skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Reacties op columns Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Reacties op columns Hoe verdient u 20 miljard?

Tags: 

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 14 jaren, 5 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis Ersintepe
    Satilmis Ersintepe
    Sleutelbeheerder

    Hierbij de beste belegging aller tijden. Zelfs toen het financieel systeem vorig jaar op apengapen lag en beleggers bakken vol geld kwijt zijn geraakt heeft één iemand miljarden verdiend.

    Hoe verdient u 20 miljard?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Goh wa een ongelooflijk zwak verhaal.
    Op de eerste plaats geen actualiteitswaarde. Dit is al meer dan een jaar bekend. Waarom dan nog eens in de publiciteit.
    Door een andere kop, hoe verdien je 20 miljard. Net alsof iedereen dit morgen kan doen, hoe sugestief kun je zijn. Je hebt een startkapitaal nodig van 1 miljard om dit 20 maal groter te maken.
    Miljoenen mensen met een eigen bedrijf is dit gelukt maar niet met een startkapitaal van 1 miljard.
    Genoeg bedrijven met 50,000 euro zijn later 1 miljoen waard, dezelfde multiplier van 20
    Gooi aub dit verhaal in de prullebak met de auteur erbij, echt waste of time. Of op z,n Nederlands zwak zwak zwak.
    groet

    Paul Hermus

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Daar lig ik dan met mijn schrijfselen ernaast, afgeschreven door Henk. De Engelse schrijver Oscar Wilde zei ooit: Wij liggen allen in de goot, maar sommigen van ons bekijken de sterren.

    Het was niet de bedoeling de titel letterlijk te nemen. Slechts weinigen (Warren Buffett) lukt het om dit kapitaal bij elkaar te krijgen.

    De kop was prikkelend maar de strekking van het verhaal zijn enige nuttige tips om winstgevend te beleggen. In die zin blijft het actueel.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dapper dat je reageert Satilmis dat siert je.

    Ik ben het met je eens dat er goede belegingstips in je verhaal staan, maar dan is het op z,n minst een beetje onhandig omdat op deze wijze te presenteren/prikkelen
    het ga je goed
    Paul

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN