skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners NHA opleiding beleggen voor beginners

Tags: 

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar ppanters 7 jaren, 11 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    dhrgj87
    dhrgj87
    Bijdrager

    Goedemiddag,

    Ik ben Gerritjan van eldik 28jaar en kom uit Nijmegen.
    Momenteel ben ik werkzaam als Lasser en heb hiervoor van alles gedaan van fysiek zwaar werk.
    In de toekomst wil ik graag minder lichaamelijk zwaar werk gaan doen ivm 3 keer per week fitness en meer tijd met het gezin door te brengen.
    Nu wil ik mijn eigen gaan verdiepen in het beleggers wereldje is deze thuis opleiding raadzaam van het NHA en is het ook mogelijk om uiteindelijk je full time job van te maken en er gewoon van kan leven?
    heeft iemand nog tips of informatie dan hoor ik dat graag.

    Met vriendelijke groet

    Gerritjan van eldik

    #link naar dit bericht
    dhrgj87
    dhrgj87
    Bijdrager

    Niemand ervaring met NHA opleiding?

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Hallo Gerrit Jan;
    niemand kent je, en niemand hier weet iets over jou kennis van een en ander.
    Wanneer je beginner bent, is die cursus wellicht iets voor je als een soort van begin, voor die paar honderd Euro (zag ik op hun website) kun je je geen buil vallen, ik ken de cursus niet, maar je moet ergens beginnen.
    Wanneer je daarna weet welke kant je op wilt, kan ik je wellicht van wat info voorzien, maar denk bij voorbaat niet dat je na 1 of 2 cursusjes je werk kan laten liggen en gewoon even kan binnen lopen.
    Je stapt binnen in een cirkel waar allen diegene met kennis wint wat de anderen verliezen.
    En je tegenstanders in die cirkel zijn -mensen- die je geen cent gunnen, je zal elke cent moeten -verdienen-.
    Je zal slimmer moeten zijn dan je -tegenstander- om wat te verdienen!.
    .
    Succes gewenst.
    Jan.

    #link naar dit bericht
    dhrgj87
    dhrgj87
    Bijdrager

    Dat klinkt als een echte uitdaging :mrgreen:
    Ik weet ook nog niet welke cursus ik wil gaan volgen ik wil graag eerst wat meer informatie opdoen in plaats maar zomaar wat te gaan doen.
    Op internet staat veel informatie maar ook veel informatie waar je niet veel aan het als je een beginner bent.
    Ik weet uberhaupt niet welke kant ik op wil gaan en wat er allemaal te doen is binnen het beleggen.
    Misschien kan je hier in het kort wat meer over vertellen??

    Gr Gerritjan

    #link naar dit bericht
    dhrgj87
    dhrgj87
    Bijdrager

    heeft u ook ervaring met hefboombeleggen?

    #link naar dit bericht
    JanS
    JanS
    Bijdrager

    Je moet een duidelijk onderscheid gaan maken tussen beleggen en speculeren.
    !!!
    Het werken met hefboom producten zorgt ervoor dat je met een klein bedrag een groot bedrag kan winnen; maar zorgt er ook voor dat je met een klein bedrag een groot bedrag kan verliezen.
    Het werken met hefboomproducten valt veelal onder de noemer speculatie.
    Ik zeg -veelal- omdat de uitzondering daarop is wanneer je een hefboom product gebruikt als bescherming voor je portefeuille.
    .
    Ik zal je de belangrijkste regel in het beurs gebeuren vertellen, niet verder vertellen want dan weet iedereen het en kunnen we niks meer verdienen 😉
    .
    De belangrijkste regel is het beschermen van je vermogen, het vermijden/inperken van je verliezen.
    .
    In die bovenstaande regel zit de grootste winst!
    .
    Ik heb nog even naar die cursus van de NHA gekeken, en gezien de ervaring waarop ik je inschat denk ik dat het voor het geld een goede start is om te zien welke producten er zijn en hoe de markt een beetje in elkaar zit.
    .
    Dan raad ik je af om zonder opleiding vooraf te beginnen met -hefboom producten-.
    Trap niet in de valkuil van binaire opties, dat is pas echt gokken.
    Blijf als beginner af van futures, start gewoon rustig met opties.
    Met opties kun je met zeer weinig risico strategieën opbouwen die (bijna) altijd winst opleveren.
    Je moet dan gebruik maken van de tijd-verwachtingswaarde, de delta en nog een beetje weten van de andere waarden die de waarde van een optie bepalen (de grieken en de volatiliteit).
    Twee mensen die ik ken, hebben uit ‘frustratie’ vanwege de vele -mis producten- die ze zagen op dat vlak een opleiding gestart die wel vele maanden in beslag neemt vanwege de diepgaande begeleiding die je van ze krijgt en de vele webinars om je de nodige feeling bij te brengen.
    Kijk eens op hun site:
    http://www.optieacademy.nl/
    De academy wordt geleid door twee ex-vloer-handelaren, ze hebben hun sporen destijds verdient in het echte beurs leven.
    Hun namen zijn Jan Robert Schutte en Harry Klip.
    Ze brengen je exact bij waar je op moet letten en waar de valkuilen liggen, ze hebben jarenlange ervaring, vanuit de beursvloer – de harde realiteit.
    Je mag de naam Jan Schotsman gebruiken wanneer je ze benadert, ze kennen me wel 😉
    Er kan geen enkel boek op tegen de kennis die je via hen opdoet!
    .
    Ik stop hier, het onderwerp is veeeeel te uitgebreid voor zo’n kort berichtje; ik hoop dat duidelijk is wat ik wil overbrengen.
    .
    Onderschat geld verdienen op de beurs niet, het is echt een vak, je moet er kennis voor opdoen om te zorgen dat je niet wordt verslonden door de mensen met jarenlange kennis en ervaring.
    Er zijn zeer veel valkuilen, en de meeste zie je zonder opleiding niet; het lijkt eenvoudig… en daar is dan ook waar het meestal fout gaat!
    .
    Succes!
    Jan.

    #link naar dit bericht
    dhrgj87
    dhrgj87
    Bijdrager
    #link naar dit bericht
    Avatar
    ppanters
    Bijdrager

    beleg vooral nooit geld wat je niet kan missen!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN