Tags: aangemeld als nieuw lid, bedank, bedankt, Bedankt Chel, ben benieuw, ben benieuwd, Ben benieuwd Chel, Ben benieuwd gezien de huidige economische situatie, ben Eleonor en wil graag meedoen.Ik vind het geweldig d, chapeau!, chel trading, Chel's porto, dank, Dank U, de Bond turbo short 136 komt wel voor bij Alex !, Duidelijke uitleg in de email, fijn hoe je alles post shel, Goed initiatief, Goede morgen, goedemiddag, graag ontvang ik e-mails met de adviezen, graag signalen, gratis, hoop nog een hoop van je te leren., ik ben benieuwd, ik ben zeer benieuwd, ik doe mee, ik doe ook mee, Ik ga volgen vanaf vandaag, ik heb reeds enkele positie's gevolgd en ook reed, interessant, laat mmaar komen die tips!, leuke topic, Merci, met dank, mooi, mooi initiatief, mooie reslutaten Chel, Net aangemeld, Nieuw lid, nog een nieuwe volger....ik ben benieuwd..., ook ik wil meedoen, Plaatsing orders en productkennis, prima systeem, proberen, signalen, suc6!, trading, trololloloololol, vanaf vandaag ga ik de adviezen volgen, Veel dank Chel, zet 'm op!, Zo juist aangemeld ben zeer nieuwschierig en hoop op ee, Zojuist aangemeld - ik ben benieuwd!
Dit onderwerp bevat 419 reacties, heeft 112 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 11 jaren, 2 maanden geleden.
-
AuteurBerichten
-
10 juni 2011 om 10:02 #link naar dit bericht10 juni 2011 om 10:18 #link naar dit bericht
@ Chel,
Kan er nog ingestapt worden voor trade €/JPY 108.90 ?
10 juni 2011 om 10:46 #link naar dit bericht@ Julie,
Chel heeft ongetwijfeld een goed systeem gezien de recente resultaten. Dit is echter het forum: “de kritische belegger” ik denk dat je, als je succesvol wilt beleggen nu en in de toekomst niet alleen op TIPS kunt beleggen maar zelf een systeem zult moeten ontwikkelen of in ieder geval risk/reward moet bekijken. Ik heb hierboven een grafiek neer gezet waar je kunt zien dat de stoploss van de Turbo al aardig in de buurt komt. Jij moet dus zelf afwegen of je bereid bent om nu in te stappen.
Ik zie de laatste tijd een aantal volgers zonder eigen visie. Je kent het verhaal van de Lemmingen?
Probeer de tips van Chel te gebruiken om je eigen visie te toetsen voordat je beslist om een positie aan te gaan. Het is denk naar Chel (die behoorlijk zijn nek uit steekt) niet correct om zo op hem te leunen. Wat gaan de volgers doen als een positie een keer fout afloopt? Ik kan je beloven dat gaat een keer gebeuren.
Veel succes verder. Let op dit alles is positief bedoelt. Met elkaar kunnen we leren beleggen.
Groet,
Cash 😆10 juni 2011 om 11:08 #link naar dit berichtOok mijn vraag was positief.
Ik en anderen hier hebben nog geen eigen visie
en volgen gewoon. Het zij voorlopig zo.– Krijg grafiek niet open !
– Wie maakt hier deel uit van de redactie? (vrouwelijke
nieuwsgierigheid.10 juni 2011 om 12:47 #link naar dit berichtCach
Gelijk heb je , je kan niet alles op de nek van die man (Chel) leggen,die doet al genoeg dus zelf aan de slag gaan is de boodschap ,al is het al een hoop kopzorgen om een deftige Exell in elkaar te steken om Short en Long te berekenen op de goede manier en met de nodige cijfers.
Uw grafiek ziet er prima uit,maar hem ook interpreteren op de juiste manier dat is nog een andere zaak ,misschien zou een link naar een goede uitleg over deze grafieken veel helpen om op eigen benen te kunnen staan.
Groet
bumba10 juni 2011 om 12:54 #link naar dit bericht10 juni 2011 om 13:06 #link naar dit berichtzo is dat 😉
10 juni 2011 om 13:43 #link naar dit berichtVind mijn avatar best leuk.Laten zo!
Bedankt voor de antwoorden.10 juni 2011 om 14:48 #link naar dit berichtNou Julie ik vind dit maar zwak hoor!
Ik durf ervoor te weddden dat je niet eens weet hoe je die avatar moet veranderen.10 juni 2011 om 14:49 #link naar dit berichtSorry, maar ik wil weer graag van deze mailing worden afgesloten.
M.v.g.
dennen
10 juni 2011 om 15:13 #link naar dit berichtZoals Cash het bedoeld, ik heb gisteren de Turbo short S&P500 1310 aangekocht. NL0009808575
Redelijk nipt maar ik ben ervan overtuigd dat de S&P voor een daling staat.
Mijn doel is momenteel 1,08 en de stoploss 0,30.Gr Jef
10 juni 2011 om 15:33 #link naar dit berichtMijn mailbox barst uit zijn voegen.
Voor mij geen e-mails meer.
Ik lees hier alles wel mee.
Sorry voor het werk.10 juni 2011 om 15:39 #link naar dit berichtJullie je kan zeker nog instappen in de EUR/JPY.
Vandaag zelf aangekocht voor 7,25.
Ook vandaag aangekocht EUR/CHF voor 7,79.10 juni 2011 om 15:46 #link naar dit berichtMaandag 13/6/2011 een nieuwe EUR/USD turbo short 1,462.
Ik ga deze zeker bekijken en ???10 juni 2011 om 16:01 #link naar dit berichtAan alle volgers en bezoekers. Om te voorkomen dat er teveel emails worden verstuurd en volgers overstelpt worden, heb ik een nieuw draadje opgestart.
http://forum.dekritischebelegger.nl/forum/trading/chel-box
Daar kunt u allerlei informatie in kwijt.
Nieuwe leden moeten wel eerst in dit draadje reageren.
10 juni 2011 om 16:19 #link naar dit berichtJe kunt overigens je instellingen via je profiel weer wijzigen. Klik op je profiel en dan op het tabblad “Bewerken”.
Daarna kun je als je de mails niet meer wilt ontvangen “deactiveren” aanvinken.
10 juni 2011 om 16:22 #link naar dit berichtWat ook handig is is een aparte map in de mailonvanger aanmaken waar alle Chel mails worden ontvangen.
Om de zoveel tijd gooi je wat je niet kunt gebruiken eruit.10 juni 2011 om 17:42 #link naar dit berichtik kijk mee
10 juni 2011 om 22:40 #link naar dit berichtHallo allen,
Ik heb me aangemeld en ben benieuwd.
-
AuteurBerichten
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.