skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners Even voorstellen.

Dit onderwerp bevat 25 reacties, heeft 19 stemmen, en is het laatst gewijzigd door HebHaas HebHaas 12 jaren, 7 maanden geleden.

6 berichten aan het bekijken - 21 tot 26 (van in totaal 26)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Lau
    Lau
    Bijdrager

    wat een lieverdje mereoc

    #link naar dit bericht
    chrisc
    chrisc
    Bijdrager

    Ik beleg omdat ik graag wat meer rendement wil halen op mijn zuurverdiende spaarcenten. Een redelijk inkomen uit de markten halen is mijn droom, of dit ooit zal lukken weet ik niet, af en toe lukt het wel, ik betaalde wel heel wat leergeld in het verleden.

    #link naar dit bericht
    chrisc
    chrisc
    Bijdrager

    Ik ben op dit forum terechtgekomen omdat het heel wat meer professioneler lijkt dan andere forums.

    #link naar dit bericht
    Lau
    Lau
    Bijdrager

    zo te zien ook al een hondenliefhebber 🙂 Een redelijk inkomen uit de beurs halen is mij ook nog niet gelukt. Maar in ieder geval een ietsjes meer dan de bank me op mijn zuurverdiende centjes geeft en daar ben ik dan ook heel tevreden over. gr
    Lau

    #link naar dit bericht
    HebHaas
    HebHaas
    Bijdrager

    Nog een hondenliefhebber dan maar. Wouter, 37 jaar oud, samenwonend met vriendin en drie Berner Sennenhonden. Aangemeld op dit forum omdat ik me op Chel trading heb geabonneerd. Pas in mei dit jaar begonnen met beleggen dus nog volslagen “groen”. Motivatie voor beleggen is simpel, vriendin en ik kunnen met ons inkomen net niet de eindjes aan elkaar knopen. En aangezien er een kleintje op komst is geloof ik niet dat we dit met (nog) zuiniger leven gaan oplossen. Extra inkomen genereren is dus het plan en tot dusver lukt dat! Een klein wonder, stik mazzel, zeg het maar… Ben er in ieder geval dik tevreden mee en begin er ook de aardigheid van in te zien. Daarnaast is het mijn overtuiging dat als ik hard voor m’n geld moet werken ik m’n geld maar beter ook hard aan het werk kan zetten.

    Groet, Wouter

6 berichten aan het bekijken - 21 tot 26 (van in totaal 26)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN