skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beleggen Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beleggen Goedkoop beleggingsadvies (maar wel vergelijkbaar met Private bank)

Dit onderwerp bevat 11 reacties, heeft 7 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 13 jaren, 10 maanden geleden.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    brucebullish
    Bijdrager

    Heb geen zin meer in dat kansloze sentiment gedreven gehandel, dus wil een goed beleggingsadvies van een professionele partij. Vergelijkbaar met Private Banking maar het moet geen duizenden euro’s kosten.

    Eens gezocht op internet en zag een interessant bedrijf, trustinvalue

    Op het eerste gezicht leek hun rapportabonnement me wel interessant, maar voor ik me opgeef vroeg ik me af of iemand wat meer info over dit bedrijf heeft.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    misterq
    Bijdrager

    Ik kan alleen maar zeggen dat trustinvalue naar mijn mening alleen is voor de geduldige belegger. En zo te zien zoek je dat ook. Denk dat menig belegger het geduld er niet voor heeft en liefst meteen resultaat wil zien ipv na een paar jaar wachten. Denk wel dat degene die na een paar jaar het meeste rendement hebben de geduldige beleggers zijn en niet de trieste daytraders die het allemaal denken zo goed te weten en een grote mond hebben op IEX en andere forums.

    Ben zelf iig een happy customer. 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jackdebelegger
    Bijdrager

    Heb me pas aangemeld bij dit forum, maar wordt nu al treurig van die daytraders die met opties en turbo’s gokken….kan me niet voorstellen dat iemand hier ook maar iets mee verdient op de lange termijn.

    Ben ook meer van het geduld en inmiddels klant bij TIV. Was wel geïnspireerd door hun visie, had een “lightbulb moment”

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @jackdebelegger evenals @misterq en @brucebullish en nog paar aliassen die jullie gebruiken. Wil je ophouden voor TIV reclame te maken! Dit forum is bedoeld voor echte uitwisseling van ervaring en kennis door medeforumleden.

    Dus: brucebullish=kareldegrote=jackdebelegger=scottverplank=michaeldewit=misterq

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jackdebelegger
    Bijdrager

    Triest dat je meteen denkt dat er reclame wordt gemaakt….waarop is dat gebaseerd dan?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Als moderator kan ik natuurlijk meer zien! Ik vind het zielig van jou.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    jackdebelegger
    Bijdrager

    Misschien toch eens je administratie op orde brengen dan… 😉

    #link naar dit bericht
    Avatar
    mikemyers
    Bijdrager

    Reclame of niet…..toch een waardevolle tip 😉

    #link naar dit bericht
    Noach
    Noach
    Bijdrager

    @satilmis

    Afmaken dan die handel gelijk IPadres publiceren dat bedoel je toch? Niet dreigen gewoon gelijk Ip erbij.

    Vind dat trouwens toch een goed idee Ip vermelden.

    zal wel stil worden denk ik op DKB diverse mensen hebben meerdere persoonlijkheden of virtuele aliassen zolang het geen dissociatieve identiteitsstoornisen geeft zou ik zeggen elke dag een ip erbij

    #link naar dit bericht
    Avatar
    meantrader
    Bijdrager

    @Noah

    Mijn god wat een druktemakerij…ik zie trouwens ook andere ‘reclame’ hier, zoals deze:
    http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/topic/goedkoop-beleggen-in-aandelen-1

    Dit is misschien een informatieve site, maar daar kun je ook geld mee verdienen (net als jullie met dit forum). 😉

    Ben tegen spam, maar dit lijkt me een relevante toevoeging net als bovengenoemde link. Is dat niet waar dit forum voor is bedoeld???

    Ik heb TIV bij mijn favorieten staan 😉

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @noach dat doe ik niet. (ivm met privacy) Ik ben ook tegen censuur maar dit ging mij te ver. Ik heb de reacties niet verwijderd maar juist laten zien wat voor personen zij zijn.

12 berichten aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN