skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Trading Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Trading DAX Korte Termijn signalen

Dit onderwerp bevat 41 reacties, heeft 5 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis Satilmis 8 jaren, 1 maand geleden.

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 42)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Beste Leonidas,

    Bedankt voor uw reactie. Wij geven standaard altijd een stoploss mee. De signalen worden automatisch gegeneerd:

    Een voorbeeld:

    DaxTrader Korte Termijn|ENTER Long|IX.D.DAX.IFM1.IP|10675.5||8-7-2015 14:00:00| |

    Dit betekent dat we onmiddellijk long gaan. De stoploss is 10675.5 punten.

    Nabeurs, dus na 17:30 uur, verlagen we bij een long positie de stoploss met 100 punten en zetten dit terug de volgende dag om 09:00 uur.

    De stoploss na beurs wordt dan 10675.5-100 punten=10575.5 punten.

    Voor een short positie verhogen we de stoploss met 100 punten ten opzichte van de originele stoploss.

    Is dit zo duidelijk?

    Leonidas schreef:
    Misschien heb ik in de door u geleverde documentatie iets niet goed gelezen, maar wordt door uw systeem tijdens de openingstijden van de DAX geen stoploss gehanteerd die, zodra een virtuele winst is realiseerd, wordt gelockt op een aantal winstpunten?

    Ik heb wel gelezen dat buiten de openingstijden van de beurs 100 punten extra moeten worden toegevoegd aan de stoploss. (De tweede vraag is dan ook. 100 punten t.o.v. ?)

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Leonidas
    Bijdrager

    Dank voor uw antwoord, maar het eerste deel van de vraag staat voor mij nog open.

    Ik stel de vraag anders: Wordt tijdens de looptijd van de trade tijdens de openingsuren van de beurs het stoplossniveau aangepast om winst in te locken?

    (Ik heb het dus niet over de 100 punten aanpassing buiten de openingstijden van de beurs.)

    Check check dubbel check 🙂

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Nee, de handel buiten de beurstijden kan ons stoploss namelijk raken en dat willen we niet. De filosofie is dat we handelen met voldoende volume in de markt.

    We willen voorkomen dat we in de avond uitgetikt worden.

    Een alternatief is natuurlijk het sluiten van de positie om 17:30 uur en het weer openen de volgende dag om 09:00 uur.

    Leonidas schreef:
    Dank voor uw antwoord, maar het eerste deel van de vraag staat voor mij nog open.

    Ik stel de vraag anders: Wordt tijdens de looptijd van de trade tijdens de openingsuren van de beurs het stoplossniveau aangepast om winst in te locken?

    (Ik heb het dus niet over de 100 punten aanpassing buiten de openingstijden van de beurs.)

    Check check dubbel check 🙂

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Leonidas
    Bijdrager

    OK, ik begrijp het.

    Dank u.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Xman
    Bijdrager

    Hallo Satilmis,
    Enkele vragen over dit systeem en de pdf:
    In de brochure spreek je dan eens over AEX, dan weer over DAX…
    En het nodige kapitaal, is dat 7000 of 1500 € ? Op P6 staan beide bedragen vermeld.
    Ook op p9 lijkt een foutje te zitten: periode juli-oktober, nieuwe periode start op 1 september (moet oktober zijn denk ik)?
    Geldt de 250 gratis DAX-punten actie ook als je al lid bent bij IG?
    Sorry voor de vele vragen 🙂
    Mvg.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Xman, bedankt voor je reactie.

    “In de brochure spreek je dan eens over AEX, dan weer over DAX…”

    Het gaat over de DAX. We hebben overigens ook een korte termijn AEX-systeem.

    “En het nodige kapitaal, is dat 7000 of 1500 € ? Op P6 staan beide bedragen vermeld.”

    Het benodigde kapitaal is € 7.000 voor dit systeem.

    “Ook op p9 lijkt een foutje te zitten: periode juli-oktober, nieuwe periode start op 1 september (moet oktober zijn denk ik)?”

    Ja, dat klopt maar tussentijds instappen is mogelijk. Er geldt een No cure no pay methode met high watermarkt.

    Dat betekent dat het niet uitmaakt wanneer je instapt. De cumulatieve winsten worden meegenomen.

    Stel dat we tot 1 oktober een winst maken van 1.000 DAX-punten. Dan geldt dat als referentiepunt voor degenen die vanaf het begin hebben meegedaan.

    Als je nu instapt dan geldt het als startdatum. Het is een eerlijke methode waarbij wij risico’s nemen en ons kwetsbaar opstellen.

    “Geldt de 250 gratis DAX-punten actie ook als je al lid bent bij IG?
    Sorry voor de vele vragen :)”

    Dit geldt helaas alleen voor nieuwe IG-klanten.

    Ik zal wat wijzigingen doorvoeren in de brochure. Bedankt voor je reactie.

    Xman schreef:
    Hallo Satilmis,
    Enkele vragen over dit systeem en de pdf:
    In de brochure spreek je dan eens over AEX, dan weer over DAX…
    En het nodige kapitaal, is dat 7000 of 1500 € ? Op P6 staan beide bedragen vermeld.
    Ook op p9 lijkt een foutje te zitten: periode juli-oktober, nieuwe periode start op 1 september (moet oktober zijn denk ik)?
    Geldt de 250 gratis DAX-punten actie ook als je al lid bent bij IG?
    Sorry voor de vele vragen 🙂
    Mvg.

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Xman
    Bijdrager

    Dank je Satilmis,
    De korte termijn AEX lijkt mij wel iets om mee te starten, gezien het kleiner startkapitaal. Echter zag ik dat de curve recent 25 punten gezakt is, wat (behoudens vergissing) 1000€ is en meer dan de statistieken in de brochure.
    Ik weet natuurlijk wel dat resultaten uit het verleden…enz. Maar zou wel eens willen weten wat de maximale drawdown was (from heighest to lowest equity point) in de backtest met de AEX.
    Laatste vraag (voor vandaag :)), wordt de SL ook verhoogd (en met hoeveel) tijdens de nachtelijke uren?
    mvg.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Dat klopt, tijdens de Griekse crisis werd het systeem danig op de proef gesteld (en ook het geduld van abonnees). Het benodigde startkapitaal heeft het echter gehouden. In juli trad een fors herstel op en het systeem staat inmiddels weer op winst.

    De maximale drawdown zou je kunnen stellen op 24/25 punten. Dus 1000 euro. Dit was echt in extreme omstandigheden.

    Laatste vraag (voor vandaag :)), wordt de SL ook verhoogd (en met hoeveel) tijdens de nachtelijke uren?

    Ja. de stoploss wordt ook verhoogd met +10 en -10 punten om niet uitgestopt te worden. We kunnen dan profiteren van een eventuele gap.

    Stel je vragen gerust. Daar hebben anderen ook veel aan. Wij hebben inmiddels de brochure voor de DaxTrader Korte Termijn bijgewerkt.

    Als je interesse hebt in AexTrader, stuur ons een mailtje.

    Xman schreef:
    Dank je Satilmis,
    De korte termijn AEX lijkt mij wel iets om mee te starten, gezien het kleiner startkapitaal. Echter zag ik dat de curve recent 25 punten gezakt is, wat (behoudens vergissing) 1000€ is en meer dan de statistieken in de brochure.
    Ik weet natuurlijk wel dat resultaten uit het verleden…enz. Maar zou wel eens willen weten wat de maximale drawdown was (from heighest to lowest equity point) in de backtest met de AEX.
    Laatste vraag (voor vandaag :)), wordt de SL ook verhoogd (en met hoeveel) tijdens de nachtelijke uren?
    mvg.

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT Short. Winst van 444,70 punten.

    Vandaag werd de negende trade gesloten (Short). Het leverde een winst op van 444,70 punten.

    Hiermee komt de totale winst uit op ruim 1800 Dax-punten sinds 29 juni.

    De hitratio, het aantal winst trades bedraagt 78% en de Winst/Verlies ratio ruim 12, wat uitstekend is.

    Winst 1961,49
    Verlies -158,3
    W/V ratio 12,39
    Hitratio 78%

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    We hebben een uitgebreide brochure samengesteld met onder meer de werking van het systeem.

    Deze kunt u lezen of downloaden op http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/DaxTrader%20Korte%20Termijn.pdf

    Wilt u ook lid worden van deze service? KLIK HIER om u aan te melden

    Dit is het resultaat na 9 trades:

    [attachment=13533,1651]

    #link naar dit bericht
    Avatar
    analyse
    Bijdrager

    Beste Satilmis,

    Moet ik bij lid worden, eerst een IG rekening openen?

    Hoe gaat e.e.a. in zijn werk??

    Mvg.

    Koos

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Een IG-rekening wordt door ons aanbevolen en wij hanteren IG CFD koersen. Maar het is niet noodzakelijk.

    Als u een nieuw lid bent van iG dan krijgt u een korting krijgen van 250 DAX-punten.

    Aanmelden kan via http://www.ig.com/nl/cfd-trading

    1. U meldt zich daar aan
    2. U stort minimaal 4.000 euro
    3. U stuurt ons een mailtje dat u een nieuw lid bent van IG en het bedrag gestort heeft.

    analyse schreef:
    Beste Satilmis,

    Moet ik bij lid worden, eerst een IG rekening openen?

    Hoe gaat e.e.a. in zijn werk??

    Mvg.

    Koos

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT long. Verlies van 163 punten.

    Vandaag werd de tiende trade gesloten (Short). Het leverde een verlies op van 163 punten.

    Hiermee komt de totale winst uit op ruim 1639 Dax-punten sinds 29 juni.

    De hitratio, het aantal winst trades bedraagt 70% en de Winst/Verlies ratio 6,10 wat uitstekend is.

    Winst 1961,49
    Verlies 321,6
    W/V ratio 6,10
    Hitratio 70%

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    We hebben een uitgebreide brochure samengesteld met onder meer de werking van het systeem.

    Deze kunt u lezen of downloaden op http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/DaxTrader%20Korte%20Termijn.pdf

    Wilt u ook lid worden van deze service? KLIK HIER om u aan te melden

    Dit is het resultaat na 10 trades:

    Attachments:
    DaxTrader_Korte_Termijn_17_augustus_2015.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT long. Winst van 213 punten.

    We hebben deze week 2 trades gedaan: beide waren long posities. Het leverde een winst op van in totaal 312 punten.

    Hiermee komt de totale winst uit op ruim 1951 Dax-punten sinds 29 juni.

    De hitratio, het aantal winst trades bedraagt 75% en de Winst/Verlies ratio 7,07 wat uitstekend is.

    Winst 2273,49
    Verlies 321,6
    W/V ratio 7,07
    Hitratio 75%

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    We hebben een uitgebreide brochure samengesteld met onder meer de werking van het systeem.

    Deze kunt u lezen of downloaden op http://forum.dekritischebelegger.nl/wp-content/uploads/DaxTrader%20Korte%20Termijn.pdf

    Wilt u ook lid worden van deze service? KLIK HIER om u aan te melden

    Proefabonnement:
    Wilt u een maand proberen. Dat kan voor een vast bedrag van € 159 per maand.

    Dit is het resultaat na 12 trades:

    Attachments:
    DaxTrader_Korte_Termijn_28_augustus_2015.jpg

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Na vele kopjes koffie, hoog oplopende emoties en hard werken kunnen we u eindelijk meedelen dat we per 1 oktober aanstaande starten met automatisch beleggen. Wij zullen beleggen met CFD’s van IG.

    Ik kan me voorstellen dat u veel vragen heeft. In samenwerking met IG houden wij op dinsdag 15 september een seminar over autotraden. Wij leggen dan uit hoe het werkt. Daarbij zullen wij ook de werking van ons grondsysteem uitleggen. Deelname is gratis. Wij zorgen voor koffie en thee, en een borrel na afloop.

    Aanmelden kunt u via het formulier in dit artikel:: http://forum.dekritischebelegger.nl/aandelen/beurzen/aex/nieuw-automatisch-beleggen/

    Mocht u niet in staat zijn te komen, plaats dan een opmerking in het aanmeldformulier. Wij nemen dan contact met u op.

    Met vriendelijke groet,

    Satilmis Ersintepe
    mobiel + 31 (0) 6 337 335 68
    e-mail: info@dekritischebelegger.nl

    http://www.dekritischebelegger.nl
    twitter: http://twitter.com/KBelegger

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT Short. Winst van 170 punten.

    Vandaag werd de zeventiende trade gesloten (Short). Het leverde een winst op van 170 punten.

    Hiermee komt de totale winst uit op ruim 2096 Dax-punten sinds 29 juni.

    De hitratio, het aantal winst trades bedraagt 76% en de Winst/Verlies ratio 5,03 wat uitstekend is.

    Winst 2617
    Verlies 520
    W/V ratio 5,03
    Hitratio 76%

    Dit is het resultaat na 17 trades:

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    KLIK HIER om u aan te melden

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT long. Winst van 73 punten.

    Gisteren (15 september) is een long positie gesloten. Het was geopend op 10162,3 en gisteren gesloten op 10110,8. Derhalve een verlies van 51,5 punten.

    Gisteren (15 september) werd ook een long positie geopend die vandaag (16 september) gesloten is. De opening was op 10153 en de sluiting op 10226,3. Derhalve een winst van 73,3 punten.

    De totale winst bedraagt nu 2118,1 punten (2096,3-51,5+73,3)sinds de start.

    Dit is het resultaat na 19 trades:

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    KLIK HIER om u aan te melden

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT long. Winst van 157 punten.

    Vandaag is een long positie gesloten.

    De opening was op 9520,3 en de sluiting op 9677. De winst bedraagt 156,7
    punten.

    Het resultaat over september was +35 punten. De totale winst sinds de start is gestegen naar 2143,7 punten.

    Hierbij een overzicht van de gesloten posities:

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    KLIK HIER om u aan te melden

    Met vriendelijke groet,

    Satilmis Ersintepe
    mobiel + 31 (0) 6 337 335 68

    http://forum.dekritischebelegger.nl
    twitter: http://twitter.com/KBelegger

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    #DAX EXIT long. Winst van 274 punten.

    Vandaag is een long positie gesloten.

    Hierbij een overzicht van de gesloten posities:

    Grafiek:

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een
    prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een
    startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per
    jaar te halen.

    KLIK HIER om u aan te melden

    Met vriendelijke groet,

    Satilmis Ersintepe
    mobiel + 31 (0) 6 337 335 68

    http://forum.dekritischebelegger.nl
    twitter: http://twitter.com/KBelegger

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ook een mooi begin voor DaxTrader Korte Termijn. Winst van ruim 300 punten gepakt.

    Overzicht resultaten: http://forum.dekritischebelegger.nl/daxtrader-korte-termijn/resultaten-daxtrader-korte-termijn/

    Meedoen?

    Wilt u ook winstgevend beleggen zonder grote risico’s maar met een prima resultaat. Dan is DaxTrader Korte Termijn wat voor u. Er is een startkapitaal nodig van € 7.000. Het doel is een rendement van 250% per jaar te halen.

    KLIK HIER om u aan te melden

    Met vriendelijke groet,

    Satilmis Ersintepe
    mobiel + 31 (0) 6 337 335 68

    http://forum.dekritischebelegger.nl
    twitter: http://twitter.com/KBelegger

20 berichten aan het bekijken - 21 tot 40 (van in totaal 42)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN