skip to Main Content
Recente discussies

Forum Forums Beginners Zoeken

Nieuw Onderwerp >>

Forum Forums Beginners beleggingstactiek

Dit onderwerp bevat 3 reacties, heeft 3 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Avatar Gertjan 7 jaren, 3 maanden geleden.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
  • Auteur
    Berichten
  • #link naar dit bericht
    Avatar
    timverwoerd
    Bijdrager

    Hallo, wij zijn nieuw op het forum en voor ons profielwerkstuk willen we graag beginnen met beleggen. Heeft iemand voor ons een goede suggestie wat voor tactiek wij zouden moeten volgen? We hebben maar een klein budget(100 euro) en willen natuurlijk geen fonds gaan volgen. Daarbij vroegen wij ons ook af wat de beste broker is voor ons? mechanisch traden leek ons wel wat, iemand die dit kan bevestigen?

    #link naar dit bericht
    Satilmis
    Satilmis
    Sleutelbeheerder

    Ik acht het budget te klein om mee te beleggen of te traden. Je kan bijvoorbeeld een demo-account openen en fictief gaan handelen. Zoek maar op CFD-brokers zoals IG, AVA etc.

    timverwoerd schreef:
    Hallo, wij zijn nieuw op het forum en voor ons profielwerkstuk willen we graag beginnen met beleggen. Heeft iemand voor ons een goede suggestie wat voor tactiek wij zouden moeten volgen? We hebben maar een klein budget(100 euro) en willen natuurlijk geen fonds gaan volgen. Daarbij vroegen wij ons ook af wat de beste broker is voor ons? mechanisch traden leek ons wel wat, iemand die dit kan bevestigen?

    #link naar dit bericht
    Avatar
    Gertjan
    Bijdrager

    Dag Tim,

    Zoals Satilmis ook al zei, is 100 euro waarschijnlijk te weinig om te beleggen. Vaak betaal je een vast bedrag transactiekosten. Om je investering dan nog rendabel te maken ga je al winsten van 10% moeten maken om geen verlies te lijden.

    Ik heb hierover een video gemaakt, moest je meer informatie willen: https://www.youtube.com/watch?v=svj5hCABhWg

    In het buitenland heb je wel brokers die geen transactiekosten vragen, maar zover ik weet is er bij ons nog zo geen broker.

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)

Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.

Back To Top
×Close search
Zoeken
LAAT ME U HELPEN