Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 14 jaren geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Zoeken
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Beleggerskroeg geopend
Tags: Beleggerskroeg, forex, forexmarkt, KB Guru van de dag, KvdD-titel, webinar, zilver
Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 14 jaren geleden.
Ik zet weer in op 343,00. Eens moet ik gelijk krijgen 🙂
Net het mooie stukje van @jans gelezen en ik verwacht een stap terug naar 339,00.
We beginnen deze week met twee deelnemers die een daling voorzien en drie die verwachten dat de AEX gaat stijgen. De lijst deelnemers tot nu toe:
Satilmis 339,00
Chel 340,00
Mike 341,87
Johan 343,00
Luc lcdnlf 342,45
Maar we hebben nog even te gaan, dus kunnen jullie nog meedoen!
goed, doe ik ook een duit in het zakje: 344,44
341,43
Luc gaat er met de eerste titel van deze week vandoor. Gefeliciteerd Luc!
@Haagseharry, wil jij jouw voorspelling voor 11.00 uur posten?
Voor vandaag zit ik aardig in de buurt met mijn systeem. Ik verwachtte het niet meer op een bepaald ogenblik, maar blijkbaar blijft de AEX worstelen met de weerstandszone 340 – 343.
Ik ga er morgen van uit dat de AEX op 344,01 zal eindigen. Zal de AEX dus verder de weerstand doen afbrokkelen? Mijn glazen bol weet het ook niet, daarom volg ik maar mijn systeem en doe enkel een gokje.
voor 11.00 uur ok als ik er aan denk
feli met de overwinning Luc
Gefeliciteerd Luc. De eerste klap in deze week is een daalder waard.
Mijn systeem grossiert in kleine plusjes. Morgen ga ik voor 343,33.
Ik zat er vandaag dichtbij. Voor morgen gooi ik het over een andere boeg: 340,00.
Ik blijf bij ‘mijn’ daling. Morgen weer een minidaling naar 341,00.
Ik laat me niet gek maken en verwacht een slot van 345,00.
Ook het vervolg van deze week levert twee deelnemers die een daling voorzien en drie die verwachten dat de AEX gaat stijgen. De lijst deelnemers tot nu toe:
Johan 340,00
Chel 341,00
Mike 343,33
Luc lcdnlf 344,01
Satilmis 345,00
Maar we hebben nog even te gaan, dus kunnen jullie nog meedoen!
Ik pak weer eens een dagtitel. Goed voor het zelfvertrouwen.
Mijn gokje voor morgen wordt 342,2
Chel, je hebt het goed gedaan vandaag. Geniet van je titel.
Chel, je bent goed bezig. Ik zat er ook dichtbij maar eerlijk is eerlijk. Voor morgen verwacht ik 339,00.
Eerlijk gezegd dacht ik bijna een halve dag lang dat Johan de prijs in de wacht zou slepen. Net niet. Gefeliciteerd Chel!
Morgen weer eens een titel voor een deelnemer die positief is?
Ik kies op basis van mijn ‘plusjessysteem’ voor 341,56.
Hoewel er na een minnetje -tegenwoordig- meestal een plusje volgt, blijf ik bij ‘mijn’ daling. Ik ga morgen voor 338,00.
Volgens mij gaan we terug naar AEX 340,00.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.