Tags: afgesloten, afsluiten, chat, Cititrader besloten, een jaar "nieuwe stijl", kritische analyse, resultaten, Sat, SMS, verlaat, winst, winst inschatting
Dit onderwerp bevat 2,169 reacties, heeft 57 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 7 jaren, 9 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
30 mei 2012 om 11:03 #link naar dit bericht
We sluiten de long op de AEX op 294,57
prijs speeder:1,58Satilmis schreef:
Wij gaan long op de AEX op 291,96. Wij kopen 500 stuks AEX CT BEST Speeder Long 279.56=DE000CG34N88. prijs speeder: 1,30. Eerste KD: 293. Stoploss:29030 mei 2012 om 11:05 #link naar dit berichtdat was weer een aardige trade ,
moonshot en kassa30 mei 2012 om 11:08 #link naar dit berichtProficiat Sat great trade
30 mei 2012 om 11:31 #link naar dit bericht30 mei 2012 om 15:33 #link naar dit berichtEn alweer winst, het begint eentonig te worden 🙂
SMS problemen zijn denk ik opgelost. Ik kreeg het volgende bericht van mijn provider:
Beste Satilmis,
Wat betreft de Nederlandse nummers was er een tijdelijk probleem bij KPN wat er voor zorgde dar sommige prefixen ten onrechte niet of met een grote vertraging afgeleverd werden. Dit is nu hersteld!
Wat betreft Belgische nummers is het helaas zo dat er vaker een vertraging ontstaat van een paar minuten. Dit ligt aan de infrastructuur aldaar en hier is helaas geen oplossing voor handen.
Wij hebben dus een nieuwe SMS-provider die duurder is dan de vorige. Als gevolg daarvan zullen wij het abonnementsgeld iets verhogen. Voor de kwartaalabo’s gaat de prijs naar 199 euro per 1 juni. Dat geldt voor de SMS-abonnementen.
Voor de proefabonnement blijft de prijs gelijk. Wij doen dit dus vanwege onze hogere kosten. Ik hoop dat jullie daar begrip voor hebben.
Als u van plan bent om het abonnement te verlengen, dan kunt u dat tot en met 31 mei dat doen tegen het oude tarief van 189 euro.
Ervaringen
Voor wie het nog niet gedaan heeft, verzoek ik vriendelijk hun ervaring met CritTrader op te schrijven op: http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/ervaringen-met-crititrader
Alvast hartelijk dank!
STEFMATT schreef:
Inderdaad Sat, alweer winst … great job !!
Vanwege een dankbare abonnee !!1 juni 2012 om 09:47 #link naar dit berichtWij gaan long op de AEX op 285,30. Wij kopen 500 stuks
AEX CT BEST Speeder Long 270.7=DE000CG27R00. prijs speeder: 1,51. Eerste KD: 289. Stoploss:2801 juni 2012 om 17:08 #link naar dit berichtHi Sat,
Ik neem aan dat je overnight bent gegaan met je positie?
Mijn positie was op 284 al uitgestopt. Zoals ik al eens zei, vind ik jouw stoplosses veel te ruim. Dat ik regelmatig uitgestopt wordt neem ik voor lief. Ik weet van mezelf dat ik anders waarschijnlijk op het laatste punt alles gedumpt zou hebben.Prettig weekend.
1 juni 2012 om 18:38 #link naar dit berichtDat telkens uitgestopt worden kost ook veel geld en dan ga je de bank mee spekken.
Daarnaast heeft de markt ruimte nodig. Dus als je een krappe stop neemt wordt je telkens uitgestopt wat wel misschien “veiliger” is maar verdien je ook niets.
De positie heb ik gewoon meegenomen met als stop op 280. Je zag ook dat die stop het gehouden heeft. Had ik een krappere stop gesteld dan lag ik er nu uit. Het is dus een afweging die je maakt.
Ik weet van mezelf dat ik anders waarschijnlijk op het laatste punt alles gedumpt zou hebben.
Dat is handelen op basis van emotie. Probeer die zoveel mogelijk uit te schakelen. Je zag immers een bodem op 281 waarna een long escalatie op gang kwam.
De FTI AEX staat op 283,50 dus AEX is rond de slotstand.
Barkwood schreef:
Hi Sat,Ik neem aan dat je overnight bent gegaan met je positie?
Mijn positie was op 284 al uitgestopt. Zoals ik al eens zei, vind ik jouw stoplosses veel te ruim. Dat ik regelmatig uitgestopt wordt neem ik voor lief. Ik weet van mezelf dat ik anders waarschijnlijk op het laatste punt alles gedumpt zou hebben.Prettig weekend.
2 juni 2012 om 11:05 #link naar dit berichtDoel is/was 289. Stoploss 280. Instap 285.
Dan dus een stop van 5 punten en een takeprofit van 4. Opzich kan dat nog wel al zou 5/5 net even beter zijn.Als je zelf een stop inlegt van 284 zit je net 1 punt lager als je instap dan moet je wel accepteren dat je vaak uitgetikt wordt.
Ik moet wel zeggen: Soms stappen we wel eerder uit als de takeprofit. In dat licht bezien zijn de stops soms wel te ver weg. ALS je dan uitgestopt zou worden ben je meteen veel winst kwijt. Het is altijd een delicaat evenwicht natuurlijk.
Zelf ben ik overigens uitgestapt omdat ik niet in het weekeinde een positie aan wil houden van 1500 euro (in mijn geval).
4 juni 2012 om 14:29 #link naar dit berichtSat enige verandering in de plannen naar aanleiding van Merkel/barr. speech?
4 juni 2012 om 15:26 #link naar dit berichtGeen verandering plannen, stoploss en koersdoel gehandhaafd.
Vandevyver schreef:
Sat enige verandering in de plannen naar aanleiding van Merkel/barr. speech?6 juni 2012 om 08:02 #link naar dit berichtWe sluiten de long op de AEX op 289,65 en sluiten met winst.
prijs speeder: 1,96.Satilmis schreef:
Wij gaan long op de AEX op 285,30. Wij kopen 500 stuks
AEX CT BEST Speeder Long 270.7=DE000CG27R00. prijs speeder: 1,51. Eerste KD: 289. Stoploss:2806 juni 2012 om 10:39 #link naar dit berichtGisteren abbo genomen en vandaag eerste trade van gisteren afgesloten.
Niet verkeerd, ben benieuwd
6 juni 2012 om 13:26 #link naar dit berichtBeschouw het als een welkomstgeschenk 🙂
Nathan Road schreef:
Gisteren abbo genomen en vandaag eerste trade van gisteren afgesloten.Niet verkeerd, ben benieuwd
6 juni 2012 om 14:14 #link naar dit berichtSatilmis schreef:
Beschouw het als een welkomstgeschenk 🙂Hallo Nathan, ben al iets langer abonnee (sinds begin april) en kan alleen maar zeggen dat ik er nog geen moment spijt van gehad heb.
Tot nog toe is dit de enige service die mij effectief winst heeft opgeleverd.
Men zegge het voort en andermaal mijn petje af voor Sat !Stefan
7 juni 2012 om 10:42 #link naar dit berichtWij gaan short op de AEX op 291,51. Wij kopen 500 stuks
AEX CT BEST Speeder Short 309.76=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,84. Eerste KD: 290. Stoploss:2957 juni 2012 om 10:42 #link naar dit berichtpardon prijs speeder: 1,89
Satilmis schreef:
Wij gaan short op de AEX op 291,51. Wij kopen 500 stuks
AEX CT BEST Speeder Short 309.76=DE000CT9E2L0. prijs speeder: 1,84. Eerste KD: 290. Stoploss:2957 juni 2012 om 11:24 #link naar dit berichtMmmm Grote smurf Ben moet de boel naar beneden praten? 🙂
7 juni 2012 om 11:26 #link naar dit berichtDat is domme pech, was toevallig iets te laat met reageren, dus dat is weer dom geluk
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.