden? Welke zijn dit?

    Zijn er ook zaken waarin juist minder belegd wordt?

    Wat, denkt u, houdt veel beleggers aan de kantlijn?

    Hoe denkt u dat het gedrag van de gemiddelde belegger de situatie op de aandelenmarkt positief had kunnen beïnvloeden?

    In de enquête vroegen we u wat volgens u een oorzaak zou kunnen zijn van de double dip.

    Kunt u daar iets over uitweiden?

    Hoe komt het precies dat een financiële crisis is Griekenland voor dalende rendementen in Nederland zorgt?

    Welke gevolgen heeft een bankroet van Griekenland?

    Wat is er precies voor nodig (op de korte en lange termijn) om weer een groeiende economie te krijgen?

    Wat zijn volgens u de eerste signalen die aangeven dat de economie weer op de goede weg is?

    Is groei wel mogelijk wanneer de overheid bezuinigt?

    Alvast heel hartelijk bedankt
    Groetjes Dorien

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    😉

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN