skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Dagelijkse discussie Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Dagelijkse discussie Dinsdag 9 November

Dit onderwerp bevat 4 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Luc lcdnlf Luc lcdnlf 13 jaren, 5 maanden geleden.

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Blacky
    Blacky
    Bijdrager

    Goedemorgen allen,

    Voorbeurs weer level 1,2 en 3 tijden.

    Level 1:
    Ook voor vandaag geen level 1 tijden

    Level 2:
    10:30
    10:35

    11:55
    12:05

    13:20
    13:35

    21:00
    21:05

    In de eigen grafiek plaats ik hiervoor verticale lijnen die de start 15 minuten ervoor aangeven tot de aangegeven eindtijd.

    Level 3:
    14:45
    15:05
    16:10
    16:35
    17:35
    18:05
    19:35

    Ook vandaag weer regulier een update rondom de genoemde tijden.
    Echter ben ik rond 10:1 zelf voor een anderhalf uurtje weg. Probeer ik het nog kort voor die tijd te updaten. Anders wordt het erna.

    Succes allemaal weer vandaag

    #link naar dit bericht
    Blacky
    Blacky
    Bijdrager

    Excuus voor de weinige updates tussendoor, maar ben net weer terug van de sportschool.
    Hadden ze wel eens mogen zeggen dat de eerste keer extra lang duurt. 🙁

    Even terzake. We vergaten vanochtend een tijdstip te vermelden, en deze blijkt cruciaal te zijn geweest voor het verloop.

    09:05. Met als starttijd 08:50.
    Dit moment kruiste ook precies een van de prijslijnen (welke ik hier om reden niet noemen kan). Dat was de trigger voor een long signaal.
    Op de andere genoemde tijden was er geen hit met tijd en prijs, waardoor de eerste long signaal blijft staan.

    Dom, dom dom en sorry dat ik het nu achteraf moet benoemen.

    Morgen weer een kans en zal beter opletten.

    Verder: de top voor vandaag staat nog niet verwacht ik. Deze zou rond de 6824 (toch een tipje van de sluier) komen te liggen. En dan is het opletten of deze gaat kruizen met een van de genoemde tijdlijnen.
    Indien dus prijs en tijd een hit hebben, dan kun je een draai verwachten in de trend.

    Excuus voor het vergeten van de eerste tijd, maar deze zag ik helaas zelf ook net opdoemen en heb dus nog niet kunnen handelen..

    Tot later, hoop dat jullie meer succes hebben/hadden

    #link naar dit bericht
    Blacky
    Blacky
    Bijdrager

    Weer een update, want er zit een nieuwe tijd aan te komen.
    Om 16:10 is een volgende level 3 tijd. Start om 15:55.

    Wanneer in dit tijdframe de prijs geraakt wordt is dat een instap moment voor short of long.
    Ter verduidelijking: prijslevel ligt rond 6783/84. Haalt de DAX deze koers tussen 15:55-16:10 en we gaan dalend richting dat tijdstip, maak dan je keus. Ik zou zeggen short.

    Voorwaarde is dus dat het prijslevel rond die tijd doorbroken wordt of dat we er op afketsen.

    #link naar dit bericht
    Luc lcdnlf
    Luc lcdnlf
    Bijdrager

    Goud leek te stijgen alsof er geen stoppen meer aan was gisteren … Tot rond 20h00 onze tijd er een daling werd ingezet die bijna in één lijn ging van ongeveer 1420 naar ongeveer 1385 dollar per ounce of op één uur tijd een daling van ongeveer 2,5% als ik nog juist kan hoofdrekenen.

    De verklaring voor deze plotse correctie zou beschreven zijn in dit artikeltje: http://www.beurs.com/2010/11/10/verhoging-margin-triggert-stevige-correctie-in-de-prijs-van-zilver/2935

    Toch is deze plotse daling op de grafiek enkel waar te nemen als een gezonde terugkeer van de koers binnen de Bollinger band, want de koers is opnieuw opgeklommen tot 1398 dollar.

    De evolutie van de goudprijs in euro op weekbasis kunt u in volgende grafiek “bewonderen” en er uw persoonlijke bedenkingen bij maken.


    Attachments:
    goud_01.jpg
    goud_02.jpg

5 berichten aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN