skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Handelssysteem Dax future met zeer goede resultaten

Dit onderwerp bevat 164 reacties, heeft 17 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Hans van der Helm Hans van der Helm 12 jaren, 5 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 161 tot 165 (van in totaal 165)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht

    Afgelopen vrijdag is de open positie in de Dax future door het handelssysteem gesloten met een mooie winst. Met een slot van 6.005 is de winst uitgekomen op 157 punten. Er is daardoor 3.925 euro bijgeschreven bij de totale winst. Deze winst bedraagt nu 29.937,50 euro.

    Groet,
    Hans

    #link naar dit bericht

    Afgelopen vrijdag heeft het handelssysteem een Dax future verkocht. Omdat de Dax twee opeenvolgende handelsdagen hoger is gesloten in een dalende trend werd er door het systeem een signaal gegenereerd. Het verkoopniveau is 6.055,5.

    Groet,
    Hans

    #link naar dit bericht

    De Dax future is vandaag gesloten op 5.954. Het handelssysteem heeft de ingenomen positie weer gesloten met een winst van 101,5 punten. De winst van 2.537,50 euro wordt opgeteld bij de eerdere winst en de totale winst na vandaag is nu 32.475 euro.

    Groet,
    Hans

    #link naar dit bericht

    Ik heb zojuist onderstaand bericht op mijn blog geplaatst:

    Het is nu ruim twee jaar geleden dat ik via deze site ben begonnen met het plaatsen van de signalen van het handelssysteem dat elders op deze site wordt uitgelegd. Inmiddels heeft dit systeem 94 trades gegenereerd, die uiteindelijk een (fictief) resultaat hebben opgeleverd van 32.475 euro.

    In totaal werden 17 trades met verlies gesloten, de resterende 77 trades waren allemaal winstgevend. Dit komt overeen met een winstpercentage van 81,9%. De gemiddelde winst van alle trades bedraagt ruim 345 euro of bijna 14 Dax punten.

    Sinds 19 november 2009 is de AEX-index precies 11% gedaald en is de Dax-index met 1,69% gezakt. Het handelssysteem heeft in dezelfde periode een rendement gemaakt van 32,48% (op basis van een aanbevolen startkapitaal van 100.000 euro).

    Groet,

    Hans

5 berichten aan het bekijken - 161 tot 165 (van in totaal 165)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN