skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Ervaringen met CritiTrader

Dit onderwerp bevat 23 reacties, heeft 13 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar henk2 10 jaren, 9 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 21 tot 24 (van in totaal 24)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Rudy, bedankt voor je compliment. Ik heb geen glazen bol, meer een kwestie van hard werken 🙂 Ik vind money management belangrijk. Daarin slagen we weer dat we net als vorig jaar weer winst maken.

    Natuurlijk zullen er verliestrades er tussen zitten maar die zijn niet zodanig dat we de bietenbrug op moeten.

    Rudy60 schreef:
    Ben nu twee maand lid ,in het begin ging het wat stroef en voor mezelf ook een beetje gewoon worden, maar Sat zoals je nu bezig bent proficiat, alle laatste trades steeds succesvol, instappen en direct op winst zitten, wie doet U dat na??!!
    Ofwel heb je een goede glazen bol ofwel ben je een supertrader, houden zo!!!
    Rudy

    #link naar dit bericht
    Avatar
    bente
    Bijdrager

    Mijn ervaring met Crititrader.
    Ben sinds eind vorig jaar lid van crititrader en ben tevreden met de geleverde service. Mijn enige kritiek is dat de acties soms te snel elkaar opvolgen in dezelfde richting, zodat er teveel transactiekosten zijn, omdat er telkens opnieuw wordt ingestapt in dezelfde speeder. Ik heb begrepen dat het vanaf nu zal verbeteren. Een sterk punt bij de crititrader is het moneymanagment. Ben ervan overtuigd dat Satilmis de signalen op het juiste moment ziet, maar soms is het moment van instap niet te halen omdat zijn timing te juist is. Een sterk punt vind ik ook zijn terugkoppeling naar de leden en de daaruit voorkomende antwoorden op de vragen. In ieders geval kan ik deze service van harte aanbevelen.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    henk2
    Bijdrager

    Mijn ervaring met Crititrader

    Ik heb een proefabonnement afgenomen.na een slechte start,sta ik nu in
    winst,Sat ziet het goed,alleen vind ik wel dat hij te veel handeld.als de
    tred is gezet long of short blijven zitten,dan maar even papieren verlies
    scheeld ook veel in de transactiekosten ,maar verder ben ik wel tevreden
    en wens hem veel succes met de acties

4 berichten aan het bekijken - 21 tot 24 (van in totaal 24)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN