skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Reacties op columns Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Reacties op columns Charts methode dax-future

Dit onderwerp bevat 2 reacties, heeft 2 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Geert 13 jaren, 2 maanden geleden.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Cees de Vries
    Cees de Vries
    Bijdrager

    Voor uitleg systeem zie columns in archief. ZIe op bijgaande chart de setup rond 12 uur vandaag, alwaar squarelijnen (wit) en lange VG exact op cycle hit (middelste lijn rode cluster) een low plaatsen. Dus prijs en tijd kwamen bij elkaar daar. Zie nu hoe in huidige tijdsframe dit lange VG eruit vliegt, geen sterk verhaal dus en selling opportunity.

    Succes, ik vermoed dat er een interessante top staat of er erg dichtbij zijn.

    groet Cees

    Attachments:
    dax1.png

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Geert
    Bijdrager

    Thanx Cees. Dat ziet er goed uit.

    Maar ik zie toch wel wat regelmaat. Bij mij liggen de lijnen meer ritmisch verdeelt en hanteer slechts een lijn voor tijd. Het ritme is nooit constant en de vorige top zegt iets over de volgende toppen of bodems. Maar jammer genoeg werkte mijn systeem enkel in een trend of rustige beurs. Dat was mijn grootste valkuil. In volatiele dagen was het voor mij minder geschikt. Wanneer ik in de trend zit, dan scoor ik ook echt 85% winstgevende trades en verdien 1000% over een periode van 3 maanden, maar zodra de trend hapert is het systeem niet foutloos en verdampt de winst erg snel. Dat was 1 van de redenen waarom ik ermee ophield.

    Ik denk ook wel dat de top dichtbij is en meestal worden daar de fouten gemaakt.

3 berichten aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN