Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 13 jaren, 9 maanden geleden.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Zoeken
Forum › Forums › Beleggerskroeg › Beleggerskroeg geopend
Tags: Beleggerskroeg, forex, forexmarkt, KB Guru van de dag, KvdD-titel, webinar, zilver
Dit onderwerp bevat 490 reacties, heeft 15 stemmen, en is het laatst gewijzigd door Satilmis 13 jaren, 9 maanden geleden.
340,69 maar is proberen
Hey leuk een nieuwe deelnemer. Welkom Haagseharry.
Het lijkt er op dat Luc vandaag de titel in de wacht sleept.
Jawel, Luc heeft de titel. Gefeliciteerd Luc!
Luc gefelicteerd, ik dacht even dat ik de titel zou pakken. Voor morgen ga ik weer uit van 343.
Dat dacht ik ook Johan, maar Luc pakte de titel op de eindstreep.
Ik geloof dat we het opgelost hebben. Dus iedereen kan een alert krijgen.
Wel moet in je profiel de volgende 2 opties aanstaan:
Add my threads automatically to my favorites
Check this option to add all your threads or threads where you have posted something to your favorite list.
Activate:
Favorite Notification
If you want to get an email when there is a new post to a topic in your favorites.
Activeren:
Met dank aan chel:
[attachment=2233,455]
Oef, ik begon mijn zelfvertrouwen te verliezen. Maar kom, ik had het Johan ook van harte gegund. Morgen ga ik voor 343,33
Ik zat er vandaag ‘maar’ 4 punten naast. Knappe prestatie!
Toch ga ik weer voor een daling van bijna 2 punten tot 340,00.
Luc, gefeliciteerd met de KB van de dag titel en het herwinnen van jouw zelfvertrouwen.
Ik hoop mijn zelfvertrouwen morgen een boost te geven met 342,72. Hierdoor zitten we wel gezellig dicht bij elkaar met onze ‘gokjes’, maar mijn systeem geeft dit plusje aan dus ik moet wel.
Voor morgen verwacht ik een slotstand AEX 339.
We hebben twee deelnemers die een daling voorzien en drie die verwachten dat de AEX gaat stijgen. De lijst deelnemers tot nu toe:
Satilmis 339,00
Chel 340,00
Mike 342,72
Johan 343,00
Luc lcdnlf 343,33
U kunt nog meedoen!
Haagseharry 335,84
Satilmis 339,00
Chel 340,00
Mike 342,72
Johan 343,00
Luc lcdnlf 343,33
slot om17:30?
337,95
LOL. Denk dat de short er vanmiddag in gaat komen
Op dit moment heeft Mike de beste ‘papieren’ om de titel te winnen.
Haagseharry 335,84
Blacky 337,95
Satilmis 339,00
Chel 340,00
Mike 342,72
Johan 343,00
Luc lcdnlf 343,33
Maar we hebben nog even te gaan!
Ik pak de dagtitel, waarvan ik een weekend lang van kan genieten.
Dit weekend allemaal onze systemen herijken en maandagmorgen weer meedoen aan de KB Guru van de dag titel!
Gefeliciteerd chel. Hier een rondje voor iedereen!
Lekker hoor!
Dat hebben de deelnemers en andere bezoekers van deze kroeg verdiend. Kunnen we even ‘bijtanken’ voor de volgende beursweek.
Lekker even een drankje tussendoor.
Mijn systeem blijft kleine plusjes genereren. Maandag sluit de AEX op 341,87.
Proficiat Chel,
Velen zullen op basis van candlestick analyse en het niet doorbreken van de weerstandszone rond 341-343 beweren dat het maandag zal dalen.
Of het zal stijgen of dalen weet ik niet, mijnen glazen bol is zoek. Mijn systeem echter is positief. Krausz zal bij gelijke koersen dinsdag een koopsignaal geven. Dat heeft maken met het 16-dagen-tijdframe dat nu nog dalend is, maar dinsdag stijgend wordt als de koers niet begint te dalen. Erop ingaan doe ik in werkelijkheid nog niet. Eerst maar even een stijgende trend afwachten.
De rest van mijn systeem is positief, dus ben ik ook positief, net als Mike. Mijn gokje voor maandag wordt 342,45.
Chel, geniet een heel weekend van je titel. Je hebt het verdiend. Satilmis, dank voor de drink.
Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig.
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Onafhankelijk, eigenzinnig en deskundig
Abonneer u op onze nieuwsbrief om tips en updates te ontvangen.
Copyright © 2019 De Kritische Belegger. Alle rechten voorbehouden.
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.