skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Economie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Economie Huizenprijzen nog te hoog?

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Noach Noach 14 jaren, 1 maand geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Zijn de huizenprijzen aan het uitbodemen en is het nu wachten op een herstel of is er nog geen einde aan de prijsval?

    Wat denken jullie?

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    Zat gisteren toevallig naar de index voor huizen te kijken waar ik opmerkelijke val zag. De Case Shiller Index geeft de ontwikkeling aan in de USA. Daarvoor worden de onroerend goed transacties gevolgd. Nu is het niet zo dat de val heel erg diep was maar opmerkelijk was deze wel. Je zou kunnen zeggen dat het uitputtingsgap werd geslagen al weet ik niet of je technische analyse op andere dan koersen kan loslaten.
    Zolang de koersen nog boven de Kumo bevinden is geen wolkje lucht. Als je kijkt naar de voorgaande correcties zie je altijd eerst de Case Shiller dalen en dan pas de grotere indices.
    De conclusie zou dus kunnen zijn er komt een milde heftige corretie gevolgd door een opleving; t.a. noemen dat een distributiepatroon; waarna een grotere correctie wordt ingezet. Iedere beweging zegt iets over de volgende beweging die gaat komen. Maar ja dat is theorie he.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN