skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Jonge beginner.

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar beleggenmethenk 9 jaren, 10 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    Ties
    Bijdrager

    Hallo allemaal,

    Mijn naam is Thijs, 17 jaar oud.
    En zit op het MBO Niveau 4.
    ik volg nu al een tijdje dit forum, omdat ik erg geïnteresseerd ben in beleggen, en hetgeen eromheen.
    Ik weet dat ik op mijn leeftijd nog niet mag gaan beleggen,
    nu was mijn vraag, hebben jullie misschien belangrijke tips/dingen die er allemaal meespelen bij een goede belegger?

    Groeten,

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Nick B
    Bijdrager

    Je zou op deze site kunnen kijken: http://www.beginbeleggen.nl/
    Staat veel uitleg en ervaringen op voor een startende belegger.Je kan ook via die site een demo account downloaden waarbij je met fictief geld kunt oefenen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    beleggenmethenk
    Bijdrager

    Lees je goed in voor je begint. Ontwikkel je eigen stijl. De gouden regel. Bij twijfel niet doen. Er komt nog wel eens een kans voorbij. Er zijn duizenden aandelen waar je uit kunt kiezen en er is er altijd wel een die het nog beter doet dan het aandeel dat jij net gekocht hebt.

    En als iets gratis is, maak er dan gebruik van. Deze kwam ik tegen op een ander forum!

    http://www.leeronlinebeleggen.nl/p/gratis-cursus-beleggen.html

    Ik vind twitter een uitgelezen mogelijkheid om aan veel info te komen. Ik gebruik tweetdeck en volg bijvoorbeeld #AEX. Dan heb je snel en gratis nieuws over de #AEX.

    Veel succes met je beleggingen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN