skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading De (Griekse) besmetting en Paul de Grauwe;

Tags: 

Dit onderwerp bevat 1 reactie, heeft 1 stem, en is het laatst gewijzigd door vgoossens vgoossens 12 jaren, 9 maanden geleden.

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    vgoossens
    vgoossens
    Bijdrager


    De (Griekse) besmetting en Paul de Grauwe;

    Uitstekende analyse van Paul de Grauwe (hoogleraar intern econ Katholieke univ Leuven), zit op mijn lijn; Euro obligaties! Het uitzetten van Griekenland is geen optie dan volgt de rest ook en klapt de boel uit elkaar, met een internationale wanordelijke afwikkeling ala Lehman (John Mauldin; ‘that makes Lehman look like small potatoes’).
    Nu de grote vraag, waarop waarschijnlijk morgen rond 12:00 het antwoord, hoeveel van een faillissement van Griekenland zit er nu in de markt?

    Als men akkoord gaat met de bezuinigingen verwacht ik een forse opleving van de markt, met een no go zullen we verder afzwakken. Ondanks de winst waarschuwingen van Philips, Akzo en Tom2 ligt de markt er redelijk goed bij. Nu is het te hopen dat er niet meer bijkomen. Maar helaas hoop is een slechte raadgever…

    Dit is zeker niet mijn jaar, daar mijn portefeuille relatief zwaar in de grondstoffen sector zit. Meer positief nieuws over China (ook niet hoopvol) en andere opkomende markten zou me kunnen gaan helpen. Rond 11 juli ziet Gann trader een draai, laten we hopen ;-( dat tegen die tijd de lucht wat opgeklaard is.

    http://goedbeleggen.w…ss.com

2 berichten aan het bekijken - 1 tot 2 (van in totaal 2)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN