skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading Ervaring met DaxTrader Korte Termijn

Dit onderwerp bevat 8 reacties, heeft 6 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar ErikSystemTrading 6 jaren, 2 maanden geleden.

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste leden,

    Hier kunt u uw reacties, zowel positief als negatief kwijt over DaxTrader Korte Termijn, onze service voor DAX-handelaren die kort op de bal willen spelen.

    Aanmelden

    Beleggers die onze trades willen volgen kunnen zich abonneren op deze pagina http://forum.dekritischebelegger.nl/daxtrader-korte-termijn/

    #link naar dit bericht
    Avatar
    HenryHu
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Ik heb meegedaan met jouw Dax-systeem sinds 19-7-2015. In deze periode supersignalen gekregen, winst van 1189 punten. Helaas heb ik niet alle punten meegepakt. En ik heb tussendoor veel verloren. Ik heb gemerkt dat beleggen niks voor mij is, daarom stop ik met uw signalen en beleggen.

    Nog veel succes

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Gezinus
    Bijdrager

    Ik weet niet precies wanneer ik KB in het vizier kreeg, jammer had eerder gemoeten,

    Maar goed. De getoonde resultaten zagen er heel goed uit dus je wordt nieuwschierig en je denkt heb je er weer zo een.

    Toch op een gegeven moment mij aangemeld, en ja hoor, de eerste trade 199 punten in de min, was gelijk genezen en wilde ook weer per direct opzeggen.

    Maar gelukkig heb ik dat niet gedaan. Helaas niet elke trade met winst maar gemiddeld een heel mooi resultaat. Mijn persoonlijke mening is dat ik soms de instap en uitstap niet begrijp. Maar het gaat tenslotte om het resultaat en die is prachtig. Thanks Satilmis

    #link naar dit bericht
    Avatar
    johnyhuman
    Bijdrager

    Nou Gezinus, dan bof jij maar even! Ik ben 22-04-2016 begonnen met mini dax trading. En ik heb zojuist mijn abo op hold gezet na 22 trades in 8 dagen. Ondanks alle geweldige trackrecords zal ik dan wel de hoofdprijs gewonnen hebben. Van deze 22 trades op de dax heb ik maar liefst 4 winst posities overgehouden. 250,200,60 en 15 euro. Daar tegenover staat een verlies van 3705 euro. 264 euro aan transactiekosten en een maandabonnement van 169. Tel maar op die winst. Volgens mij dan een verliespost van 4138 euro op 8 dagen. Wie doet je dat na. Zodra men een positie sluit springt men in een nieuwe. Teleurgesteld? Jazeker! Ik had er zeker veel meer van verwacht. Waarschijnlijk ben ik hier tegen de wet van “Murphy”. Erg jammer.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    @johnyhuman ik begrijp je gevoelens. Ik kom dat wel meer tegen. Beleggers zeggen dat het verkeerd gaat zodra ze er aan deelnemen. Dit is een emotioneel argument.

    Het feit dat iemand deelneemt verandert immers het systeem en de markt niet. Zij hebben alleen het gevoel dat het zo is. Dat kan komen door verliezen in het verleden.

    Twee zaken zijn belangrijk:

    1. Wij beleggen met een hefboom. Dat betekent dat de resultaten enorm kunnen schommelen naar boven en naar beneden toe. Voor de AEX is 1 punt 200 euro waard en voor de DAX is dat 5 euro.

    Deze schommelingen kunnen beleggers emotioneel maken terwijl in werkelijkheid de beursbeweging gering is.

    Aangeraden wordt om te beleggen met geld dat men kan missen. Anders is er een extra emotionele binding. Hieraan gerelateerd moeten beleggers tegen verlies kunnen. De beurs is geen plappentap.

    2. Wij hebben het startkapitaal op het maximale verlies afgesteld na het systeem getest te hebben. In het geval van de DAX is dit dus 10.000 euro. Tussentijdse verliezen van 5.000 euro of meer zijn mogelijk. Alleen bij een verlies boven de 10.000 euro gaan we kijken of er een herziening nodig is.

    Tot slot hieronder ons resultaat sinds 18 juni:

    Groeten,
    Satilmis

    johnyhuman schreef:
    Nou Gezinus, dan bof jij maar even! Ik ben 22-04-2016 begonnen met mini dax trading. En ik heb zojuist mijn abo op hold gezet na 22 trades in 8 dagen. Ondanks alle geweldige trackrecords zal ik dan wel de hoofdprijs gewonnen hebben. Van deze 22 trades op de dax heb ik maar liefst 4 winst posities overgehouden. 250,200,60 en 15 euro. Daar tegenover staat een verlies van 3705 euro. 264 euro aan transactiekosten en een maandabonnement van 169. Tel maar op die winst. Volgens mij dan een verliespost van 4138 euro op 8 dagen. Wie doet je dat na. Zodra men een positie sluit springt men in een nieuwe. Teleurgesteld? Jazeker! Ik had er zeker veel meer van verwacht. Waarschijnlijk ben ik hier tegen de wet van “Murphy”. Erg jammer.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    friedl
    Bijdrager

    Ik ben vanaf 28 september abonnee (geweest) van de Dax korte termijn CDF signalen.
    Het grote probleem voor mij is dat de instap-en uitstapkoersen niet vermeld worden en indien ze vermeld zullen worden gebeurt dat met een maand vertraging.
    Het is voor mij dus onmogelijk om het globale resultaat van alle signalen te beoordelen. Er waren zeker een aantal signalen met een positief resultaat.
    Door een fout in de software werden er ook enkele verkeerde signalen doorgestuurd, en daarop valt niet te handelen.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Friedl,

    Bedankt voor uw reactie. De signalen worden binnen de minuut verstuurd. De openingskoersen zijn dus bekend.

    Wij hebben de laatste tijd te maken gehad met technische storingen. Deze hebben wij nu opgelost.

    Ook hebben wij een oplossing gevonden voor uw probleem. Voortaan publiceren wij alle trades op twitter.

    Daarbij worden alle openingsprijzen en sluitingsprijzen vermeld.

    De link naar het twitteraccount is: https://twitter.com/DaxTrader_Kort oftwel
    @DaxTrader_Kort

    U moet dus over een twitteraccount beschikken. Het voordeel met twitter is dat u de signalen via twitter kunt verkrijgen en dit kan een vervanging zijn voor e-mail.

    Het account is afgeschermd. Alleen als u lid bent, voegen wij u toe.

    friedl schreef:
    Ik ben vanaf 28 september abonnee (geweest) van de Dax korte termijn CDF signalen.
    Het grote probleem voor mij is dat de instap-en uitstapkoersen niet vermeld worden en indien ze vermeld zullen worden gebeurt dat met een maand vertraging.
    Het is voor mij dus onmogelijk om het globale resultaat van alle signalen te beoordelen. Er waren zeker een aantal signalen met een positief resultaat.
    Door een fout in de software werden er ook enkele verkeerde signalen doorgestuurd, en daarop valt niet te handelen.

    #link naar dit bericht

    Automatisch handelen, ideaal als je door een drukke baan niet altijd aan het scherm van je tradingtool gekluisterd wil zitten.

    Je eigen emoties niet laten meespelen en het ‘systeem’ laten bepalen wat te doen.

    Soms lastig, maar in de loop der tijd heb ik er mee leren leven.

    Ik en Satilmis gaan al geruime tijd mee en ik ben vaak genoeg ‘boos’ geworden over de resultaten van het systeem. Laten we maar zeggen dat het niet altijd meezat.

    Momenteel loopt het systeem weer prima en zijn er mooie resultaten gehaald (en ook dan is het uiteraard wel zo netjes om Sat de complimenten te geven).

    Key bij het volgen van zo’n systeem is om niet per trade te gaan kijken maar over langere tijd. Soms zit het tegen..soms zit het mee, als de winst over langere periode maar goed is.

    Dit blijft lastig als onze ‘emoties’ toch elke keer weer naar boven komen drijven.

    Ik heb me voorgenomen om niet elk moment weer te gaan kijken wat het systeem uitvoert, of het wel op tijd winst pakt of dat het weer eens totaal verkeerd zit.

    Om de zoveel tijd even inloggen en kijken wat het doet is prima.

    Daarnaast is wedden op één paard uiteraard ook niet verstandig en zou ik er sowieso voor kiezen om meerdere systemen in te zetten.

    Heeft systeem1 z’n dag/periode niet, dan is het vaak mooi te middelen met een ander systeem. Hebben al je systemen een mooi rendement dan is dat uiteraard alleen maar mooi meegenomen!

    Tot het moment van schrijven ben ik tevreden over het dax systeem. Ups en downs, maar per saldo gaan we er mooi op vooruit!

9 berichten aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN